ik ben zoooo vereerd

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

ik ben zoooo vereerd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-02 20:03

Ik werd net gebeld door iemand bij wie ik vroeger op de ponyclub reed en ze had zo'n leuke mededeling!!
Vroeger zat ik altijd op voltige en was altijd ook nog redelijk goed naar ned kamp. geweest enz. Maar ik ben dus gestopt nou ging ik laatst naar een demonstratie van mijn oude trainster met wie ik altijd veel ruzie heb gehad we zijn allebei zo koppig als ik weet niet hoe Haha! ze was dus ook zeer verrast dat ik was komen kijken en ik heb ook tegen haar gezegd dat ik het leuk vond. Nou belde zojuist dus die iemand en die zij dat de trainster tegen haar had gezegd dat ze mij er weer erg graag bij wou hebben voor een goede solo en ze had het er ook al met haar team over gehad!!

Man ik ben echt zo blij ik wou al heel lang weer maar ik dacht dus dat ik daar helemaal niet welkom ben en nou zegt ze gwoon dat ik harstikke goed ben en dat ze me er graag bij wil hebben en er is direct plaats (ze hebben een wachtlijst voor de voltige)



Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-02 21:15

gaaf zeg!! hartelijk gefeliciteerd!!

~groetjes [naam]

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-02 22:24

Leuk voor je Party!! ! Goed je best doen, dan willen ze je helemaal niet meer (weer Knipoog ) kwijt!

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Patriesz, alweerkwijt, Duran123, fleurtjeuh, IASCrawler, joyce83, LiDi, LolaTFB, Pluisje1998 en 34 bezoekers