en ja hoor, de pech gaat maar door :\

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

en ja hoor, de pech gaat maar door :\

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-04 21:58

had ik van de week al een k*tdag, de dag erna bleef het zo doorgaan(zie: [AM] GVD wat een poedersuiker!!! even heel kort: 2 paarden kreupel, auto kapot enz)

en ook vandaag is het een rotdag!

ruzie op mn werk, ruzie met mn vriend, mn auto staat in de garage en gaat 800 euro kosten Bloos!

de hond van mn ouders moest alsnog zn teentje laten amputeren en weer ging er wat fout met de verdiving, en hij heeft dus weer een assistente gebeten Scheve mond t teentje is er iig vanaf, maar hij heeft er nog flink last van

destiny leek wat te verbeteren maar stond vandaag weer echt op 3 benen Scheve mond

en dan nog mn hond Blake, sinds eind julie bij ons in huis, veel tijd ingestopt qua trainen, zitten bij een speciale hondenschool voor moeilijke honden, blake is nml agressief als hij aangelijnd is en heeft al meerdere keren gebeten.
dit ging nu eindelijk supergoed vooruit en hij negeerde soms zelfs een hond terwijl hij was aangelijnd(vorige maand trok hij me dan nog heel de straat over richting die hond....) en vandaag waren bjorn en blake in t bos, komt er en loslopende golden retriever aan, bjorn zegt nog hou je hond aub bij je, vrouw roept dr hond, maar die luisterd net en springt vol op blake en bijt hem in zn kop
blake beet terug en er ligt een hele berg hondenhaar in t bos en blake heeft wat gaatjes in zn kop Scheve mond

maar het allerergste vind ik dus dat hij nu helemaal flipt als hij een hond ziet als hij aan de riem loopt Scheve mond we zijn weer helemaal terug bij af, het gaat nog slechter dan het ooit tevoren ging!
zelfs mensen die gewoon wandelen zonder hond wil hij nu naartoe, met zn haren omhoog en luid blaffend en grommend

3x per week rijden we ruim 40 km naar die cursus toe, en dan zijn er 3 groepen prakijk en nog een goed uur theorie, dus t kost je echt heel je avond, ook is er een gedragstherapeute bij ons thuis geweest voor meer begeleiding voor blake

en dat alles is voor nix, want hij is echt compleet onhandelbaar zodra hij aan de riem zit.....

vind t zo sneu voor blake, 9 maanden asiel, dan kom je bij mensen in huis en langzaam maar zeker ga je je beter gedragen en dan hup ineens is heel je veilige wereldje weer ingestort en heel t vertrouwen is weer weg Scheve mond

t enige wat die vrouw zei was sorry, normaal komt hij wel meteen terug..... Lips are sealed


en ik begin ook nog eens de griep te krijgen, dus ik voelde me al klote, en nu dit alles nog, ik heb echt mn week niet
Laatst bijgewerkt door Renske_ op 30-09-04 22:02, in het totaal 1 keer bewerkt

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


Nadir

Berichten: 12704
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 21:59

Jeetje... Kan jij niet beter een weekje of 2 op vakantie gaan of zo... Haha!

~ The world is a book and those who do not travel read only one page ~

juval

Berichten: 13166
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 22:07

jeee, wat een verhaal weer.... ik kan me voorstellen dat je je flink klote voelt nu zeg.
Doet Blake alleen lelijk tegen andere honden, of ook tegen mensen? Ik hoop dat zijn gedrag gauw verbetert voor er echt ongelukken gebeuren, veel sterkte ermee.
Enneh, ga het gauw goedmaken met je vriendje! je kan wel wat steun gebruiken

[IM] Zoëy, onze gouden stippelpony

don't bite the hand that feeds you

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-04 22:13

ja 2 weekejs naar een warm land lijkt me wel iets!kom wel weer terug als alle pech weer voorbij is Knipoog


blake doet in principe niets tegen mensen, alleen echt lelijk tegen honden. maar als hij mensen of kinderen ziet lopen/fietsen wil hij er wel anartoe, gaat als een gek in de riem hangen en zet zn haren omhoog, maar echt uitvallen en bijten doet hij alleen naar andere honden, en alleen als hij is aangelijnd.

morgen hebben we weer cursus, ben benieuwd hoe het gaat, we waren eindelijk zo ver dat blake geen priveles meer hoefde maar tussen de andere honden mee mocht doen, ben bang dat dat nog ff niet gaat lukken....

maar heb ook een beetje goed nieuws, Quentin loopt weer stukken beter en..... [PP] Quentin begint aan zn springcarrière!!!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 22:13

Oei Renske: voordeur op slot met drie sloten, rolluiken dicht en wierook branden.... dat gaat niet goed hoor!!!

Het lijkt wel Murphy's law....

Toos paardloos

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 23:03

Het is toch niet te geloven..
Renske ik vind het echt erg voor je dat alles tegelijk komt! Ach gut

Echt zielig voor Blake dat hij nu weer terug bij af is.. Jullie doen er veel aan, maar dat dan zoiets gebeurd is echt balen. Hopelijk kun je z'n vertrouwen weer winnen.

blensink

Berichten: 5608
Geregistreerd: 21-03-04
Woonplaats: Benidorm

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 23:15

juval schreef:
Enneh, ga het gauw goedmaken met je vriendje! je kan wel wat steun gebruiken


Lovers Zeker doen!!!! Ach gut
Wat is dat toch dat altijd alles tegelijk komt. En als je kan inderdaad er even tussenuit. Strandwandeling of bos zal je goed doen. Heel veel sterkte.

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 00:08

Ik begrijp precies hoe je je voelt! Ik heb een paar weken terug ook van die ongelooflijke poedersuikerdagen gehad Scheve mond De wet van Murphy... Hoop dat het bij jou ook weer een beetje ophoudt nu want op een gegeven moment trek je al die pech niet meer. Hou je taai en niet bij de pakken neerzetten. Het komt uiteindelijk wel weer goed.

Choice (Jazz x Dublin x Purioso) B+10, L1+2/ Sportpredikaat dressuurmerrie (Z2+1)
Omar geniet van zijn pensioen!

PaysBas

Berichten: 4997
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 00:12

Sommige mensen hebben het reactie vermogen van een
bejaarde slak.
Renske: Het kan nu alleen maar beter gaan naar deze complete baaldag.

KNHS ZAL DE KOSTEN OP DE LEDEN VERHALEN wij zwijgt stemt toe dus WEES SLIM—> https://petities.nl/petitions/wij-wille ... ?locale=nl

Sinterklaas & Zwarte Piet zijn onderdeel van de Nederlandse cultuur. En nee ik ben geen racist. Racisme staat compleet los van dit oer-Hollandse feest.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Sinterklaas

NoaC

Berichten: 5292
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 08:18

Jeetje....hoop dat het nog over gaat bij Blake.
Mijn hond is een keer aangevallen door twee kleine witte hondjes (jaren geleden) en sindsdien moet hij er nog steeds niks van hebben; klein en wit grijpt hij meteen.
Heel veel sterkte!
Weet je al wel wat meer over je baan?

My imaginary friend thinks you have serious problems!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 08:43

PaysBas schreef:
Sommige mensen hebben het reactie vermogen van een
bejaarde slak.


Dat vind ik echt een vreemde opmerking. Die dame kon niet weten dat ze te maken had met een hond die gedragsproblemen had. En ze zal dit vast niet doelbewust hebben gedaan.

Chita

Berichten: 668
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 09:38

pfff, het zit echt niet mee. Niet zo handig dat die hond niet luisterde, maar aan de andere kant hebben wij ook net een hond uit het asiel en die hebben we normaal aan de riem. Als we haar loslaten gaan we naar het bos of een rustige plek, omdat ze nog niet altijd luisterd, dus het zou mij nu ook nog kunnen gebeuren. Ik ga volgende week met cursus beginnen voor het luisteren als er ook nog iets anders interessants is, want dan is ze ineens doof!

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 10:30

Pipo schreef:
Dat vind ik echt een vreemde opmerking. Die dame kon niet weten dat ze te maken had met een hond die gedragsproblemen had. En ze zal dit vast niet doelbewust hebben gedaan.


Een hond aan de lijn moet al vraagtekens gaan geven. Dus als Bjorn dan ook nog zegt dat ze haar hond moet bijhouden, vind ik het dom dat ze haar hond niet meteen terug haalt.

Renske, ik hoop echt voor je dat er nu voor jou wat betere tijden aanbreken Ach gut

Mijn superpoown Laliesk winnaar op de 101km te Wanroij met 40 min voorsprong!!!
Ik heb nog een zenuw over en daar zit jij nu op te werken :=

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 11:11

Euhliep blake nu los in het bos of vast?.

Balen he als alles misgaat ken het maar al te goed maar ja na regen komt zonneschijn weet ik onderhand.

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Wiesje

Berichten: 2911
Geregistreerd: 09-12-02
Woonplaats: America

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 11:35

Vervelend dat doordat andere mensen hun hond niet bij zich kunnen houden jouw hond weer terug bij af is. Vind het heel verstandig dat jullie hond wel gewoon aan de lijn liep! En heel jammer dat die ander vrouw haar hond niet onder commando had staan. Veel succes met het weer opbouwen van het vertrouwen !

Verder (heel even ingaan op het stuk van Pipo) in het bos horen honden negen van de tien keer aangelijnd te zijn. Gedragsproblemen of niet. Verder hoort een hond die niet op commando terug komt gewoon niet los te lopen op een plaats waar je andere mensen hiermee tot last kunt zijn. Mijn hond is niet sociaal, maar die komt dan ook nooit los. Heel gemakkelijk.

EEF https://www.campingdesleng.nl
Goed dat je roddelt, dan blijf ik op de hoogte van mezelf!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 12:14

Je hebt met die andere dingen gewoon pech, 2 paarden kreupel, en dan nog 800 euro voor de auto en dat is zo zuuuuuuur, dat geld! dat roept veel spanning op alles bij elkaar en dan krijg je inderdaad gemakkelijk ruzie ja. Maar zo'n stom wijf die niet snapt wat een energie al gestoken is in je hond en die het voor je nog effe kapot maakt, dat was te vermijden geweest als ze haar hond bij zich had kunnen houden......

Als ze haar hond niet onder controle heeft, moet ze hem bij houden Pipo, ze was niet zozeer een bejaarde slak maar een lakse doos! En smoesjes als "dat kon ze niet weten", daar hebben we niets mee te maken, er kunnen altijd redenen zijn die je niet weet, daarom had ze haar hond gewoon bij moeten houden, vooral als Bjorn dat ook nog zegt.

De hond is de betere mens

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 12:57

Tja maar een ding het blijven dieren?. Mijn hond luisterd prima als ik haar roep komt ze prima. Alleen je hebt sitauties dat andere dingen net wat leuker zijn dan het komen naar de baas. Dit kan idd gevolgen hebben ja.

Ik weet dat mijn hond niets doet ze zal niet bijten ze zal eerder gebeten worden. Maar ja dat risico loop je altijd wanneer je andere honden tegen komt. Ik let altijd wel op wie ik tegenkom en hoe die zijn hond vastpakt ja of nee. Aan de hand daarvan kan ik inschatten of jari nog los kan blijven of bij me moet houden. Helaas zijn de mensen tegenwoordig niet zo sociaal meer als vroeger. helaas worden we de door de maatschappij teveel gehard. Ook zelf heb er last van.

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

PaysBas

Berichten: 4997
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 16:30

Pipo schreef:
Dat vind ik echt een vreemde opmerking. Die dame kon niet weten dat ze te maken had met een hond
die gedragsproblemen had. En ze zal dit vast niet doelbewust hebben gedaan.


Beweer ook niet dat die mevrouw opzettelijk trager reageerde.
Alleen een btje alert en sneller reageren is op z'n tijd ook niet verkeerd.
Helemaal niet als er expliciet om gevraagd wordt.

KNHS ZAL DE KOSTEN OP DE LEDEN VERHALEN wij zwijgt stemt toe dus WEES SLIM—> https://petities.nl/petitions/wij-wille ... ?locale=nl

Sinterklaas & Zwarte Piet zijn onderdeel van de Nederlandse cultuur. En nee ik ben geen racist. Racisme staat compleet los van dit oer-Hollandse feest.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Sinterklaas

Genee

Berichten: 6071
Geregistreerd: 05-09-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 18:04

Scheve mond Wat een K*tdag! sterkte! Ach gut

.people standing on escalators: that is the testimony to human lazyness.

Surion

Berichten: 3067
Geregistreerd: 13-07-04
Woonplaats: La douce Belgique!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 18:07

wauw heb jij geen stress?stressbal kopen Haha!
veel sterkte want het lijkt me geen pretje

      Life is not about waiting for the storm to pass,
          it's about learning how to dance in the rain.

Stinkmodder

Berichten: 7974
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 19:02

Jeetje, nog meer pech!! Scheve mond
Het zit je echt niet mee he... Sterkte!

Saltow

Berichten: 1117
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Ninove-City (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 19:04

K*t !
Kan er nu nog wat fout gaan ?
Maar laat de moed niet zakken !
Dat gaat wel weer over !

Paradise is pretty sweet until you smash your fase to a banian tree...
...Paarden schenken ons de vleugels die wij ontbreken...
Who put the flower in the barrel of that gun ?


Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-04 22:52

tnx voor de reacties Lachen

gelukkig gaat t iets beter, behalve dan dat ik van 8.00-18.00 heb gewerkt terwijl ik de griep heb Scheve mond daarna naar cursus geweest met blake, wat alles meeviel gelukkig, en bij de paarden geweest
desje loopt weer wat beter en Q ging helemaal super, dat maakt al heel veel goed *LOL*
mn auto haal ik morgenochtend op, bjorn en ik delen de kosten, hij had zn auto niet naar de garage gebracht voor en beurt toen dat nodig was, we zouden de auto immers wegdoen, t is een belgische auto en we wonen inmiddels weer in NL. dus ja t blijft veel geld, maar de auto is nu wel helemaa klaar om door de verkoopkeuring heen te komen, en dan zijn we daar ook weer vanaf(al zal ik hem wel missen, moet dan weer op de scooter....)


Pipo schreef:
Dat vind ik echt een vreemde opmerking. Die dame kon niet weten dat ze te maken had met een hond die gedragsproblemen had. En ze zal dit vast niet doelbewust hebben gedaan.



vanaf een afstand liet mn vriend haar al weten dat onze hond(die dus aangelijnd was) niet met andere honden overweg kan en of ze haar hond even bij zich wilde houden, waarna zij haar hond riep, die haar negeerde en zn pas versnelde richting blake, waarna hij dus bovenop blake sprong, zij deed toen niets, kwam niet eens iets vlugger richting dr hond gelopen...

ik zei al tegen bjorn, volgende keer als zoiets gebeurd meteen riem eraf doen, dan doet blake nml helemaal niets tegen andere honden! maar zodra hij aan de riem zit, kan hij niets hebben van andere honden. gewoon andere honden van een afstandje negeren ging prima, maar een hond die echt op hem af komt ervaart hij als bedreigend en ja als die hond dan ook nog eens in zn kop bijt, dan bijt hij terug.....

gelukkig viel het vandaag wel mee op de cursus, hij was wat meer aan t blaffen dan anders en 1 hond had hij echt een hekel aan, als die in de buurt kwam zette hij zn haren omhoog, maar over t algemeen ging het wel goed, gelukkig!!
Laatst bijgewerkt door Renske_ op 01-10-04 22:59, in het totaal 1 keer bewerkt

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Laar

Berichten: 6654
Geregistreerd: 24-02-02
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 22:54

wat rot voor je zeg.. sterkte en natuurlijk beterschap meissie Kusje



dekoezegtboe

Berichten: 3568
Geregistreerd: 15-12-03
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 22:55

je zou bijna zeggen ga in bed liggen doe de dekens over je hoofd en blijf zo 2 weken liggen... maar helaas kan dat niet Scheve mond dus heel veel sterkte en beterschap!!

Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Gea99, YandexBot en 169 bezoekers