Het gaat de goede kant op met mijn kreupele slobberjunkie

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Het gaat de goede kant op met mijn kreupele slobberjunkie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-02 19:29

Laiser is nog steeds kreupel. (zie http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=51704
Vandaag ging het alweer wat beter met Laiser. Hij kwam zelfs in een drafje naar me toe toen ik aan kwam met een heerlijke gevulde emmer voor mijn slobberjunkie. Lovers
In stap zie je nu ook nog wel dat hij kreupel is maar hij zet zijn voet alweer verder naar voren dan een paard dagen geleden. Toen zette hij zijn voet alleen maar erbij en niet voor zijn andere voet. Ik weet natuurlijk niet hoe hij gaat lopen als de ontstekingremmende kuur afgelopen is. Verward Dat is nog eventjes afwachten.

Nu staat hij dagelijks te genieten van de uitgebreide poetsbeurten. (Wat heeft hij veel winterharen zeg! Ik blijf poetsen.) Hij is dan helemaal ontspannen en staat echt te genieten. Zo zijn we toch dagelijks met elkaar iets aan het doen al kunnen we dan niet rijden. Ik hoop maar dat de stijgende lijn zich voort blijft zetten en dat bij binnenkort weer helemaal de oude is. Pling



Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-02 20:42

Ik ga helpen duimen dat je snel weer met hem aan de gang kunt! Haha!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-02 20:46

ik zal duimen dat ie snel weer niet meer kreupel loopt
enne heb je al zo'n poetsblokje aangeschaft?:D om die winterharen er makkelijker eraf te krijgen
Knipoog

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-02 13:49

Yentl schreef:
ik zal duimen dat ie snel weer niet meer kreupel loopt
enne heb je al zo'n poetsblokje aangeschaft?:D om die winterharen er makkelijker eraf te krijgen
Knipoog
Ik heb wel zo'n poetsblokje, maar veel meer haren afkrijgen lukt mij niet hoor.
Ik gebruik nu de achterzijde van mijn zweetmes en doe dat heel losjes over zijn huid. Laiser staat dan te genieten en de haren komen er ook goed af.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: EmptyWords, LB2003, Vagabondo en 51 bezoekers