Wat moet ik hier nou mee???

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Unity
Berichten: 2116
Geregistreerd: 14-12-02

Wat moet ik hier nou mee???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-04 19:18

Adverteer je op marktplaats met een rijbroek, krijg je het volgende emailtje:

sexy broekkie hlge zeker met die hoge leren rijlaarsen (super dominant
Groetjes Kees


Bah, ben ik ff blij dat ik een foto van Cavallo zelf heb geplaatst, en niet een van mn eigen kont >;)

Edit Elles: even email-adres en (waarschijnlijk toch verzonnen Knipoog ) achternaam verwijderd.
Laatst bijgewerkt door Unity op 27-09-04 19:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 19:20

haha hier zijn tohc al vaker topics over geweest? Iemand die geilt op leren laarzen met paardrijbroek of zo? Heel ziek Haha!

Unity
Berichten: 2116
Geregistreerd: 14-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-04 19:21

idd heel ziek, had er nog nooit van gehoord!

quappa
Berichten: 487
Geregistreerd: 27-08-04
Woonplaats: dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 19:24

proest, wat een loze figuren heb je toch he! hahaha

Dioxide

Berichten: 7666
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: FL360

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 19:24

Expres een mailtje terugsturen met eens schaduwadres. Ziek word je ooit van dat soort perverse lui! En dan hebben ze vaak ook nog een vrouwtje zitten.

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 19:45

Wat moet je daarmee...?

Terugmailen dat die nog steeds te koop staat en hem vast enig zal staan? Haha!

biepp

Berichten: 1510
Geregistreerd: 17-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 19:54

volgens mij zijn hier al 10000 topics over geweest en is half bokt gestalkt door deze meneer.
ik zelf ook Knipoog

_Priscill_

Berichten: 5715
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 19:59

Ik zou hem lekker negeren ,ierder zijn eigen hobby he Rolleyes

daantjuh

Berichten: 1195
Geregistreerd: 31-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 20:28

Hier zijn inderdaad al erg veel topics over geweest. Kees is bekend onder de paardenliefhebbers Knipoog
Ik heb zelf een keer een soortgelijk mailtje van hem gehad toen ik een paar paardrijlaarzen te koop zette op marktplaats.

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 21:36

Ja, die is bekend Haha! Gewoon negeren..

Hij is gewoon ziek!

toscana

Berichten: 1120
Geregistreerd: 08-08-04
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 21:43

FF de mannelijke kant belichten: Ja hij is absoluut knettergek om zo'n berichtje te sturen!!!

Maar euh.. hebben jullie jezelf wel eens in de spiegel bekeken met zo'n rijbroek aan? Inderdaad best sexy als je een aardig figuur hebt..
Maar goed datzelfde vind ik ook als mijn vrouw (of vroeger Danielle Overgaag toen die nog fietste i.p.v. TV werk te doen) in haar wielerbroek op de racefiets stapt...
Neem aan dat vrouwen bepaalde kleding ook leuk of sexy vinden staan bij een man...
Wat niet wil zeggen dat je die dan rare mailtjes moet gaan sturen

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 21:46

Sily schreef:
Terugmailen dat die nog steeds te koop staat en hem vast enig zal staan? Haha!


*LOL* *LOL*
Dat zou een stunt zijn.

Unity
Berichten: 2116
Geregistreerd: 14-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-04 06:56

Sammie schreef:
:)) *LOL*
Dat zou een stunt zijn.


idd stunt, ff mijn lef zoeken, ligt dacht ik op zolder!! Tong uitsteken

Guess001
Berichten: 5160
Geregistreerd: 09-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 09:21

Whaha, wat een sicko Haha!
Maar goed, somige mannen vinden het inderdaad erg spannend als je in je paardrijkleding rondloopt *LOL* Mijn vriendje vindt het ook heel mooi en als ik in Maastricht ga rijden moet ik eerst de halve stad door in mijn rijkleding, je wilt niet weten wat ik allemaal te horen krijg! Nagelbijten / Gniffelen
Schijnt nogal iets los te maken bij mannen, die kleding.
Het kan ook inderdaad heel mooi staan.
Ik vind mijn vriendje in sportkleding ook supersexy! Kwijl

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 09:32

toscana schreef:
FF de mannelijke kant belichten: Ja hij is absoluut knettergek om zo'n berichtje te sturen!!!

Maar euh.. hebben jullie jezelf wel eens in de spiegel bekeken met zo'n rijbroek aan? Inderdaad best sexy als je een aardig figuur hebt..
Maar goed datzelfde vind ik ook als mijn vrouw (of vroeger Danielle Overgaag toen die nog fietste i.p.v. TV werk te doen) in haar wielerbroek op de racefiets stapt...
Neem aan dat vrouwen bepaalde kleding ook leuk of sexy vinden staan bij een man...
Wat niet wil zeggen dat je die dan rare mailtjes moet gaan sturen



ik snap best dat sommige dingen sexy eruit kunnen zien, maar dat je mailtje gaat sturen??
ben je toch wel een btje wacko...

Cleo_

Berichten: 5350
Geregistreerd: 14-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 09:33

strak hoor..... Tong uitsteken haha

Amberto

Berichten: 1593
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Haarlem!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 09:40

Hmm... heb laatst ook een ad ergens gezien van een kees die graag ergens wilde werken, en dan vooral laarzen poetsen en evt. als laarzenknecht dienen... zal dezelfde wel zijn.

Ik snap het niet, ik vind paardrijbroeken bij nĂ­emand sexy staan of wat dan ook... naja... ieder zn meug!

ikkemetwikke

Berichten: 4801
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: in 't Zeeuwse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 13:15

toscana schreef:
FF de mannelijke kant belichten: Ja hij is absoluut knettergek om zo'n berichtje te sturen!!!

Maar euh.. hebben jullie jezelf wel eens in de spiegel bekeken met zo'n rijbroek aan? Inderdaad best sexy als je een aardig figuur hebt..
Maar goed datzelfde vind ik ook als mijn vrouw (of vroeger Danielle Overgaag toen die nog fietste i.p.v. TV werk te doen) in haar wielerbroek op de racefiets stapt...
Neem aan dat vrouwen bepaalde kleding ook leuk of sexy vinden staan bij een man...
Wat niet wil zeggen dat je die dan rare mailtjes moet gaan sturen


HAHA! geweldig,dat je het even toe wilt lichten!! OK dan!

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 13:22

Toscana: *LOL*

Maar goed, wat ik zou doen is: mail lezen en delete Clown
Verder niet over nadenken...

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 13:28

Als het inderdaad dezelfde is, is ie inderdaad niet helemaal lekker Haha! Geloof dat ie ze het liefst schoonmaakt, terwijl je ze aanhebt... Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 14:05

hmmm ja zulke mannen zitten veel op internet , kreeg een e-mail van een man die het wel 'spannend en lekker' leek om voor mij te poseren in een fotoschoot... toen ik melde dat mijn vriend er altijd bij was heb ik niets meer van hem gehoord Tong uitsteken

toscana

Berichten: 1120
Geregistreerd: 08-08-04
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 16:44

e_l_m_o schreef:
ik snap best dat sommige dingen sexy eruit kunnen zien, maar dat je mailtje gaat sturen??
ben je toch wel een btje wacko...


Ja maar dat zei ik toch ook?!

Zie trouwens in je profiel dat jij je vriend sexy vind in zijn pak.. vrouwen vinden mannen in bepaalde kleding dus ook aantrekkelijk.. alleen uit je dat niet door zo'n rare mail natuurlijk...

Pff.. weet nog dat ik na een officiele gelegenheid in de schouwburg nog ff de kroeg in dook in kostuum.. had gilet en stropdas in de auto laten liggen maar de rest lokte al genoeg reacties uit.. heb nog nooit zulke handtastelijk vrouwen meegemaak als die avond. Had toen echter al relatie met mijn huidige vrouw dus schoot er weinig mee op..
Had ik 5 jaar eerder moeten weten Vingers aflikken

iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 17:45

Dit heb ik idd ook al vaker gehoord van mensen. Er zitten nou eenmaal mensen op internet die het geweldig vinden om van dit soort mailtjes te versturen. Belachelijk want daar heb jij natuurlijk niks aan en het lijkt me ook niet echt prettig. Maar wat ik dus zou doe is gewoon negeren. Dit soort mensen kicken er vaak alleen maar op als je mailtjes terug stuurt.

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 18:04

Ik heb ook een keer een standaard mail van z iemand gehad over rijlaarzen die ik te koop had.
Hard omgelachen en gedelete...

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 18:45

Debo schreef:
hmmm ja zulke mannen zitten veel op internet , kreeg een e-mail van een man die het wel 'spannend en lekker' leek om voor mij te poseren in een fotoschoot... toen ik melde dat mijn vriend er altijd bij was heb ik niets meer van hem gehoord Tong uitsteken


Hahahaha dat heb ik een keer andersom gehad, mocht wel langskomen voor een fotoshoot, toen ik zei dat mijn kleren allemaal aan blven heb ik er niets meer over gehoort Tong uitsteken

Toscana mannen in pak zijn nou eenmaal lekker *uitzonderingen daargelaten* Tong uitsteken Haha!