Arme ik, arme Sanne :(

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
sesamstraat

Berichten: 20
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: t'harde

Arme ik, arme Sanne :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-04 12:22

Maandag 27 september, ik kom bij sanne en santos aan, zie ik santos vrolijk met zijn maatje Olussie in het weland huppelen, maar ik zag sanne niet in het weiland staan, en de trailer en de jeep was weg, zadel en hoofdstel lag er nog wel??.... Ik dacht van hummm wat vreemd...
En toen even later komt de vrouw ( de eigenaar van Sanne) naar mij toe en ze zegt dat ze sanne heeft teruggebracht naar haar vader helemaal in vierhouten!!! Ze had hem weer terug gedaan omdat ze zei dat ze toch een stom sloom beest is en het weiland was kaal, nou ze had hem ook zat bij santos en olussie in het weiland kunnen zetten. Ze heeft altijd tegen mij gezegd dat ze sanne nooit zou weg doen nooit!
Ze zei dat ik toch nooit op sanne reed ( Ik reed elke dag!!!) en dat sanne sloom en lelijk was, maar die vrouw was NOOOOIT thuis dus wat had ze nou te zeuren dan??? Ik kon niet even afscheid van haar nemen.... Verdrietig En had ze me ook niet even kunnen bellen dat sanne weggaat..Boos! Zegt ze ook nog , ja je gaat er toch niet om janken ze komt ooit wel eens weer terug als het land is volgroeid.. ik dacht jah dat kan heel lang wel een jaar duren!!! Het kan me niet schelen of ze lelijk is en sloom, ik knuffel altijd met haar heb hele goeie contact met dr! Lachen
Ik durf niet terug op haar te bekken want ze is nogal streng!!en ik geef dat liever ook niet tegen haar want anders mag santos daar ook niet meer staan want santos staat er gratis.
Sanne word er echt verwaarloosd daar in vierhouten! want toen ze aankwam bij santos zag ze er niet uit!! Verdrietig

Ik voel me zo poedersuiker en ik weet het allemaal ook niet meer.. Huilen
Vierhouten is hier zo verweg wel 2 uur rijden!!!

Woont er iemand dicht bij vierhouten? zo ja zou diegene mij mischien even een pb willen sturen? Scheve mond

Sanne ooit zoek ik je op en haal ik je weg daar uit die rotplek waar jij bent!!!! Ik hou van je meissie!!! voor altijd! Huilen



Po0nys

Berichten: 70
Geregistreerd: 26-09-04
Woonplaats: Leek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 12:34

Heej Sterkte..! kun je nie aan je ouders vragen of ze je een keer in een weekand wil brengen..? dan kun je je lieve paardje tog nog blijven zien.. en dan neem jij gewoon allemaal lekkers voor hem mee.. dan blijft hij er ook nog goed uit zien ook;) doeidoei

Chica &nd APpel zijn de best!:D

sesamstraat

Berichten: 20
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: t'harde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-04 12:35

Ja me vader zei al we gaan er wel een x heen en gaan we dr poetsen en mooie foto's van maken!

Sanne ooit zoek ik je op en haal ik je weg daar uit die rotplek waar jij bent!!!! Ik hou van je meissie!!! voor altijd! Huilen

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 12:36

Twee uur rijden? Welnee... Knipoog
Volgens mijn routeplanner is het 16 kilometer en 18 minuutjes met de auto...

sesamstraat

Berichten: 20
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: t'harde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-04 12:43

jah??? die vrouw zei 2 uur rijden? jezus wat dom dat ze dat zei! bedankt voor de tip!

Sanne ooit zoek ik je op en haal ik je weg daar uit die rotplek waar jij bent!!!! Ik hou van je meissie!!! voor altijd! Huilen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _l_amanda_l_, Chantal_1978, josien_m_, Mark0919, Monique1963, Vagabondo en 39 bezoekers