foto's enzo

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Debbiedee
Berichten: 467
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: hilversum

foto's enzo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-02 00:48

hallo allemaal ik zag bij jullie allemaal foto's op de persoonlijke site wil ik ook Boos! Boos! Boos! hoe doen jullie dat ik snap er geen hout van Sigaar Sigaar
(leuk zeg die smiles) kan iemand het mij uitleggen zodat jullie mijn wereld wonder Haha! Haha! kunnen zien?
groetjes Debbiedee


rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

foto's hoe en wat.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 00:59

hoi, nou krijg je uitleg van iemand die het ook nog niet allemaal weet, maar ik doe een poging.
ga naar in the picture, en naar welkom op...... daar vind je een link naar endoria die klik je aan. en minimaliseer. ga naar je profiel, verklein die ook, en maximaliseer endoria, blader naar de foto die je wilt uploaden. en upload. de rest legt endoria uit. foto kopieren (http enz.) ga naar je profiel terug, klik blokje img aan zie je in beeld [ img] staan daarachter het wat je gekopieerd hebt en klik nog eens op img krijg je deze [/img] te zien. je foto staat nu in je profiel. zet het wel allemaal op een losse regel anders zie je je foto nog niet. ik hoop dat je dit allemaal nog snapt. anders moet je het stukje maar even lezen wat bij welkom staat.

veel suc7 bij je poging.
en anders xono HELP Haha!

Te koop: Air One Inhalator. Voor meer info PB.

DubbelFun

Berichten: 88624
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 11:28

Kijk ook eens bij In the Picture, daar staat ook eea aan uitleg.

DunnitsMystery

Berichten: 444
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 11:50

Hehe hey bedankt.. wist ook niet hoe dat moest..
Eindelijk fotootjes bij mijn profile kunnen zetten..
egh.. niet schrikken.. Lachen

Western Training 11J
"Good judgement comes from bad experience, and a lot of that comes from bad judgement."

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 11:58

He wat geinig dat paardje heb ik gezien toen ik bij Lil ging kijken! Ik heb daar ook een tijdje op stal gestaan, toen de vorige huurders nog in die boerderij zaten. Bevalt het goed in Aarlanderveen? Zijn er nog leuke dingen te doen de komende tijd bij jullie? Clinics enzo? Lil liep een tijdje geleden wel met het idee te spelen om dat kleinschalig te gaan organiseren... Keertje meeten?

Sorry... zwaar offtopic.... eh... leuke foto's Haha!

DunnitsMystery

Berichten: 444
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 12:05

*LOL* het blijft een klein wereldje..
Geloof dat ik je toen wel gezien heb..
Het bevalt me zeker daar.. Lekker rustig, toch best een mooie omgeving.. De bak is groter dan dat we hadden.. Ok het is geen binnenbak maar dat hadden we in halfweg ook niet.. En ach, dat beetje regen wat er hier in nederland valt.. Vingers aflikken

Voor de zekerheid zou je dan beter lil een belletje kunnen geven .. volgens mij zit er op dit moment niet iets zeker in de planning.. Maar ik kan me vergissen..

Egh je heb gelijk.. het is enigzins of topic.. sorry mensen..

Western Training 11J
"Good judgement comes from bad experience, and a lot of that comes from bad judgement."

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 14:30

DunnitsMystery schreef:
Hehe hey bedankt.. wist ook niet hoe dat moest..
Eindelijk fotootjes bij mijn profile kunnen zetten..
egh.. niet schrikken.. Lachen

Wat een manen zeg, op die palomino van je... Kwijl

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

DunnitsMystery

Berichten: 444
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 14:54

Dank je.. Lachen
tja. ken niet echt de eer hiervan op me nemen.. ze doet dat helemaal zelf.. Lachen Voor mij alleen een kwestie van bijhouden.. Lachen

Western Training 11J
"Good judgement comes from bad experience, and a lot of that comes from bad judgement."

Debbiedee
Berichten: 467
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-02 15:00

[quote="DunnitsMystery"]Hehe hey bedankt.. wist ook niet hoe dat moest..
Eindelijk fotootjes bij mijn profile kunnen zetten..
egh.. niet schrikken.. Lachen[/quote]

van die manen schrok ik wel zeg wat ongelooflijk wijs, echt heel mooi,
die Tatoo's daar schrik ik persoonlijk niet van heb ze zelf ook.
groetjes Debbiedee ook nog maar tot 1 mei 30. Sigaar Vork Cool Schijnheilig

DunnitsMystery

Berichten: 444
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 15:53

Ben ook erg blij met die manen.. Kan gelukkig wel zeggen dat ze voor de rest ook een tof paard is.. ze heeft een lief ietwat dominant karakter.. en ze is een werkertje.. En ze is helemaal gezond Lachen toch altijd de belangrijke dingen.. Lachen
Maar deze topic begon met foto's voor jou.. Is het nog gelukt.. ? vind het altijd erg leuk om paarden van andere mensen te zien..

haha ok ben dus gelukkig niet de enige die een beetje extravagant is.. lol..

Oh gaaf. dat is vlak voordat ik jarig ben

Western Training 11J
"Good judgement comes from bad experience, and a lot of that comes from bad judgement."

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 16:16

Hmmz, is dat toeval? Ik ben ook een westernmens en heb ook een tattoo Haha! Volgens sommige mensen zouden we nu wel hele grote asocialen zijn Haha!

Maargoed, hoe lang zijn die manen nu van DunnitsMystery, DunnitsMystery? Haha! Overigens zijn die golfjes erin zeker wel kunstmatig of niet?

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

DunnitsMystery

Berichten: 444
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 16:22

Nah.. gewoon vrije mensen.. lol..

Egh.. nooit opgemeten eigenlijk maar ik schat een metertje als ik vanaf haar schoft zou meten.. ze is 1.50 en die manen komen tot net boven haar knie..
Zal het voor de aardigheid eens opmeten..

Die golfjes zijn kunstmatig Lachen Ik heb ze eigenlijk vrijwel altijd ingevlochten met rijden.. is anders erg lastig..

Western Training 11J
"Good judgement comes from bad experience, and a lot of that comes from bad judgement."

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 16:25

DunnitsMystery schreef:
Nah.. gewoon vrije mensen.. lol..

Egh.. nooit opgemeten eigenlijk maar ik schat een metertje als ik vanaf haar schoft zou meten.. ze is 1.50 en die manen komen tot net boven haar knie..
Zal het voor de aardigheid eens opmeten..

Die golfjes zijn kunstmatig Lachen Ik heb ze eigenlijk vrijwel altijd ingevlochten met rijden.. is anders erg lastig..


Aha, ja, ze lijkt veel kleiner omdat jij er een beetje bovenuit torent, maar dat komt omdat je zelf ook erg lang bent. Ik zou haar op die foto's zo'n 1.40 schatten denk ik. Maar wat die golfjes betreft, ik wilde toch even checken of ook jij jaloers was op de natuurlijke golfjes van mijn paardje *LOL*

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

DunnitsMystery

Berichten: 444
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 16:37

Aha, ja, ze lijkt veel kleiner omdat jij er een beetje bovenuit torent, maar dat komt omdat je zelf ook erg lang bent. Ik zou haar op die foto's zo'n 1.40 schatten denk ik. Maar wat die golfjes betreft, ik wilde toch even checken of ook jij jaloers was op de natuurlijke golfjes van mijn paardje

[color=#]Hmm ja nu je het zo zegt.. ze lijkt inderdaad dan wat kleiner.. Nooit echt opgevallen.. Slapen
Ik heb ff gekeken op je profile.. mooi paardje hoor.. hij heeft zeker een mooie slag in zijn manen ben ons op stal staan twee paardjes met hele mooie zwarte manen ben ik ook wel eens jaloers op Lachen .. vind die tekening onder zijn oog trouwens wel apart, geloof niet dat ik dat eerder heb gezien.. ben benieuwd naar die nieuwe foto's [/color]

Western Training 11J
"Good judgement comes from bad experience, and a lot of that comes from bad judgement."

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 16:44

Ik heb laatste nog een aantal foto's geplaatst (die overigens niet in mijn profiel staan). Je kunt ze hier vinden: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=51804

Er zijn een hoop mensen die jaloers zijn op de mooie slagen in zijn manen, voorpluk en staart. Ik vind het prachtig, maar ben bang dat ik, door het vele klitten wat het doet, op een gegeven moment die slagen toch wel beu word *LOL* Ik zal er ook vlechten in moeten doen denk ik. Anders is er geen beginnen aan.

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

DunnitsMystery

Berichten: 444
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 16:50

k.. meteen ff gekeken..
Mooi koppie heb ie hoor.. Lachen

egh, ja dat is wel een nadeel van die slagen.. het raakt snel in de knoop.. maar geloof me het ff invlechten is het meer dan waard om die manen uit de knoop te houden hoor.. en als je het bijhoudt is het niet eens veel werk.. Haha!

Ik vlecht die van mij 2 tot 3 keer per week in en dan wel verschillende vlechten.. de ene keer 2 de andere keer 6.. en dan zo nu en dan maar los.. ligt eraan hoe het weer is (buitenbak)

Ben erg benieuwd hoe ie wordt als ie die winterharen kwijt is.. Hij ziet er nu al erg mooi uit..

Western Training 11J
"Good judgement comes from bad experience, and a lot of that comes from bad judgement."


XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 16:54

Dankjewel Lachen En wat doe je als het buiten slecht weer is? Doe je ze dan express in vlechten of juist niet?

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

DunnitsMystery

Berichten: 444
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 17:01

nee dan doe ik ze juist in vlechten.. Anders komt er allemaal zand en ellende in die manen... Maar vooral als het hard waait vlecht ik ze in.. 1 keer met losse manen met harde wind gereden.. op een gegeven moment had ik meer manen als teugels in mijn handen en toen ik klaar was leek het wel of ze een afro had.. Haha! was dus echt geen doen..

Als ze los gaat doe ik ze ook in vlechten.. kan ze lekker rollen en doen.. ik doe haar er natuurlijk ook geen plezier mee als ik ze los laat en ik moet ze daarna weer helemaal uitkammen.. en ach, in vlechten ziet ze tenminste ook nog wat Lachen

Western Training 11J
"Good judgement comes from bad experience, and a lot of that comes from bad judgement."

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 17:18

Haha inderdaad. Ik laat Bud zijn manen ook lekker lang groeien, en vroeg me af of als ik zijn manen in vlecht, ze dan niet aan elkaar zouden gaan koeken, mocht er modder tussen komen zitten. Hij heeft ook nog eens witte manen, waar je dus alle vuiltjes tussen ziet zitten Knipoog Jouw paardje heeft ook van die mooie lichte manen, dus daar zijn we mooi mee gemoeid Haha!

Haha, vooral dat verhaal over het rijden vond ik wel erg grappig Lachen Meer manen in je handen dan teugels Lachen Wij hebben ook een paard op de manege met 1 meter manen, prachtig gezicht, ik wil ze ook zo lang Lachen

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Debbiedee
Berichten: 467
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-02 17:20

[quote="DunnitsMystery"][color=red]Aha, ja, ze lijkt veel kleiner omdat jij er een beetje bovenuit torent, maar dat komt omdat je zelf ook erg lang bent. Ik zou haar op die foto's zo'n 1.40 schatten denk ik. Maar wat die golfjes betreft, ik wilde toch even checken of ook jij jaloers was op de natuurlijke golfjes van mijn paardje [/color]

[color=#]Hmm ja nu je het zo zegt.. ze lijkt inderdaad dan wat kleiner.. Nooit echt opgevallen.. Slapen
Ik heb ff gekeken op je profile.. mooi paardje hoor.. hij heeft zeker een mooie slag in zijn manen ben ons op stal staan twee paardjes met hele mooie zwarte manen ben ik ook wel eens jaloers op Lachen .. vind die tekening onder zijn oog trouwens wel apart, geloof niet dat ik dat eerder heb gezien.. ben benieuwd naar die nieuwe foto's [/color][/quote]
Wat is er mis met 1.40 Clown mijn dame op leeftijd is 1.45 of zo hahaha
is erg lollig ik woon in het gooi en iedere volwassene rijdt hier op een paard en heeft een aardappel in de keel ze kijken altijd verbaasd als ik langs kom Cool mijn cheval heeft de zelfde manen als het haar van onze dochters een soort melkboerehondehaar Tong uitsteken maar vanavond zullen jullie het wereld wonder mogen aanschouwen want dan zou ik foto's plaatsen,
wat zullen jullie jaloers worden op het 8 wereldwonder Schijnheilig Schijnheilig Vingers aflikken

Marcella1

Berichten: 327
Geregistreerd: 27-06-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 17:24

Ja kwijl wat een fanatistisch paardje heb jij...... Kwijl
Die manen ooooohhhhhhhhhhh en dan ook nog palomino.......... Ga je ook wedstrijden rijden met haar???
Die tattoos, hahaha die heb ik ook!
Is niet alleen voor aso's zoals men weleens denkt.

Ik vond het leuk dat ik er was Knipoog

DunnitsMystery

Berichten: 444
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-02 08:55

Dank je wel.. Haha!
Yep ik rij ook wedstrijden met haar.. tot nu toe pas 2 hoor..
Het is nu voornamelijk ook voor de ervaring.. Zoveel wedstrijden heb ik nog niet gereden.. 3 bij ons op stal en dus nu 2 buiten de deur..
Ben naar madepolder eind feb. geweest en daarna naar de paaswedstrijd in de kalverhoek..

Haha nee dat is waar is niet perse voor aso's .. lol.. maar daar wordt ik nogal eens voor aangezien.. hmm misschien moet ik me ook wel eens scheren. Haha!

Western Training 11J
"Good judgement comes from bad experience, and a lot of that comes from bad judgement."

Marcella1

Berichten: 327
Geregistreerd: 27-06-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-02 22:47

Ja misschien scheelt het als je je scheert Haha!
Ken je verder niet, maar goed het zal wel. Als jij het zegt.
Wat rij je met haar?

Ik vond het leuk dat ik er was Knipoog

DunnitsMystery

Berichten: 444
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-02 08:42

Ik rij reining met haar.. Lachen

Western Training 11J
"Good judgement comes from bad experience, and a lot of that comes from bad judgement."

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-02 16:29

Ow, misschien zie ik je dan over een aantal jaar wel, met mijn eigen koetje Lovers Wij willen ook reining gaan doen.

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 62 bezoekers