Gisteren op de manege....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-01 10:33

Toen ik daar aankwam ging ik gelijk ff foto's en die 2 tekeningen laten zien aan Jannie (= instructrice en eigenaar van de manege). Ze vond ze erg leuk!
Toen vertelde ze me dit over Wichard (ong. 30 jr, hoefsmid, heeft eigen paard Lady Felocia)
Wichard heeft suikerziekte en epilepsie. Een aantal maanden geleden heeft hij een hele erge hypo of hyper (weet ik veel hoe je dat noemt) gehad. Hij is daar 3 maanden heel erg beroerd van geweest. Vorige week reed ie (na 4 maanden) eindelijk weer eens mee in de les. Nu vertelde Jannie me dat Wichard vorige week een epilepsie aanval heeft gehad, zo erg dat hij er niet meer uit is gekomen. Hij ligt nu in coma en heeft er longontsteking overheen gekregen.....Ze denken dat hij het eind van de week niet haalt.
Hoe erg... Ik kon goed met die gozer opschieten. Je zou 'm zijn 30 jaar niet geven.
Hoe kan dit? Waarom hij.... hier weten jullie natuurlijk ook geen antwoord op, logisch.
maar gewoon ik moet het ff kwijt. Die jongen (en zijn ouders) hebben al zoveel problemen.
Ik hoop dat 'ie ooit weer meerijdt in de les.

Verder ging het rijden wel goed, maar dat interesseerde me niet zoveel, na dit.

Groetjes Petra

:evaw:


Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-01 10:36

jeetje ben er stil van... wat erg zeg!! ik duim voor m dat ie er weer helemaal overheen komt. verschrikkelijk

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-01 10:41

Jee, wat erg joh! Ik had ooit een huisgenootje met ernstige diabetes. Die is ook een paar keer spontaan met een hypo in het ziekenhuis beland, maar gelukkig was ze er elke keer weer snel bovenop. Goh, dat het in combinatie met epilepsie zo heftig kan zijn! Laten we er maar het beste van hopen... Sterkte in ieder geval!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Ineke2

Berichten: 33095
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-01 10:44

jeetje...ik weet niet wat ik moet zeggen...dat is echt heel erg en ik hoop ook dat ie er weer bovenop komt ook al is die kans nog zo klein. Heel veel sterkte!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-01 10:54

Ik weet ook niet wat ik moet zeggen. Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte!!!


LUNA

Berichten: 599
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-01 11:05

Hier wordt je inderdaad helemaal stil van.
Wat kan het oneerlijk zijn he?

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-01 11:08

ja inderdaad.
Voor mij is het nog niet eens het ergste. maar voor zijn ouders (hij is enigst kind) en de eigenaren van de manege beschouwen hem gewoon ook als familie lid, je kan bijna wel raden hoe de stemming gisteren was. Het is al zo bedrukt als er een paard dood is gegaan. Maar nu... Ik hoop maar dat 'ie mag blijven leven.
Bedankt voor het lezen luitjes...
Groetjes Petra

:evaw:

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-01 11:26

jeetje, hier word ik stil van!

Hardcore-Soldier
Hardcore-fan#18
Respect2all

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-01 12:55

jeetje weet niet veel te zeggen behalve dat ik jou en zijn vrienden /familie veel sterkte wil wensen gek he dat het zo ineens over kan zijn zo snel ook...

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: afkepieteke, Amazonbot, Angie91, BETUWE, Es_ther, kimmetje26, Kirrietje, Mjelleke, Nathachou, Schildpaddd, Sterrenpony, Ubermetrics, VenoSnorlax en 122 bezoekers