pil doorslikken

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

pil doorslikken

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-02 22:00

ik heb een beetje een rare vrag maar wie van jullie slikt de pil wel eens door.

ik slik hem namelijk gerust 3 maanden achter alkaar omdat ik geen zin heb in al da gedoe en zeker niet in het wedstrijdseizoen!!!

groetjes [naam]

abcfgd1

Berichten: 5646
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-02 22:05

ik zorg gewoon dat ik nooit ongesteld ben ik het weekend..
slik hem ook wel eens door omdat ik geen zin heb ik dat ongesteld zijn, maar nooit 3 x! Kan volgens mij geen kwaad trouwens...
Zijn hier al meer topics over geweest!

kuss

Miran

Berichten: 4451
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-02 22:22

Ik heb het vorige week eens bij de apotheek nagevraagd, en volgens hun kon het wel kwaad. De reden hiervoor is dat er tijdens het slikken van je strip wel slijmvlies wordt aangemaakt, wat tijdens je ongesteldheid opgeruimd wordt. Als je niet ongesteld wordt blijft dit dus zitten. Bovendien loop je veel kans op tussentijdse bloedingen, laat mij dan maar lekker gepland ongesteld zijn. Enkele dagen uitstellen voor een vakantie ofzo kon overigens geen kwaad.

Liselot

Berichten: 32189
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-02 22:50

ik heb het ook gevraagd bij de dokter... deze zei dat je hem maximaal 3 keer achter elkaar kon doorslikken...
en even dit... vrouwen die aan de prikpil zijn worden maar 2x per jaar ongesteld.... die maken ook nog wel slijmvlies aan....

Jet

Berichten: 11981
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 00:29

Ik ben al jaren aan de prikpil en vind het ideaal. Ik word nooit meer ongesteld, ik vond het altijd een ramp. Volgens mij wordt er met de prikpil niets aangemaakt, ik heb er nog nooit last van gehad, dat ik tussentijds begon te bloeden. Niks geen last met de dagen voor je ongesteld wordt en met de ongesteldheid zelf, voor mij is het zo perfect.

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 09:53

Ik heb ook wel eens gehoord dat als je hem vaak achter elkaar doorslikt je op den duur minder vruchtbaar word, dat is toch hopelijk niet waar? Ik heb hem ooit twee keer achter elkaar geslikt, dus dat mag gelukkig nog!

xxx

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 10:14

Ik slik hem ook gerust 3 x achter elkaar door. Mijn dokter zei zelfs dat je in principe maar 1x per jaar ofzo een stopweek moest hebben. Er is toch al niks natuurlijks meer aan als je de pil slikt dus elke maand een stopweek is alleen voor de gemoedsrust van de vrouw, zei ze. Omdat ze denken dat het anders niet goed is.

Liselot

Berichten: 32189
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 11:14

ik ga helemaal met cody mee, en dat was ook wat mijn doket zei.
hij zei dus dat die stopweek alleen maar is ingelast om het nog een beetje echt te laten lijken... maar dat is het dus helemaal niet meer

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 11:41

jeetje, raar is dat eigenlijk he, dat dokters zo veel verschillende meningen daarover hebben. Het is bij de ene dokter gevaarlijk na 3x, en volgens de ander maakt het geen zak uit... Ik moet waarschijnlijk morgen of overmorgen toch naar de dokter (heb errug auw in mijn enkel, en weet niet wat het is.. O, wacht dat weten jullie misschien wel, weten jullie wat het kan zijn als je ontzettende pijn hebt in je achillespees en dat uitstekende botje aan de buitenkant van je enkel, daar al een weekje een beetje last van had, maar na mijn laatste sprintje tijdens het joggen echt niet meer kan lopen? Het is nu de dag er na en ik kan nog steeds geen stap verzetten. Doe ik dat wel, en al loop ik maar 5 meter, dan heb ik dus het half uur daarna, als ik alweer zit, ontzettende pijn. Hij is wel dik, maar niet heel extreem en een klein beetje rood, niet echt blauw ofzo. Wie heeft dit ook wel eens gehad? )
back to the topic: stel dat ik een dezer dagen bij de dokter zit zal ik het vragen!!

xx Pneekz Extreme duivel

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 12:41

he hallo
ik ben al vaak bij de geneacoloog geweest, ik loop nu in het VU
de gyneacoloog heeft me verteld dat het niet schadelijk is om gewoon altijd je pil door te slikken, wat erover word gezegd zijn fabeltjes, het enige is dat je een doorbraakbloeding kan krijgen, hoeft niet
ik heb dus 4 jaar de pil doorgeslikt niks aan de hand hoor
het verhaal dat je er niet meer vruchtbaar van zou zijn of dergelijke is dus ook een fabeltje
omdat ik aan het lijnen was ben ik even gestopt met de pil(kijken of er verschil is) maar ik ben toch weer begonnen en slik hem weer door
veel succes ermee
groetjes