Aris Floint na 1 maand in de wei ( "iele" hafl.)

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 16:07

joycie17 schreef:
gevaarlijk die bandages! allereerst moet je die met onderlappen gebruiken en dan nog zeker anders aanbrengen (verder over kogel) anders knel je het been af! Kennis heeft zo haar paard goed kreupel gekregen! Op ben blijft nu wild vlees zitten dordat het gewoon zo afgekneld was dat er door schuren zand bij kwam en zo wonden ontstonden!

Wel gave haf!

kissss joyce


bij deze bandages hoeve geen onderlappen en hij is alleen op de foto geweest er me en hij heeft er van stal naar de plaats en trug gelope meer nie..das zo´n 50 meter...k heb nu nieuwe en femke heeft voor gedaan..die deed het heel anders en veel gemakkelijker!!


DiantaM
Berichten: 11270
Geregistreerd: 10-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 16:57

MelodyT schreef:
Is ze al lang onder het zadel..bij de mijne zijn ze begonnen toen denk ik 2 en 10/11 maanden was dus zoveel zal hetr niet schelen en ik hoor zovaak mensen die hun dier al veel eerder inrijden met een leeftijd van 2,5..

Als het met beleid gaat en niet al te fanatiek kan het volges mij niet zoveel kwaad..wij hebben er op stal heel veel gehad die vroeg ingereden waren en daar was zeker tot een jaar of 20 nog goed mee te rijden..
(niet dat ik het aanprijs hoor begrijp me niet verkeerd)


Waarom zijn er zoveel mensen op deze wereld die er echt helemaal niks van begrijpen.. In bijna elk boek waar iets over jonge paarden gezegd word, staat precies het tegenovergestelde van wat jij zegt! Gaat er dan geen belletje bij jou rinkelen?? En ook bij zoveel anderen?? Mensen leer wat van professionelen, van mensen die er verstand van hebben!! 2 jaar is te vroeg om een paard in te rijden, dat is een feit. En als je mij niet gelooft, geloof dan al die profs!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Boos! Boos!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 17:09

Tulandro schreef:
Waarom zijn er zoveel mensen op deze wereld die er echt helemaal niks van begrijpen.. In bijna elk boek waar iets over jonge paarden gezegd word, staat precies het tegenovergestelde van wat jij zegt! Gaat er dan geen belletje bij jou rinkelen?? En ook bij zoveel anderen?? Mensen leer wat van professionelen, van mensen die er verstand van hebben!! 2 jaar is te vroeg om een paard in te rijden, dat is een feit. En als je mij niet gelooft, geloof dan al die profs!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Boos! Boos!


de hengsten die met hengste keuring mee doen zijn ook al met 2,5 zadelmak of worden dan net zadelmak gemaakt!!!! die mense zijn ook profs...maar deze discussie is al geweest

poetser

Berichten: 4293
Geregistreerd: 29-03-04
Woonplaats: Overal en nergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 17:13

OK dan! goeie keuze gemaakt meid hij ziet er al veel beter uit hopelijk blijft hij zo bijtrekken Ach gut dan kan het nog weleens een hele mooie haf worden Lovers (is hij nu ook al, alleen een beetje te iel Schijnheilig ) even nog een vraagje? is hij nou eigenlijk ook van het luxe type?

Ik heb een mentale beperking en kan daardoor soms vreemd reageren

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 18:10

0ojannekeo0 schreef:
de hengsten die met hengste keuring mee doen zijn ook al met 2,5 zadelmak of worden dan net zadelmak gemaakt!!!! die mense zijn ook profs...maar deze discussie is al geweest


Heel verstandig geantwoord hoor, je komt er nog wel achter met zo'n instelling. Je praat al als een echte 15 jarige prof! OK dan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 18:29

Christi schreef:
+:)+ goeie keuze gemaakt meid hij ziet er al veel beter uit hopelijk blijft hij zo bijtrekken Ach gut dan kan het nog weleens een hele mooie haf worden Lovers (is hij nu ook al, alleen een beetje te iel Schijnheilig ) even nog een vraagje? is hij nou eigenlijk ook van het luxe type?



volgens mij wel...zijn vader is al cantara.

Vosse
Berichten: 1547
Geregistreerd: 10-11-03
Woonplaats: Ruinen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 13:03

zozo
die is opgeknapt, super hoor

www.trimmerijemarije.nl

skaay

Berichten: 2515
Geregistreerd: 15-06-02
Woonplaats: ergens in nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 16:33

leuk paardje!
maar vind wel slecht dat hij al zo vroeg ingereden is....zonde..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 07:03

Vosse schreef:
zozo
die is opgeknapt, super hoor



Dankje!!!

NADIA_oud
Berichten: 16
Geregistreerd: 31-08-04
Woonplaats: vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 20:35

Concorde schreef:
Hij is gelukkig wel wat aangekomen.
Maar omg, je bent echt superonverschillig he?
Nou joh, ga jij maar lekker professioneel paarden zadelmak maken- en verpest inn de tussentijd je eigen beest ff.



tslaat egt nerges op wat je nu zegt.. als ze hetc verkeerd doet zal die pony er op de foto;s iook andrs uitzien.. ut ziet er veel belovend uit... word een mooie haflinger!!

NADIA_oud
Berichten: 16
Geregistreerd: 31-08-04
Woonplaats: vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 20:37

eej janneke... hij ziet er mooi uit joh.. en glukkig wat dikkker geworden.. die manen nooit afknippe eh.. dat hebbe ze bij mij haflinger ook eens gdaan en nu moet het nog steeds groeie.. egt zonde.. maar hij moet nog lere om eigenwijs te worden.. kzal sjonnie er niet bij zette.. dan wordt je gek!! haha greets

Yuri

Berichten: 3190
Geregistreerd: 19-11-03
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 20:48

NADIA schreef:
eej janneke... hij ziet er mooi uit joh.. en glukkig wat dikkker geworden.. die manen nooit afknippe eh.. dat hebbe ze bij mij haflinger ook eens gdaan en nu moet het nog steeds groeie.. egt zonde.. maar hij moet nog lere om eigenwijs te worden.. kzal sjonnie er niet bij zette.. dan wordt je gek!! haha greets



msn taal leest behoorlijk irritant, zou je alsjeblieft abn kunnen typen?

pony is wel opgeknapt, alleen is mijn mening nog steeds dat hij niks hoort te doen. maarja tis jou pony, ik heb je vorige keer al verteld hoe ik erover dacht.

Trotse mama van Tara Olivia *9-7-2011* en Tygo Joshua *23-9-2013*
FLASH 15-5-1989 / 18-11-2013 Rust zacht kanjer, ik zal je missen nadat je 24,5 jaar in mijn leven was.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 21:22

NADIA schreef:
eej janneke... hij ziet er mooi uit joh.. en glukkig wat dikkker geworden.. die manen nooit afknippe eh.. dat hebbe ze bij mij haflinger ook eens gdaan en nu moet het nog steeds groeie.. egt zonde.. maar hij moet nog lere om eigenwijs te worden.. kzal sjonnie er niet bij zette.. dan wordt je gek!! haha greets


heej naad....TnQ....je moet maar eens een keer langs kome..die mane knip ik zkr nie af...das kei zonde...eigewijs hoeft ie nie te worde Knipoog

Rakkertje_

Berichten: 127
Geregistreerd: 30-10-04
Woonplaats: Zwijndrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-04 09:58

wow Tong uitsteken Mooi halster!
leuk koppie

<center> Rakker is het liefste Welshje Lachen

amandatjuh88
Berichten: 1318
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-04 11:40

Hij ziet er veel beter uit dan op deze foto..

Afbeelding

Ik hoop dat je hem nog een tijdje rust geef dat hij lekker kan aansterken en volgroeien want hij is op weg naar een mooie stevige haf Knipoog

kusjes

Je Bent Mijn Ventje Rocky
Hou Voor Altijd Van Jou!

ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-04 12:01

Ziet er inderdaad al een stuk beter uit!
Vond hem wel nu al iel, maar neem aan dat je hem lekker nog een tijdje laat staan?

Mijn paard is pas met 3,5 ingereden, niets mis mee..
Net je voorkeur, maar zorg wel dat je paard het juist aan kan!

BoOo

Berichten: 1061
Geregistreerd: 24-06-04
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-04 12:17

mooi paardje hoor!! hij is mooi bijgetrokken OK dan!
ik vind de bandages en het halster zo mooi samen!! Lovers

Clown Hobbelende Vosjes Pester #57 Clown
* Holly is mijn Schatje *

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-04 15:06

BoOo schreef:
mooi paardje hoor!! hij is mooi bijgetrokken OK dan!
ik vind de bandages en het halster zo mooi samen!! Lovers



Dankje


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 bezoekers