Paard zonder staart

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Unity
Berichten: 2116
Geregistreerd: 14-12-02

Paard zonder staart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-04 11:09

Ik vroeg me het volgende af:

Als een paard geen enkele haar meer op zijn wortel heeft staan, is er dan nog een mogelijkheid om een soort extensions te plaatsen?
Of zijn daar andere mogelijkheden voor?
En natuurlijk wat kost zoiets??

Ididit
Berichten: 1463
Geregistreerd: 09-01-04
Woonplaats: Waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 11:10

voor extentions moeten ze volgens mij nog wel wat haar hebben... die worden toch aan het andere haar vastgemaakt?

Unity
Berichten: 2116
Geregistreerd: 14-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-04 11:22

Daarom, maar ik ben benieuwd of er voor zoiets ook een oplossing is. Een soort pruik of zo?? Tong uitsteken

desi_verona

Berichten: 564
Geregistreerd: 29-01-04
Woonplaats: Aalsmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 11:28

Ididit schreef:
voor extentions moeten ze volgens mij nog wel wat haar hebben... die worden toch aan het andere haar vastgemaakt?


ja die worden aan het haar wat er nog zit vast gemaakt. ik heb een keer hart in aktie gezien, en daar kreeg een paard ook extentions omdat hij nog maar een klein plukje staart had. ik weet alleen niet of dat ook kan als het paard helemaal geen haar meer heeft, denk het niet. maar heb eigenlijk ook nog nooit een paard gezien met geen 1 haar meer aan z'n staart Scheve mond

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 12:03

Een paar jaar geleden was er bij ons op de manege een landelijke dressuurwedstrijd. Op een gegeven moment kwam er een man de ring binnengereden. Op X halthouden en toen.... viel de staart van het beest er opeens vanaf! Nagelbijten / Gniffelen
Ok, best zielig voor die man, maar op dat moment lag het publiek wat langs de kant stond echt helemaal dubbel (en de jury natuurlijk ook). Die man zelf had het niet in de gaten. Hij reed verder en op een gegeven moment zag hij die staart daar dus in het midden liggen.

Verder kan ik me niet herinneren hoe het afgelopen is, maar nu jaren later hebben ze het er nog wel eens over. Haha!
Ik hoop niet dat jou zoiets hoeft te overkomen met die extensions. Knipoog

Unity
Berichten: 2116
Geregistreerd: 14-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-04 15:12

Hihi, nee, mijn paard is gelukkig voorzien van een behoorlijke staart. Pling