zilveren 2 euromunt

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
kippetje

Berichten: 456
Geregistreerd: 29-01-02
Woonplaats: Ede

zilveren 2 euromunt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-02 10:01

hoi iedereen,

Mijn paps heeft een misslag van een 2 euromunt hij is namelijk helemaal van zilver. Weet iemand hier misschien hoeveel zo'n ding waard is of waar je dat kan opzoeken???
Wie weet is er wel iemand die het weet????
alvast bedankt.
greetz kim en nimm

Degene die om zichzelf kan lachen,
zal zich altijd blijven amuseren.


Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-02 12:53

Gaaf! Moet je naar zo'n winkel toe gaan waar ze van die munten verzamelen, maar wel zorgen dat je er meer voor krijgt dan ze in eerste instantie vragen want ze zeggen meestal dat ze een stuk minder waard zijn dan ze eigenlijk zijn.. Ik zou hem persoonlijk wel houden.. Neem hem eens mee als je naar stal komt als ik er ook ben Knipoog

Bayazo

Berichten: 961
Geregistreerd: 09-03-02
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-02 14:35

Hoi,
Ik heb ook z`n leuke.Ik bezit een 1 en 2 euro munt die uitelkaar gevallen zijn.Spontaan in tweeen !
Als ik jouw pa was deed ik hem voorlopig niet weg.
Misschien dat inderdaad een verzamelaar uitkomst kan bieden.
Vertel het als je wat meer weet,ik ben zeer nieuwsgierig.
Groetjes Jacqueline.

Kijk ook eens bij mijn paardenboeken op marktplaats : https://www.marktplaats.nl/mymp/verkopen/index.html

Pietekegeorge

Berichten: 137
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-02 14:45

*LOL* he er is zo,n programa waar ze al zulke dingen grondug bekijken en kijken hoeveel ze waar zijn dat heet kunst en kitch (kijk m,n vader altijd na) me be a tip *LOL*

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-02 16:28

oei kim dat wordt rijk worden!! ik zou m lang bewaren en dan naar zo'n verzamelaar gaan ofzo. Of nu al gaan en m dan pas over een heeeeeeele lange tijd aan diezelfde vent verkopen die m dan heel graag wil dus er veel geld voor over heeft Haha! }>

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:


kippetje

Berichten: 456
Geregistreerd: 29-01-02
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-02 20:20

nou, ik ben naar zo'n munten en postzegelhandelaar geweest en die had er in ieder geval van niet meer gehoord. Het is dan kijken of er nog veel meer mensen zo'n ding hebben. Hij raade me in ieder geval aan om hem te bewaren. Maar hij zei ook dat het maar net was wat iemand er voor zou willen hebben. Hij gokte op een gulden of 200/300
Maar dan zeg ik gewoon tegen mijn paps dat hij hem moet houden, hij wordt vanzelf meer waard Haha!
groetjes kim en nimm

Degene die om zichzelf kan lachen,
zal zich altijd blijven amuseren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-02 23:15

je moet even op internet zoeken met de zoekmachine...er zijn een boel sites waar je de waarde van munten kunt bekijken! Ze kijken naar jaartal en staat, dus nooit gebruikt, zelden, weinig, regelmatig etc.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-02 00:40

Hehe Kim, Schijnheilig Ik geloof dat er iemand jou wil gaan beroven... Schijnheilig ... wat krijg ik voor de tip??? Knipoog

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Apacheshadow, Forcalquier, GoogleAdsense en 126 bezoekers