Les gehad :D

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Les gehad :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-02 09:44

Ik heb weer les gehad en ik ik kreeg me toch een compliment Party!! Party!!
"hij is veeeeel rechter, keurig" dat zei ze toen ik een paar rondjes had gereden Bloos Haha! . Hij ging ook erg lekker deze keer, volgende week beginnen we als het goed gaat aan de galop.
Volgende keer moet ik 'm met zweepje rijden, dan kan ik zijn achterbeen er soms net even wat meer bij tikken. Ik reed tot nu toe zonder omdat Omar er heel erg voor vluchtte.
Mijn instructrice heeft er ook zelf op gezeten, ze vond Omar een fijn paard om mee te werken. Lovers

:evaw:



germie

Berichten: 25917
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-02 10:03

ik krijg altijd alleen maar commentaar van degene van wie ik les krijg, ik wordt er soms moedeloos van, gaat het voor mijn doen goed, krijg ik opnieuw, en dat dus elke week te horen, dat ik te weinig rij, en te weinig oefen, ik rij teveel als een manegeruiter (heb eigenlijk nooit echt op manegepaarden gereden, maar altijd op verzorgpaarden, die ik altijd zelf heb ingereden, maar ik heb weinig les gehad, ik rij al 15 jaar ofzo, en eigenlijk pas sinds 1.5 jaar les). De lessen zijn wel goed, maar het valt mij op dat de instructrice het alleen bij mij doet, de anderen in de les krijgen wel eens ee ncompliment, terwijl zij niet eens durven galopperen. Misshcien dat het komt omdat ik de enige wedstrijdruiter ben. Maar depri is het soms wel hoor. Afgelopen dinsdag kon ik voor het eerst zonder beugels doorzitten (dus de rug van het paard was voor het eerst echt los), is het nog niet goed, moet ik het ook in galop kunnen, jaja, niet alles gaat in 1 keer.
Je hebt dus mazzel dat je iemand gevonden hebt die commentaar levert en dan ook nog eens een complimentje kan geven.
Straks springles, bij iemand die mij ook redelijk lijkt, dus wie weet, heb ik toch nog iemand gevonden die leuk les ka ngeven.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-02 10:07

Dat is echt vervelend ja. Commentaar, heeeeeeel graag, maar een complimentje op zijn tijd kan ook geen kwaad. Ik heb wel 10 jaar op manegepaarden gereden en dit is mijn eerste priveinstructrice met mijn verzorgpaard. Misschien is het inderdaad dat ze bij jou wat fanatieker is omdat jij wedstrijden rijdt. Anders moet je er eens naar vragen? Vragen staat vrij toch? Of je moet op zoek naar een ander maar ik weet niet of je daar mogelijkheid voor hebt?
Succes!

:evaw:

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-02 10:49

Leuk hoor complimentjes. Een fijne les is voor mij commentaar als ik het fout en als ik het goed doe. Ik heb ooit van iemand les gehad die ooit echt zat te zeiken 'waar ben je nu weer mee bezig het lijkt helemaal nergens op'. Wat bleek dat ze gewoon helemaal niet goed les gaf. Boos! Een les moet zeker ook iets positiefs bevatten anders blijft het niet leuk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-02 10:52

germie, neem eens les van iemand anders!!! en laat je niet zo verschrikkelijk afzeiken, tuurlijk is les hebben kritiek kunnen verdragen anders wordt je nooit beter, maar zo maak je iemand verschrikkelijk onzeker, en dan zal er nooit meer wat geleerd worden.

Succes meid!!!

germie schreef:
ik krijg altijd alleen maar commentaar van degene van wie ik les krijg, ik wordt er soms moedeloos van, gaat het voor mijn doen goed, krijg ik opnieuw, en dat dus elke week te horen, dat ik te weinig rij, en te weinig oefen, ik rij teveel als een manegeruiter (heb eigenlijk nooit echt op manegepaarden gereden, maar altijd op verzorgpaarden, die ik altijd zelf heb ingereden, maar ik heb weinig les gehad, ik rij al 15 jaar ofzo, en eigenlijk pas sinds 1.5 jaar les). De lessen zijn wel goed, maar het valt mij op dat de instructrice het alleen bij mij doet, de anderen in de les krijgen wel eens ee ncompliment, terwijl zij niet eens durven galopperen. Misshcien dat het komt omdat ik de enige wedstrijdruiter ben. Maar depri is het soms wel hoor. Afgelopen dinsdag kon ik voor het eerst zonder beugels doorzitten (dus de rug van het paard was voor het eerst echt los), is het nog niet goed, moet ik het ook in galop kunnen, jaja, niet alles gaat in 1 keer.
Je hebt dus mazzel dat je iemand gevonden hebt die commentaar levert en dan ook nog eens een complimentje kan geven.
Straks springles, bij iemand die mij ook redelijk lijkt, dus wie weet, heb ik toch nog iemand gevonden die leuk les ka ngeven.

germie

Berichten: 25917
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-02 12:25

Daarom Pipo, Volgende week springles, van een voor mij onbekende, maar ik heb gekeken, hij was geinteresseerd in het paardje, en vroeg precies het niveau, en deed niet minderwaardig toen ik zei dat het beestje eigenlijk over alles pringt, maar dat ik er eigenlijk alleen maar op zit, dus niet iets kan bepalen. Eerst priveles, dan misschien in een groep, dus wie weet heb ik iets beters gevonden.
Maar echt waar, ik krijg elke week te horen dat het niet echt verbeterd (terwijl ik zelf merk dat het wel zo is). Ik kan dus nu eindelijk doorzitten, omdat het paard ontspant, dus dat is toch ook een vooruitgang, of niet soms/??????

franka

Berichten: 161
Geregistreerd: 15-04-02
Woonplaats: leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-02 14:25

lijkt mij wel een vooruitgang. lijkt mij dat je als je bij diegene les blijft rijden je maar moet proberen je niet te veel van het commentaar aan te trekken en de dingen waar je wel wat aan hebt er uit te vissen. veel succes met je springles in elk geval hopen dat het daar wat leuker aan toe gaat
groetjes franka

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-02 10:22

Ik had les van iemand die erg goed lesgaf hoor, maar ze zei altijd alleen maar wat ik moest verbeteren en nooit wanneer het wel goed was. Ja, hoe moet ik dan in vredesnaam gevoel gaan krijgen voor hetgeen wel goed is??? Toen ben ik dus van instructrice geswitched en dat bevalt tot nu toe super! Haha! Zij zegt het wel wanneer het er goed uitziet en dan kan ik voelen en gaan zien hoe het moet...

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Coyotehorse
Berichten: 29
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: niedorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-02 21:46

coooooooooooool Huilen

Wees Jezelf Er Zijn Al Genoeg Anderen!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Adrija, Afanaisa91, amber15, Igniss, Jet, lletam, Raineri, sollair310, Vlindy en 140 bezoekers