Stang en Trens gekocht!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Stang en Trens gekocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-02 16:51

jaaah vandaag was er opruiming bij vrielink alles sterk afgprijst ivm met de verbouwing. alles was iig 10% korting en sommige dingen waren tot 70% afgeprijst.
Dus heb ik nu een babyblauwe rijbroek van anky (euh ja ik heb idd gezegt dat ik niet in babyblauw ging lopen en dat anky kleren me veeeeeeeeeeeel te duur waren)
van 145 euro naar 90 euro en dus een kieffer stang en trens hoofdstel voor de net met een sprenger(?) babystang en een dubbelgebroken onderleg trensje van hetzelfde merk. is argentaan ofzo?
Ze hadden nog veeeeeeeeeeeeeeeeeel meer leuke dingen maar die stang en trens zooi was zo duur dat mijn buget dat even niet meer toeliet... nouja volgend jaar misschien weer *LOL*

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-02 16:54

Leuk en nu op naar de Z!!!!

carola

Berichten: 8684
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-02 17:10

Heey wat gaaaaf! Ben je al Z startgerechtigd nu? M'n moeder en m'n zusje hebben net ook uitgebreid inkopen gedaan bij Vrielink. Haha! Zie vvdd...

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-02 17:41

hmm mijn mams wil morgen pas naar vrielink Boos!
ik wil ook een babyblauwe rijbroek Boos!
oooow wat is t leven gemeen Boos!
(wanneer zien wij lottel foto in zijn Z uitrusting?)

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-02 17:47

Fotooo!!!!! Kwijl Ik ben heel benieuwd hoe het hem staat! Veel plezier met je nieuwe aankopen. Pling

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-02 19:30

Cool man!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-02 21:24

Zal ik maandagmiddag ook maar eens even gaan kijken (moet het weekend werken Scheve mond ) en euro´s verbrassen.
Heb eigenlijk niets nodig maar vind vast wel iets Haha!
Wanneer ga je starten in de Z?

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-02 21:57

maandag is t alweer afgelopen, het is vanaf vandaag tot en met zondag.
ik ben ook ff geweest en ik heb een supermooie cavallo ruitjesrijbroek van mn vriendje!

verder was er bijna niets wat ik interessant vond...

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-02 22:17

ik ben toch geweest.
vond idd dat er een hoop troep tussen lag. maar ben wel weer een mooie mais kleurige cavello rijbroek rijker. heb de licht blauwe anky broek ook ngo gezien maar vond het niet zo'n mooi kleurtje (tikkie anders dan mijn jas enja dat staat dan net niet meer). ben er heeeel blij mee en ga m morgen meteen uitproberen Haha!

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-02 22:23

ik ging voor de S&T 10% scheelt toch wat op zo'n bedrag en die anky broek ik had 'm eerst in het camel maar daar leek ik wel een knakworst in... Schijnheilig Lips are sealed

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-02 22:36

Citaat:
daar leek ik wel een knakworst in...


*LOL* [/list]

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-02 23:25

Dat is zeker lekker shoppen met een hoop korting. En een S&T stoer hoor!! Kwijl Het lijkt me alleen zo vreselijk moeilijk te bepalen welke S&T nu het best bij je paard past want volgens mij komt dat behoorlijk precies.

Wanneer kunnen we je bewonderen op wedstrijd met S&T en hoeveel winstpunten heb je nu al in het M2?

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-02 00:16

Hehehe, een knakworst??? Zijn daar foto's van???? Knipoog

Maar gaaf hoor Kim, je zei al dat je er voor het eerst mee ging rijden, dusse: hoe ging het?????? Haha!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-02 08:20

nee ben er niet mee wezen rijden haha het was zo'n geklooi dat zelfas mijn instructeur opeens niet meer wist hoe het nu moest hihi maandag passen we 'm met zijn dochter die heeft al een X aantal paarden naar de Z2 gereden dus hoop ik dat zij het wel weet hihi

Jippie Ik heb pas 1 wp in de M2 (1 keer gestart)dus voorlopig duurt het wel voor ik er mee start maar we gaan vast thuis oefenen

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Vivian
Berichten: 2827
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Ijsselmonde

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-02 08:57

Heb je al een foto?ik ben echt benieuwt hoor!

Profiel update!!
Nu met horoscoop,loesje,songteksen en nog véél meer! Party!!

Piaffe
Berichten: 4442
Geregistreerd: 06-12-01
Woonplaats: fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-02 17:08

..........
Laatst bijgewerkt door Piaffe op 25-04-02 15:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-02 05:07

Gaaf, een stang en trens hoofdstel!! Party!! Dat vind ik altijd zo mooi staan, vooral met wit onderlegd Kwijl Ik ben benieuwd hoe "anders" dat nou rijdt.

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-02 09:12

E
Laatst bijgewerkt door janna op 04-05-22 08:08, in het totaal 1 keer bewerkt

-

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-02 09:32

Piaffe schreef:
Ik zag eens een meisje in de Z2 (Friese Kampioenschappen), met een cap (dat zie je ook amper), trensje, veelzijdigheidszadel, rubberen rijlaarzen, minispoortjes en een heel gewoon paard zonder spectaculaire bewegingen. Maar omdat ze dit paard zo fijn reed, en het er zo makkelijk uit zag, werd ze 5e...........


en waarom zou je met rubberlaarzen en een vzh zadel rijden als je andere spullen hebt (of kunt betalen?). Ik vind het knap als iemand zo (de manier die je boven beschreef) Z kan rijden, maar zie niet in waarom dat dan het ultieme doel zou zijn. Rijden met S&T is ook een vaardigheid die je 'moet' leren beheersen als je verder wil met dressuur. Wat die cap betreft, ik vind dat je in het Z pas met een hoedje mag rijden, en heb zelf ook jaren Z met cap gereden. Maar wat ik het echte knappe aan jouw verhaal vind is dat ze dit bereikt met "heel gewoon paard zonder spectaculaire bewegingen", dat zegt iets over haar rijkunst. De rest is uiterlijk vertoon.

Nimber, leuk hoor, een mooi S&T hoofdstel!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-02 11:52

mhhh piaffe wat voor'n paard denk je dat ik heb??????????

ik had weer een wpje erbij janna hij was weer super braaf Lovers

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-02 11:58

Gefelicibokt met je winstpunt en je nieuwe spullen...!

Binnenkort een fotoreportage van Nimber in babyblauw en Lottel met stang- en trens? Knipoog

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-02 18:10

Die zitten heeeeeerlijk, die Anky broeken. Is daar nog steeds uitverkoop nu?????
Gaaf joh, S&T! Gewoon vast mee oefenen, joh.

Ik ben ook in de M1 rustig begonnen met zo nu en dan s&t, gewoon in mijn les. Mijne loopt er geweldig prettig op.
En waarom het nou weer zo geweldig is om Z te rijden met rubberen laarzen en een cap? Frusty Het is goed om met welk paard dan ook Z te kunnen rijden, maar ik denk niet dat ze haar punten te danken heeft aan haar rubberen laarzen, en ik denk ook niet dat ze dat zou willen.....
Bovendien weet je niet of iemand op gewone trens rijdt, omdat diegene dat beter vindt, de s&t niet kan betalen, of omdat het paard niet te rijden is op s&t. Niet oordelen voordat je het verhaal kent, dus.....

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 11:18

Tof, stang en trens... t zal nog wel even duren voor ik me daaraan waag... Knipoog En ik vind het ook wel een beetje belachelijk dat je beter zou zijn als je met gewone trens, rubberen laarzen en cap in het Z rijd, dan als je met stang en trens rijd. Zo makkelijk is het volgens mij niet om met stang en trens te rijden, dus dat is ook weer knap als je dat kan...!

She got home late, she got home late
She drank so hard the bottle ached

Piaffe
Berichten: 4442
Geregistreerd: 06-12-01
Woonplaats: fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 14:32

Wat is wilde zeggen, met bovenstaand voorbeeld. Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg. Je ziet zoveel die heel veel geld uitgeven aan ditjes en datjes. Je ziet dus dat je er niets beter van wordt, en dat het ook gewoon kan. En nee, ik weet het verhaal er niet achter. Van mijn part heeft ze er geen geld voor, wil ze niet, kan ze niet Whatever!, maar ik wil gewoon aantonen dat het ook gewoon kan. En dat je met een Stang en Trens heus niet beter hoeft te zijn, modegrill......... Lips are sealed

Fitzroy

Berichten: 25090
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 15:03

Ik geloof niet dat er iemand in dit topic gezegd heeft dat je met stang & trens beter zou zijn.
Ik vind dat je mensen erg makkelijk veroordeelt, hier krijgen we weer zo'n verhaal: laat iedereen nou toch eens in zijn eigen waarde!!

Als mensen met S & T willen rijden, met leren laarzen, met dure rijbroek, nou en?
Of precies andersom met cap en rubberen laarzen?

Hoewel ik me kan voorstellen dat je je in het laatste geval niet echt op je gemak voelt, omdat je in de Z dan wel een beetje uit de toon valt.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Tarzan, Casca, ChelseaAyLee, Cjuan, Lomax123, Miran, Rinkex, Selina, Utixo en 159 bezoekers