Dees wordt geopeeerd!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dees

Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Dees wordt geopeeerd!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-02 10:25

3 mei, dan is het zover! Dan word ik geopereerd....AAARRRGGGHHHH wat word ik nu zenuwachtig. Het gaat om een borstverkleining, ik heb er al tijden last van dat dat gewicht op mijn schouders en nek hangt, geen sport-bh die dat kon verlichten. maar toch, het is niet zo maar iets, zo'n operatie.....ik zie er zo tegen op....

Ik moet 's morgens om 9 uur melden die vrijdag. Mar ik moet ook nog zoveel regelen voor die tijd! Harry gaat voor mijn paarden zorgen (voeren/uitmesten). Mijn schoonzus gaat de facturen van mijn werk uittypen voor the time-being. Maar de rest...mijn huishouden, ik moet nog bh's gaan kopen met mijn nieuwe maat (ik heb met mijn malle kop B afgesproken, zou dat niet wat klein worden...), voor mijn werk moet ik dus nog van alles duidelijk maken (hoe ik bijvoorbeeld telebankier enzo), een bedje voor als ik weer thuis ben op de begane grond (we hebben een heel eng trappetje, ben bang me daaraan te bezeren)...

Jeetje, wat komt het nu dicht bij. Ik stond al vanaf maart 2001 op de wachtlijst. Je zou toch zeggen dat ik tijd genoeg had om eraan te wennen...maar nu....brrr, [naam verwijderd] is zenuwachtig......help.....

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?


Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-02 10:29

heeey wat fijn voor je zeg dat alles dan nu gaat veranderen!
nou sterkte er mee.
Ik zie er ook altijd zo tegen op 2 jaar terug 2 keer onder het mes geweest brrrrr het valt altijd mee hoor achteraf

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-02 10:31

ahhh.... arme dees...
ik kan me vorstellen hoe je je voelt (denk ik Haha! )
en uhh zou je geen mooie C cup nemen?
Dat vind ik een mooie maat.
Ik wens je heel veel sterkte!
kusje marloes Tong uitsteken

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-02 10:53

Ja dan komt het ineens zo dichtbij allemaal he? Spannend hoor Scheve mond
Citaat:
(ik heb met mijn malle kop B afgesproken, zou dat niet wat klein worden...)

Hier moest ik echt heel hard om lachen *LOL* gaat ze ineens twijfelen of ze de goede maat heeft besteld Haha! Knipoog
Hey heel veel sterkte 3 mei en we duimen voor je okee? Lachen

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-02 11:13

Dat is geen kattenpis zeg. Het zal ook wel een zware beslissing voor je zijn geweest. MAar ik heb ooit een vriendin gehad die om dezelfde redenen ook een borstverkleining heeft laten doen. Is goed uitgepakt. Je moet ook aan je gezondheid denken he. Veel sterkte.

De hond is de betere mens

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-02 11:21

Oh god ojee... weet waar je aan begint (nuja, dat weet je wel toch?)
Ik zou zelf voor een lekker B-cupje gaan...veel sterkte alvast met alles en vooral het herstel!

(B-cupje is altijd handig, kun je in de zomer gewoon in een topje lopen met "secret-support" heb je ook geen last van snijdende bandjes etc. of nog lekkerder, helemaal geen bh aan! En alle BH-s zijn altijd wel in een B-cupje te koop...)

Percy

Berichten: 12069
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-02 11:31

B-cup is een hele fijne maat hoor Haha!
Veel sterkte met de operatie in elk geval. Ik denk dat je je straks een stuk prettiger voelt met een maatje minder.


UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-02 11:42

oww spannend zeg hopelijk valt het allemaal mee. Je kan alleen erna een tijd lang niet rijden en mesten enz... Zal wel niet leuk zijn Verdrietig .

Ach ik heb een C/B tussenin dus maar ik heb het probleem dat ze zwaar zijn. Dus iedere normale BH zit niet lekker. Ik wordt gek van al die sportBHs die zitten gewoon NIET fijn.

Nou we horen snel hoe het allemaal gegaan is.

B is een mooie maar hoor Lovers .

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

aksie
Berichten: 8
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-02 11:59

hoi dees,

veel sterkte met je operatie, en je slaat je er wel doorheen hoor!! het wordt er alleen maar beter op...
groetje aksie

wie o wie heeft er een paard voor mij????

Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-02 12:38

Ik wens je heel veel succes
Het is even in de zenuwen zitten voor de operatie,
maar wat zal je blij zijn als je het resultaat ziet *LOL*
Je zult er geen spijt van krijgen hoor.

Hou je ons op de hoogte hoe het gegaan is
(zodra je weer kan typen Knipoog )

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou L1+4

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-02 13:26

wat fijn dat het eindelijk gaat gebeuren. het is nu misschien wat spannend maar het komt echt wel goed. we zullen aan je denken en hou je taai
groetjes lonneke

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-02 14:52

B is een prima maatje hoor!
Een kennis van me heeft het ook laten doen, na lang wikken en wegen en zij is er zo enorm van op geknapt! Bij haar pasten d'r borsten totaal niet bij d'r lijf, heel tenger meisje en dan wel zo'n bos hout voor de deur, ze is er echt in alle opzichten van opgeknapt en heeft er nu eigenlijk spijt van dat ze het niet eerder heeft laten doen!

Nulla tenaci invia est via

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-02 16:15

Mijn zusje heeft ook B laten doen en die heeft nu hele mooie borsten (ben jaloers heb zelf nog een bos hout) en als ze c wil doet ze een mooie pushup aan staat erg mooi.
In de zomer draagt ze bijna nooit een bh dat kan nu gewoon!
Voorlopig hoef je nog geen nieuwe bhs te kopen. Mijn zusje moest een paar weken een sportbh dragen dag en nacht en pas daarna mocht ze leuke setjes aan je hebt dus nog alle tijd.
De operatie valt mee als je wakker wordt is alles voorbij!

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty

Dees

Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-02 16:29

Dank voor jullie lieve reacties....
Blijf zelf nog wel even onzeker, zeker over B-cups daar kan ik me gewoon helemaal niets bij voorstellen..... Haha! ik ben eigenlijk niet echt een smal Deesje, misschien is iets robuuster wel mooier...maar als ze dan toch aan het snijden zijn, dan liever te veel dan te weinig...stel je voor dat ik alsnog eindig met een D-cup, dan zal ik toch weer klachten gaan krijgen, lijkt me zo, en dan moet ik nog een keer...

Ik geloof wel dat het na de operatie allemaal veel makkelijker zal zijn. Zo zal ik weer kunnen gaan sporten, is nu haast niet te doen. Ik rijd dan nog wel op mijn paarden, maar ook daarbij al veel actie onder het t-shirt...kan je nagaan hoe het gaat als ik ga hardlopen, dat kan dus gewoon helemaal niet nu. Wat dat aangaat, er zal een wereld voor me open gaan...
En 's zomerdags geen bh aan hoeven.....bestaat dat echt?! Ongelooflijk!

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

Mikey
Berichten: 1090
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Goor/Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-02 16:34

Ik heb een gehoord van een meisje die ik ken die ook een borstverkleining heeft laten doen dat ze er een B-cub van maakten omdat het na de tijd nog een beetje gaat groeien en dan zou ze op een C-cub uitkomen. En dan nog. B is ook genoeg!

Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg !!!

Renate1970
Berichten: 1100
Geregistreerd: 10-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-02 17:16

het is echt waar hoor in de zomer lekker zonder bh, ik durf zelfs tegenwoordig topless te zonnen Haha! terwijl ik toch echt niet heel slank ben
Cool


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Azhari, Femke_Tweety, Fleuribelle, GrapeshotBot, hokke, Joy_Mennings, JoyenUnory, loveslimpie, Marcella, marleen_88, Merileth, Nathalie18x, Noblesse_, Oshaa, Roosch, Samo, xSannee en 153 bezoekers