wat te doen met vriend 1 jaar officieel samen :D

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

wat te doen met vriend 1 jaar officieel samen :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-04 15:19

beetje rare titel misschien maar ik ben nu bijna 14 maanden samen met mijn schatje Haha! en 19 oktober hebben we officieel een jaar Schijnheilig Nu vind een een simpel kadotje een beetje afgezaagt en wil ik iets speciaals met hem doen of aan hem geven.

(het is dus de bedoeling er mee te vertellen hoe veel die voor mij betekend)

kom maar op met jullie ideen Haha! ik weet namelijk echt helemaal niks Verward


miepmiep
Berichten: 2348
Geregistreerd: 20-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 15:29

Kan je niet zorgen dat hij een vrije dag heeft, zonder dat hij het weet, en dan 's morgens tegen hem zeggen: Blijf maar liggen schat
En dan natuurlijk een ontbijtje laten komen Haha!

Verder de rest van de dag naar het strand ofzo, daarna lekker uit eten? Ik weet niet wat je budget is?

Het verrassingseffect werkt altijd prima, heb ik gemerkt!

spokie79

Berichten: 3010
Geregistreerd: 06-08-03
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 15:40

Ik weet ook niet wat je budget is. Toen mijn vriend en ik een jaar hadden, heb ik hem een horloge gegeven met een inscriptie achterop. Maar dat is best veel geld.

Een verwendagje zou ook leuk zijn. Ontbijt op bed, alles voor hem doen, leuk dagje uit en daarna lekker uit eten en bioscoopje (of andere leuke dingen Knipoog).

carola

Berichten: 8681
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 15:50

Uhh... 14 maanden is toch al een jaar + 2 maanden?
Wij zijn toen naar de Efteling geweest, en hebben ringen gekocht + inscriptie.
Efteling was super! En de ringen hebben we nu, 1,5 jaar later alweer, nog steeds om.

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-04 16:01

we zijn 14 maanden samen maar hebben zeg maar de eerste 2 maanden beetje lopen aanklooien en daarna kwam het officiele zeg maar :p we zijn bijde 18 en hij heeft een lastige stiefma, hij is dus in de tijd dat we samen zijn nog maar 4 keer blijven slapen dus hij ligt niet smorgens als ik wakker word naast me om hem een onbijtje te geven.

over het buget, tja ligt er een beetje aan, het liefst onder de 100 euro!

Ik zat zelf ook aan ringen te denken, maarja heb hem een tijdje terug een ketting met een hangertje met mijn naam er op gegeven en die heeft ie aan zijn leider met voetbal gegeven en heeft ie nog steeds niet terug (1 keer gevraagt en daarna gewoon niet meer) dus ja als die ook zo met zn ring omgaat Verward + hij draagt zilver en ik goud en hij heeft al 4 ringen om Bloos!

ook zit ik met het probleem dat we beide nog geen rijbewijs hebben (tja paard kopen van mijn geld vond ik belangrijker als mijn rijbewijs Schijnheilig )

pret park is geen optie hij heeft hoogte vrees en gaat dus nergens in Tong uitsteken

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-04 09:46

iemand nog iedeetjes?? ik weet het nog steeds niet Verdrietig

Eilandje

Berichten: 2823
Geregistreerd: 05-01-02
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 09:51

Wij zijn een weekendje weg geweest toen we een jaar samen waren Lachen

Guess001
Berichten: 5160
Geregistreerd: 09-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 09:56

Ik heb van hem een boek gekregen toen we een jaar hadden (I loooove boeken Haha! en het was heel lief want ik had een keer gezegd dat ik deze graag wilde Lovers ) en hem heb ik meegenomen naar een docufilm die ikzelf graag wilde zien (:D) Fahrenheit 9/11 (maar hij ook hoor Tong uitsteken)
Toen we een half jaar hadden gingen we een lang weekend weg Lachen
maar je hoeft toch niet perse een kado te geven om aan te geven hoeveel je van hem houdt?
En lieve brief zeg bvb eigenlijk veel meer! (Dat heb ik ook geschreven toen we een jaar hadden)
Ik ben op zich helemaal niet zo van de cadeau's vind het een beetje onzin eigenlijk.....
Ik zeg gewoon HEEL vaak dat ik van hem hou Haha!
Maar is er misschien iets waarvan hij heeft gezegd dat hij het graag wil hebben (iets kleins) of iets wat hij graag wil doen? (uit/film/uit eten/bepaalde activiteit/theater etc.)

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-04 10:18

nee hij zegt nooit of die iets wil hebben ofzo, heb hem al geprobeerd uit te horen Tong uitsteken

ik dacht ook aan een weekendje weg...we zouden dat 2 maanden geleden doen, weekendje naar scheveningen, maar hij mag dat niet van zijn stiefma Verward dus zal die nu ook wel niet mogen, ze doet al moeilijk als hij wil blijven slapen (1 x in de 3 maanden Verdrietig )

ik hem graag iets geven om te laten zien hoe speciaal die voor me is maarja zie maar eens te bedenken wat Vingers aflikken

ik zeg heel vaak dat ik van hem hou en dat weet ie ook wel, maar dat heeft hij gewoon even nodig (hij is snel jarloers en bang dat ie me kwijtraakt) dus vandaar Lachen

Remember

Berichten: 6005
Geregistreerd: 13-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 10:33

Lekker samen naar de sauna, massage erbij boeken, heerlijk! Heb het mijn vriend voor zijn verjaardag gegeven en we hebben heerlijk een dag in Thermen Barendrecht rondgelopen, tijdens de massage was hij in slaap gevallen en daarna daar gezellig gegeten. Je kunt vaak leuke arrangementen boeken via het internet, ik was voor die hele dag (2x entree, 2x massage van een 1/2 uur, huur badjas en handdoeken, drinken tussendoor en een diner) iets meer dan €200,- kwijt. We hebben echt een heerlijk ontspannen daagje gehad!

Iets samen doen vind ik toch wat meer hebben dan (hoe afgezaagd) een luchtje of een sieraad. Dat vind ik meer dingen voor 'zomaar'.


Guess001
Berichten: 5160
Geregistreerd: 09-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 10:36

Wij hebben gewoon een pittige discussie gevoerd n.a.v. Fh 9/11
Hartstikke romantisch Haha!:D:D:D
Lovers

Idd iets samen doen is hartstikke leuk OK dan!
Of het moet echt een kadootje zijn waarvan je weet dat de ander het gaarg wil hebben, dan hoeft het maar iets kleins te zijn maar dan gaat t erom dat je zo attent bent zeg maar (net zoals mijn boek Lovers )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 10:41

Ga eens lekker met hem uiteten.
Zit Fat Alice er nog? Daar kon je heerlijk eten voor niet al te duur.

Je kunt natuurlijk ook een romantisch patatje in de Stoof eten gevolgd door en gezellige avond Joy Schijnheilig

Remember

Berichten: 6005
Geregistreerd: 13-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 10:47

Bealy schreef:
Wij hebben gewoon een pittige discussie gevoerd n.a.v. Fh 9/11
Hartstikke romantisch Haha!:D:D:D
Lovers


Hoe kan het ook anders, van die film gaat je bloed toch koken of niet?! Kan wel een lekkere opwarmer zijn, zo'n heftige discussie Tong uitsteken !

Ook een leuk idee, een hele dag vullen met kleine dingetjes: 's ochtends een ontbijtje op bed, hem zelf een massage geven, ergens heen (stad, strand, bos oid?), lekker ergens lunchen (picknick?), 's middags weer iets doen, ergens dineren en daarna naar de film ofzo? Zo kun je ook wel een dag vullen, en het hoeft nog niet eens alles te kosten als je even creatief aan het denken gaat (mijn hersenen laten het creatief even afweten nu, je zult dus echt zelf moeten verzinnen!) ....

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 10:52

Kijk eens op www.sanadome.nl
Kan je de hele avond bijna gebruik maken van de thermen baden en heb je eten voor 29,- pp

22 Januari verwachten we ons kleintje

manzano

Berichten: 23851
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 08:46

Sanadome is relaxed!!!!!! Echt heel leuk.
Wij zijn een weekend naar Nijmegen geweest en heel veel leuke dingen gedaan. Had ook een klein kadootje voor hem, een soort fotoboekje.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie