Weer een nieuwe aanwinst!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Weer een nieuwe aanwinst!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-02 16:08

Jaja,
heb er een springpaard bij!

Vanmiddag was ik om 1 uur thuis en zette zoals gewoonlijk de Gribaldi hengst in de wei,
het was wel een beetje onrustig op ons terrein want ze zijn een bron aan het slaan zodat we zometeen gebruik kunnen maken van grondwater.
Maar ik zag geen problemen, ze waren tenslotte bij de stallen bezig en de wei is aan de andere kant en ook vrij 'diep'.
Hij keek ook nergens naar en begon gelijk te vreten.

Dus ik lekker naar binnen om even wat te eten, zit net lekker en ja hoor:
"DING DONGGGG", de deurbel....
Mijn moeder deed open en ik hoorde wel iets over paard en hek...
Toen had ik hem al zitten, zeker een paard door het lint gerend Frusty

Ik weer naar buiten, voor het gemak even snel de klompen van mijn moeder aangedaan (2 maten te klein) om even snel dat paard te pakken zodat ik weer kon verder eten.

Zie ik opeens de hengst in de wei van de buren voorbij galopperen Verward

Op zich niet zo'n heel groot probleem, de koeien staan gelukkig nog op stal, maar ik durfde hem ook niet 1 minuut onbeheerd achter te laten omdat daar achter wel alles met prikkeldraad is afgezet.
Dus moest ik op de te kleine klompen, zonder jas, met een halfgaar en te kort halstertouw met de hengst helemaal over het terrein van de buren, dan weer een heel stuk over de straat om weer thuis te komen.
Lekker dan....

Hij was op straat gelukkig heel braaf, beetje hinniken naar de pony van de overburen maar hij hield me wel in de gaten.
Eenmaal thuis heb ik me met mijn zere voeten naar zijn eigen paddock gesleept (1.80 hoog }> ) en daarna gelijk even ander schoenen aangetrokken.

Ik heb net nog even gekeken maar het lijkt erop dat hij niet uit nood over het hek gesprongen is, dan zie je vaak slipsporen en die zijn er nu niet.
Je ziet 2 heel bescheiden afdrukken op de perfecte afzetplaats.

Nou ja, weer een dressuurpaard wat misschien in de springring ook niet misstaat! Haha!

Hier ongeveer het beeld wat ik zag toen ik thuis de deur uitstapte, alleen liep hij dus aan de verkeerde kant van het hek Schijnheilig

Afbeelding


UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 16:14

hahahahahaha met zoveel paarden maak je nogwel eens wat mee he ??

Dus al dat oefenen met springen gaat nu zijn vruchten afwerpen maar alleen niet op de goede momenten hihhii Frusty .

Nou maar hopen dat het eenmalig was en niet om het betere gras of een lekkere merrie Kwijl .

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 16:17

Hahaha ik zie het helemaal voor me! *LOL*

Alleen zal jij wel niet zo blij zijn geweest op dat moment. Maar ja, jij hebt nu dus ook zo'n allround paard!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Pava
Berichten: 2064
Geregistreerd: 21-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 16:17

Leuk avontuur voor jullie beiden Haha! Doen je voeten nog zeer?

Fitzroy

Berichten: 25089
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 16:27

Dat je nog tijd had om een foto te maken ...... Sjuim in de bocht Haha!

Nu wordt ie ook nog veel waard als springpaard, de topper in spe!

Hij houdt wel van ontsnappen, zorg je soms niet goed genoeg voor hem }>

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-02 16:42

Mijn voeten voel ik weer...Haha!
De foto is van eerder deze week Fitz... Ik ben niet helemaal fotofiel Haha! Belang van het paard staat nog op 1!
En ik schrok niet ofzo hoor, was meer beduusd en moest er wel om lachen, helmaal toen ik de koppies van die mannen zag!
Die waren wel geschrokken Kusje
Maar toen ik "Das niet gek voor een dressuurcrack he?" zei moesten ze wel lachen.
*LOL*

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 19:16

Had je niet gedacht dat-ie ook nog goed kon springen dan?
Tja je hoort vaker mensen over hun paard die ze gepland hebben voor de dressuur, of die al dressuur loopt, en dan ineens blijkt-ie ook nog een springtalent te zijn!
Staan ze raar te kijken, maar jah, je weet maar nooit he.

Sjuimpje ik heb ff in je profiel gekeken, heb serieus last van geheugenverlies dus ik kijk wel eens in iemands profiel... Haha!
Mooi paard is je hengst zeg! En die anderen ook! Kwijl

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 19:25

Jij hebt letterlijk en figuurlijk met je kromme tenen gestaan Haha!
Wel een eng idee als je weet dat bij de buren alles prikkeldraad is.
En nu kun je gaan knutselen. overal nog een lintje boven maken Haha!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 20:04

Hehe, nou Sjuim, je hebt dus weer wat te doen! Springen met dat beest! Heb je al twee dressuur/springtoppers! oei oei, dat wordt nog wat!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Elegance_, Jane808, MarjanB, Rinkex, Roos0605 en 138 bezoekers