Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne
Okkie1 schreef:MMM.... ben niet zo blij om dit te horen aangezien ik per ongeluk een BR Diamond (oid) dekje besteld heb gister. Iemand tips voor me?
Dit is natuurlijk (en terecht) slechte reclame voor BR, ook de manier hoe ze ermee omgaan. Heb je van de ruitersport zaak ook geen garantie?
germie schreef:JE hebt het dekje bij een winkel gekocht, dus zij moeten het oplossen, niet BR. De ruitersportzaak is je aanspreekpunt. De ruitersportzaak moet het maar weer uitzoeken met BR. Dit is een wel heel makkelijke manier van afschuiven. Jij mag een degelijke kwaliteit verwachten simpel zat. Laat die ruitersportzaak maar bewijzen dat je verkeerd gewassen hebt.
Als je een vraag stelt aan BR heb je binnen een paar dagen antwoord.
Alane schreef:Waar de winkel het heen stuurt is niet belangrijk... de koper heeft een koopovereenkomst met de verkoper en niet de fabrikant of leverancier.
Als de winkel enigzins service verleent zal die het dekje vervangen of anderzins een oplossing zoeken en het dan zelf uitvechten met de fabrikant/leverancier zonder dat de koper daar wat mee van doen heeft...
Vaak is het een slechte service, gemakzucht en/of niet willen van de winkel/shop..... Daarbij mag je van produkten een bepaalde levensduur verwachten....en zou er op een label of wasvoorschrift moeten staan dat het betreffende produkt zou kunnen krimpen/verkleuren enz.