morgen wordt Maël gechipt!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Corona

Berichten: 781
Geregistreerd: 01-08-01
Woonplaats: Vianen

morgen wordt Maël gechipt!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-02 19:59

hoi, nou morgen komt iemand van het KWPN chippen bij ons. Zafir, Jaspis en Maël alle drie geen KWPN-ers maar NAS-ers maar dat was geen probleem. hij rekent per paard 30 euro plus 25 euro voorrijdkosten omdat we buiten zijn regio zitten. maar nog een koopje, drie paarden gechipt voor 250 gulden.
we zaten alleen met het probleem dat we maar twee boxen hebben. daarin staan normaal Nero en Maël, Jaspis en Zafir staan buiten in de hengstenkudde. maar goed, ze moeten 24 uur op stal blijven. nu gaat Nero naar buiten, Maël in zijn eigen box en die twee andere hengsten in 1 box. haha, lekker krapjes maar goed. beter dat dan een verdwaalde chip. onze boxen zijn 2x3 meter dus het valt nog wel mee.
nog twee maandjes wachten op de paspoorten en dan kan ik me inschrijven bij de rijvereniging en wordt het allemaal wel heel officieel. dan gaan we na de zomer starten!!!

Bon Jovi rules!


Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-02 17:59

Leuk zeg!
Ik moest met Sevin lopend (m'n vader was met de auto weg, dus we konden niet met de trailer) naar het chipadres, maar het was gelukkig niet al te ver.
Bij mij kostte het 65 gulden ofzo, omdat we met heel veel paarden waren, dat viel dus weer mee.


Corona

Berichten: 781
Geregistreerd: 01-08-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-02 18:51

hoi, bij ons kostte het 30 euro per paard. we wilden eerst Maël, Zafir en Jaspis doen. maar die Zafir was zo ontezettend vervelend, echt een gevaarlijke hengst wordt dat....dus hebben we T-Rex maar gedaan, hij is pas 2 maar het mocht al wel!!
Zafir staat nu op stal en daar blijft ie. in het land wordt hij te baldadig. hij gaat nu dus getraind worden!!
dat zal wel tegenvallen.
nou, de groetjes!!!

Bon Jovi rules!

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-02 19:10

[quote="Corona"]dus hebben we T-Rex maar gedaan, hij is pas 2 maar het mocht al wel!!
quote]

Wij chippen veulens al vanaf 3 weken.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: JorineV, Tinkermuts en 136 bezoekers