Ikke!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-01 11:21

zo kom ik op mijn rijbewijs! Heb net foto's laten maken.
[img]../upload/26/pasfoto.jpg[/img]
Trouwens, het uittreksel van het bevolkingsregister stelt echt nix voor, daar betaal je dan 6 piek voor, en je fietst je uit je naad, en dan krijg je een papiertje, en er staat dit op:
Bewijs van inschrijving in de GBA, gemeente blahblah
In de baisadministratie persoonsgegevens van de gemeente blah is opgenomen:
naam:
voorna(a)m(en):
geporen op:
te:
adres:
blahblahblah en een handtekening..Naja, en daar heb ik me dus gewoon ff een hele ochtend aan verdingesd!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


janna

Berichten: 4536
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-01 11:33

d
Laatst bijgewerkt door janna op 03-02-22 18:54, in het totaal 1 keer bewerkt

-

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-01 11:36

Wij betalen hier ook meer dan het dubbele voor zon stom uittreksel, stelletje afzetters Boos! En dan zit je ook nog een een uur te wachten en dat stomme gemeentehuis is ook nog maar 3 uur open per dag(9-12) stomme tijd,alsof we niks beters te doen hebben Frusty , ik kom zwart wit op mn rijbewijs, als ik het tenminste haal Haha!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-01 11:37

'k had je me heel anders voor gesteld, maar toch leuke meid hoor! Lachen
bij ons ook 5.- ofzo. Maar wees blij dat je niet in een grotere plaats woont, mijn vriendin in rotterdam betaalde 17,50!!! en dat voor zo'n vod.

:evaw:

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-01 11:40

ja, ik wou eigenlijk xpres vroeg gaan maar versliep me, dus ik om 11 uur daar. Zaten er echt heel veel mensen te wachten. Zo zijn wij aan de beurt, en ik zat nog maar net, maar als 3e ging mijn nummertje al. JEEEEEEJ! Ik zal echt blij zijn als ik mijn rijbewijs haal. Dit is nog maar voor mijn theorie, en daarna gaan we examen aanvragen als het goed is. Het gaat nl heel goed (zegt die vent, ik niet hoor!) en ik heb al bijna 15 lessen gehad dacht ik. Alleen weet ik het gaspedaal beter te vinden.
Ik vond kleur wel toffies! Maar ja kost gelijk 5 piek meer. Daar schrok ik wel van, maar ik ben gelijk de hunkemoller binnengestapt, hebben ze nu actie, dus ik heb lekker ondergoed gekocht ipv mijn zomerjas. Dahag! Ze hadden zulke gave bh's, kon ik niet laten liggen. Volgende maand een nwe bikini, maar misschien trek ik wel weer mijn badpak aan, ook wel weer eens strak!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-01 17:49

Ik had me je ook anders voorgesteld, Laui. Maar da's altijd als je een foto van iemand voor het eerst ziet

Geen onderschrift.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-01 19:19

ik schrok wel van die foto! Maar ja, dat heb ik altijd met pasfoto's. Behalve mijn eerste pasfoto (toen was ik 4 of 5, en ik weet het nog helemaal). Dat vond ik echt Party!! !
Er staan trouwens wel heel wat meer foto's hier op bokt van mij hoor! Alleen nu heb ik pas mijn haar geknipt en past het niet allemaal in mijn staartje, dus allemaal losse plukken, vooral als je net lekker gefietst hebt, maar ach, ik wen er wel weer aan!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-01 19:41

Ja, maar ik heb er maar een gezien dus.
Ik vind trouwens van mijn eigen pasfoto ook dat ik er vreselijk op sta. Ik zal hem jullie dan maar ook besparen

Geen onderschrift.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-01 19:45

ik begin het nu echt zo'n gevangenisfoto te vinden. Nummer eronder, hoogte latje erachter, en TADAA, Laudine de boef!
Op zich is deze foto niet zo erg, je ziet hier niet wat voor n hoofd ik heb. Andere foto's zijn van boven genomen, en dan heb ik zo'n vierkant hoofd (is in t echt ook wel zo, maar op de foto?). Deze valt nog wel in de catagorie ok hoor! 't Kan VEEEEEEEEEEEEEL erger bij mij!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-01 19:47

Ja, maar is dat niet met de meeste PASfoto's zo? Dat ze op een gevangenisfoto lijken

Geen onderschrift.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-01 20:11

van mijn rijlesinstructeur mocht ik geen glamourfoto nemen, vond ik wel jammer! Dat had me nou leuk geleken. Maar ja, dat vinden ze bij het CBR niet zo leuk geloof ik. Op heel vel foto's heb ik hempjes aan met spaghettibandjes, zie je een hele blote hals. Oeh, is dat ff schrikken, maar ja, die foto's heb ik ook nog niet! Grrr... Vandaag was t daar ook te koud voor... Jammer!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-01 20:17

Ja, glamourfoto's horen bij een bepaald type auto. Lachen

Geen onderschrift.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-01 20:20

hahaha... Ik wil wel zo'n auto hoor. Lekker sportief, maar of ik er voor uit de kleren ga? Denk t niet! Liever hard werken dan dat! Ow lijkt me vet. Een LandRover (Range Rover of hoe zo'n ding ook heet, merk dus), jaguar, ferrari, porsche.. Zo kan ik nog wel ff door gaan. Maar het vetste is nog altijd een Ducati. Zou wel een bak zijn om eerder zo'n motor te hebben dan mijn pappie! *grin*

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-01 20:20

ik zal maar bekennen
[img]../upload/2/gevangenis.jpg[/img]maar ik heb mijn leven gebeterd...

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-01 20:22

Ho wacht, bedoel je dat met glamourfoto's? Ik dacht daar niet aan hoor
Maar ja, het zal denk ik altijd wel een droom blijven om ooit in zo'n wagen te mogen rijden

Geen onderschrift.

Bartje

Berichten: 1651
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-01 20:25

ik verveelde me ff een beetje en kwam toen op het idee om ff een foto van Extreme duivel - Laui! hier neer te zetten Lachen

(vind je toch nie erg he Laui??)

[img]../upload/354/naamloos.bmp[/img]

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-01 20:29

Lachen hoor Haha!

Geen onderschrift.

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-01 20:31

Hahahahaha die is cool Cool . Daar is laudine vast heel blij mee.

Ik vind hem erg mooi gemaakt hoor.

He lau! Die moet je op je paspoort laten zetten... *LOL*

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-01 20:38

rijbewijs Heike... Ga ik zeker doen, maar ik kan m niet echt uitprinten! Zou echt vet zijn, maar volgens mij snijden ze dat er dan af... jammer... Vind t wel tof... Voel me nu niet zo boevig meer, want ik lach zo lief Schijnheilig !!!!
Heike, nanananana, wat zie ik nou?
Marsje: ik weet wel wat glamourfoto's zijn hoor, moet je eigenlijk blond haar voor hebben, en cupmaatje Z ofzo, en dat heb ik toch al niet! En dan op zo'n auto gaan liggen. Lekker asohard in mijn Jaguar Cat Cabrio, met kleurspoeling, pushup bh (niet dat het wat uithaalt) en dan maar geil kijken. Echt nix voor mij eigenlijk.... *shiver* doe mij maar mijn Timbie, oid...

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-01 20:42

Ja, dat zijn ook glamourfoto's maar ik bedoelde ze toch net ff iets anders. Wat minder gewaagd zullen we maar zeggen.

Geen onderschrift.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-01 20:44

met een galajurk oid? dat keur ik wel goed, dat vind ik nog wel gaan, maar anders: no way.

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-01 20:45

Ja precies, die bedoel ik

Geen onderschrift.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-01 20:47

ik dacht eerst ook altijd dat dat glamour was. Tot ik daar stond! Dan niet, en ik ben lekker weer naar huis gegaan. Dag! Ik vinnut gewoon smakeloos....

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-01 20:49

Heb je een keer bijna geposeerd dan?

Geen onderschrift.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-01 20:57

dat was gratis bij een hobbyfotograaf, maar t was een smerig ventje! Dus nu wil ik een sessie gaan doen bij een prof. Gewoon voor de leut, you only live once, dus waarom niet? Je moet genieten zo lang het nog kan, en nu zie ik er nog 'goed' uit! Verwen mezelf alleen wel een beetje te veel af en toe. Ben nog aan t sparen voor de sessie, want ik heb een enorm gat in mijn hand *LOL*

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 bezoekers