Voel me aan de kant gezet...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
SplashIsLief

Berichten: 33019
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Voel me aan de kant gezet...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-04 08:45

Heb het gevoel aan de kant gezet te worden...
Altijd gezellig een praatje, elkaar alles vertellen, elkaar helpen met rijden etc en veel lol hebben samen. Nou heeft ze dus een vriend uit het niks Verward Maar daar heb ik geen problemen mee, is haar eigen keuze! Maar nou wordt ik zo goed als negeerd, mn smsjes worden niet beantwoord en ik heb er gewoon een rot gevoel over de hele dag...
Vind het niet leuk hoe het gaat... ben ook geen held die het zo maar even zegt dus had der een smsje gestuurd maar ja die worden ook niet beantwoord...

Sorry moest even mn ei kwijt...

Splash † en Nuut † :+: Voor altijd in mijn hart, ik hou van jullie

Sinds 13 juli 2021 trotse mama van Nola <3


RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 08:47

Ik vind haar geen echte vriendin voor je. Als de vriend voor alles gaat zou ik zeggen bekijk het maar. Maar het kan ook anders liggen bij je Knipoog

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 08:50

Lekker laten gaan...

Heb 't zelfde gehad met mijn nichtje, en het was nog mijn eigen schuld ook Scheve mond We zaten hele dagen op 't paard, altijd keiveel lol, veel bellen door de week, etc. Toen kreeg ik een vriend, maar gingen we gewoon met zijn 3en uit, we gingen nog steeds (vaak!) hele dagen de hort op. Alleen ergerde zij zich eraan dat ik het altijd de eerste 5 minuten over mijn vriend had Nagelbijten / Gniffelen Ik zei daarop dat ik haar reactie wel eens wilde zien als zij een vriend had, zo gezegt zo gedaan: ik had haar binnen 2 weken aan een neef van de andere kant gekoppeld. Ze is nog precies 3 keer alleen gekomen, daarna kwam hij altijd mee. En een jongen op een krakfiets achter je aan in het bos is ook niet te doen natuurlijk... Als ik belde zat ze daar, hij kwam altijd mee naar mij, enz. De druppel was toen ik haar, na verkoop van mijn merrie (;(), belde omdat ik een verzorgpony voor haar had (ze had me gevraagt of ik voor haar kon zoeken, ik kende nl meer mensen met paarden). Ze liet me niet eens uitpraten Scheve mond Ze onderbrak me halverwege mijn verhaal, want haar vriend en zij waren een DVD!!! aan het kijken. Scheve mond

Okay, de groeten dan...

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

SplashIsLief

Berichten: 33019
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-04 08:53

@ MoonChloe, dat is heel makkelijk gezegd en misschien werkt het voor jou zou, voor mij niet ze was als een grote zus voor me Scheve mond
@ Sylvia dat is ook lekker kreeg ookal op mn flikker dat ik niet moest smsen als ze een afspraakje had, hoe moet ik dat weten als ze dat niet verteld?

Splash † en Nuut † :+: Voor altijd in mijn hart, ik hou van jullie

Sinds 13 juli 2021 trotse mama van Nola <3

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 08:55

gewoon niet meer sms'en, laat haar nou maar eens de eerste stap zetten. Maar bereid je wel voor op een teleurstelling, dat dacht ik (uiteindelijk, na lang kruipen voor nichtlief) ook, alleen dacht ik dat dus alweer een paar jaar geleden Scheve mond

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 08:55

Nou ja. Los het dan maar zelf op Knipoog
Ik zou haar echt wel laten barsten.

SplashIsLief

Berichten: 33019
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-04 08:56

Dank jullie wel in elk geval Lachen

Splash † en Nuut † :+: Voor altijd in mijn hart, ik hou van jullie

Sinds 13 juli 2021 trotse mama van Nola <3

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 09:43

Wat een stom wijf zeg, je gaat dan toch juist met je vriendin praten over haar geweldige vriendje. Laat haar inderdaad maar de eerste stap zetten, jij hebt genoeg gedaan. Is ook niet goed voor je beltegoed Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 10:42

Heb ik ook gehad ja. Een "vriendin" van mij kreeg verkering, en dus zagen we haar steeds minder. En als je haar zag zat zij uuuuuuren over haar vriendje te praten, en als ik wat wou vertellen praatte ze er zo overheen. Nu zie ik haar ook nooit meer. Ze komt er nog wel achter....
Ik zou gewoon boos worden hoor! Ze hoeft je niet te negeren alleen omdat ze een vriendje heeft! Gewoon geen aandacht meer aan besteden, ze komt vanzelf wel weer naar jou toe. Of niet, dan weet je ook meteen dat het geen echte vriendin was...

Neroo
Berichten: 10271
Geregistreerd: 16-03-04
Woonplaats: Zuid-oost Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 10:50

tjsee... splash, gewoon laten vallen da mens....
er zijn veel leukere mensen die jou wel de moeite waard vinden Kusje

* waaronder de vvers Knipoog *

SplashIsLief

Berichten: 33019
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-04 11:10

Het klinkt zo makkelijk maar kan er niet met mn hoofd bij dat die band de we hebben/hadden opeens voorbij is...
Ik laat haar idd de stap zetten!

Splash † en Nuut † :+: Voor altijd in mijn hart, ik hou van jullie

Sinds 13 juli 2021 trotse mama van Nola <3

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 11:32

o meisje, denk nou niet dat je de enige bent op de hele wereldbol dit eens meemaakt, zo zijn er al miljoenen mensen je voorgegaan!
ze leren een vriendje krijgen en die is het van het en dan raakt het weer eens uit en hey, ik had nog een vriendin! Ach gut

GÜNTHER 01-11-1999
SVEN 24-07-2001
CHEYENNE 06-02-2006
-6kg

Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 13:53

Lekker laten gaan. Als het uit is komt ze zichzelf vanzelf tegen, want dat staat ze ineens alleen. Mijn vriendin heeft hetzelfde geflikt.
Zij woonde 25 km verderop, maar ik ging er vaak een weekend heen, tot vorige maand: Ze had een vriend en het hele weekend zat die vriend er. En het was makkelijk dat ik er was, zodat ik drinken kon halen etc. Zo heeft ze tegen al haar vriendinnen gedaan.
Nu is het uit en nu staat ze alleen en ze natuurlijk hartstikke zielig...

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 14:52

Lekker links laten liggen, mensen die je nu opeens vergeten zijn je niet waard. Want als het straks uit is ben jij weer in zicht, totdat ze een nieuw vriendje krijgt
Sorry dat ik het zo zeg, maar zo gaat het gewoon vaak wel...

We verwachten niets maar toch..
WoW-addict ^.^

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 15:39

Ik ken het echt heel goed wat je verteld,heb ik nu op het moment ook met een 'vriendin'.

Ze was ook een soort van zus van me en ja gewoon.Alleen heb nu precies het zelfde als jou.alleen als ik er wat van zeg is het niet waar enzo..nou dan toch niet heb er zo geen zin meer in.Ik kan het alleen erg moeilijk van me af zetten nu maar ben er mee bezig...Sterkte..is nooit leuk!

Your my world, my heart, my soul
If you ever leave..
Baby you would take away everything good in my life

Voice

Berichten: 919
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Het leukste dorp van Groningen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 16:31

Hoi,

Het is niet leuk als ze je ineens helemaal niet meer staan. Maar het schijnt (das misschien een beetje boekenwijsheid van mij Bloos ) op zich wel normaal te zijn dat als je een "verkering" krijgt dat je dan even (bijna) al je aandacht op die persoon richt. Leuk voor jou is het niet, maar als je haar eigenlijk nog gewoon als vriendin zou willen houden, denk ik dat je moet proberen er wat begrip voor op te brengen. Als zij weer naar jou toekomt dan hoef je natuurlijk ook niet meteen maar weer voor haar klaar te staan, maar je hoeft nu denk ik ook nog niet heel radicaal de vriendschap "weg te gooien".

Succes!

Judith

SplashIsLief

Berichten: 33019
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-04 16:53

Ik snap best dat ze van hem wilt genieten, maar dat betekent toch niet dat je meteen alles moet laten vallen en iedereen in de steek moet laat Scheve mond , maar ik zal het proberen te begrijpen en proberen er op te vertrouwen dat ze wel weer bij draait

Dank jullie wel voor jullie reacties

Splash † en Nuut † :+: Voor altijd in mijn hart, ik hou van jullie

Sinds 13 juli 2021 trotse mama van Nola <3

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 17:27

Als ik een vriendje heb verdeel ik de aandacht ook wel mooi aan mijn vriendje en aan mijn vriendinnen.

Voice

Berichten: 919
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Het leukste dorp van Groningen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 17:42

Het zou ook leuker zijn en een stuk socialer als ze haar aandacht verdeeld tussen jullie, maar omdat haar vriendje (neem ik aan) nieuw is, is het opzich wel logisch dat ze daar even meer tijd in stopt.
Wil niet zeggen dat ik haar gedrag nou goedkeur ofzo hoor. Ik wilde eigenlijk alleen even zeggen dat het op zich een soort gedrag is dat de meeste mensen in zo n situatie wel in meer of mindere mate vertonen. Over het algemeen trekt het na een tijdje wel weer recht geloof ik.

Judith

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 10:35

SplashIsLief schreef:
Ik snap best dat ze van hem wilt genieten, maar dat betekent toch niet dat je meteen alles moet laten vallen en iedereen in de steek moet laat Scheve mond , maar ik zal het proberen te begrijpen en proberen er op te vertrouwen dat ze wel weer bij draait

Dank jullie wel voor jullie reacties


Lieve schat, dat gebeurd 9 van de 10 mensen. Ik hou daar zelf ook niet van en ik verdeel mijn aandacht ook echt tussen mijn vrienden, desnoods zie ik m'n vriend eens een keertje niet... Who cares?

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 10:51

Ik heb hetzelfde meegemaakt met mn beste vriendin. Kwam toen ook nog eens bij dat haar vriend mij absoluut niet mocht, haten is een groot woord maar het kwam dicht in de buurt. Dus hij probeerde haar zoveel mogelijk uit mijn buurt te houden, en dat lukte aardig omdat ze nog erg op dr roze wolk zat. En ik er maar achteraan lopen en haast smeken om een beetje aandacht... Hij tolereerde mij alleen omdat ik haar beste vriendin was/ben, maar daar was ook alles mee gezegd, als het ff uit was maakte ie me uit voor alles wat mooi en lelijk was, heel fijn...

Magoed, ik was het achter dr aan lopen op een gegeven moment helemaal zat, heb haar nog eens een SMSje gestuurd in de trant van 'Hee vergeet mij niet, ik ben er ook nog!' maar geen reactie. Toen heb ik dr gelaten voor wie ze was, hoe moeilijk dat ook was, en gewoon helemaal nix meer van me laten horen. Zij liet ook nix horen, en uiteindelijk ben ik degene geweest die de stap weer gezet heeft en haar gebeld heeft, maar ze was ontzettend blij om me te spreken. En sindsdien heeft ze haar lesje wel geleerd, dat heeft ze toen ook echt aangegeven, dat ze niet snapte dat ze zo blind is geweest... Gelukkig kan ik het goed met haar huidige vriend vinden, gaan we ook vaak met zn 3en op stap enzo, het gevoel van het 3e wiel aan de wagen ben ik inmiddels overheen en we hebben het echt leuk samen. Maar ze maakt net zo goed tijd voor mij vrij, ze wil gewoon echt af en toe een middagje bij mij zijn. Zo gaan we als mn ouders er niet zijn gezellig een middagje naar de stad, maskertje, filmpje kijken, samen eten... Op haar verzoek zonder vriend, die komt pas savonds. Dus inmiddels weet ze haar aandacht goed te verdelen en ik denk dat mijn actie van links laten liggen daar zeker aan meegeholpen heeft!

Moraal van dit verhaal Knipoog gewoon ff laten gaan. Het is heel moeilijk, maar een echte vriendin merkt dat ze je kwijtraakt en komt met hangende pootjes terug. Doet ze dat niet, dan is het toch geen echte vriendin... Zo is een andere vriendin mij ook kwijtgeraakt, omdat overal waar zij was, vriendjelief ook was en die mocht ik absoluut niet. Zo is ze wel meer mensen kwijtgeraakt, eigen schuld! Succes!

Never stop dreaming
31-08-2015 & 26-08-2018 <3

SplashIsLief

Berichten: 33019
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-04 14:32

Dank jullie wel en bedankt voor de tips!

Splash † en Nuut † :+: Voor altijd in mijn hart, ik hou van jullie

Sinds 13 juli 2021 trotse mama van Nola <3


Charmaine
Berichten: 1404
Geregistreerd: 28-12-03
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 21:25

Dames,

Splashie heeft me vandaag duidelijk gemaakt hoe ze zich voelde...Dit topic gaat dus over mij.

Ik voel me heel rot dat ik niet in de gaten heb gehad dat zij zich in de steek gelaten voelde door mij. Ik wil wel even duidelijk maken dat ik haar niet heb laten liggen voor een vriendje, absoluut niet!!

De reden voor mijn afwezigheid ligt in de persoonlijke sfeer. Ik heb nogal wat problemen thuis te verstouwen gekregen, waarmee ik haar niet lastig wilde vallen. Je moet begrijpen dat ze voor mij ook als een jonger zusje is ( we schelen nogal wat jaartjes ) en ik haar zeker niet wilde kwetsen!

Hopelijk kunnen we binnenkort weer op de normale manier met elkaar omgaan en vetrouwt ze me weer.

Anoukie, het spijt me echt heel erg! Verdrietig

SplashIsLief

Berichten: 33019
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-04 21:30

Het is al goed Scheve mond
Tuurlijk is het niet opeens koek en ei maar weet dat je het zeker niet met opzet gedaan hebt!

Probeer er zeker voor te vechten, de scheur weer op te vullen!

Splash † en Nuut † :+: Voor altijd in mijn hart, ik hou van jullie

Sinds 13 juli 2021 trotse mama van Nola <3

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 21:32

SplashIsLief schreef:
Heb het gevoel aan de kant gezet te worden...
Altijd gezellig een praatje, elkaar alles vertellen, elkaar helpen met rijden etc en veel lol hebben samen. Nou heeft ze dus een vriend uit het niks Verward Maar daar heb ik geen problemen mee, is haar eigen keuze! Maar nou wordt ik zo goed als negeerd, mn smsjes worden niet beantwoord en ik heb er gewoon een rot gevoel over de hele dag...
Vind het niet leuk hoe het gaat... ben ook geen held die het zo maar even zegt dus had der een smsje gestuurd maar ja die worden ook niet beantwoord...

Sorry moest even mn ei kwijt...


Jemig Anouk volgens mij is er helemaal niets aan de hand hoor. Charmaine heeft ook veel aan haar hoofd op het moment. Maak je maar geen zorgen alles blijft bij het oude.

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 bezoekers