zucht....ouders overhalen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
fieke

Berichten: 1060
Geregistreerd: 08-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-01 21:00

Wie kan mij helpen met een superargument om mijn ouders over te halen dat ik nog 2 mannetjes ratten mag? Ze doen echt vaag gewoon, moet je horen..........

" Nee, om die paar centen gaat het niet, maar..........." ( Dan houdt ie op en zegt ie nix meer, vraag ik het dan, dan moet ik ophouden met zeuren)

Ja hoor, hoezo vaag, ik heb de ratten om mijn kamer staan, maak ze om de 4 dagen schoon, ( heb al 2 vrouwtjes trouwens, grrrr, 1e moest er al een mannetje zijn, maar nu zitten ze gezellie bij elkaar hoor, ook een voordeel) je ruikt ze totaal niet, ik zorg echt supergoed ( al zeg ik het zelf) voor, ze hebben een supergrote kooi, krijgen die mannetjes ook, dus wat heeft ie nou te zeuren, zucht, hellup me...................


Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-01 21:05

ik weet alleen maar iets waar je nix aan hebt denk ik, maar mijn moeder zegt altijd: GEEN BEESTEN IN HUIS. Mijn knijnie heeft een tijdje binnen gezeten (een van mijn vele vorige nijns), omdattie ziek was, of omdat het koud was en hij nog heel jong was (allemaal mannetjes gehad, behalve Fuzz nu), maar niet verder dan de achterdeur! En Faytje heb ik een paar nachtjes op mijn kamer gehad, was zo blij. Toen vond mijn moeder het ff goed, maar daarna moest hij gelijk naar buiten. Ben niet zo geod in argumenten eigenlijk, sowwie!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-01 22:47

Ik denk dat je dat misschien maar eens aan Wjerdo moet vragen...die heeft een hele "kudde" ratten... *LOL* *LOL* *LOL* Uhm, waar spreken we eigenlijk van als we het over ratten hebben...vast niet kudde... Knipoog

fieke

Berichten: 1060
Geregistreerd: 08-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-01 08:54

Aha, wie is die Wjerdo? Ik zie hem nooit hier (ofwel Verward Verward Verward )


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bytespider, Firebug, LiannePuthzy en 138 bezoekers