GeZocht!! mijn lievelingspaard van de manege Franse merrie!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ilovekeegan
Berichten: 102
Geregistreerd: 16-03-02
Woonplaats: Assendelft!!!!!!

GeZocht!! mijn lievelingspaard van de manege Franse merrie!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-02 21:32

Sinds Vrijdag is het paard bij stal Mulder verkocht of eerder geruilt tegen een pony Oivier!! Weet iemand toevallig Waar Franse Merrie staat (dat is haat naam kan nu ook anders heten) Het moet ergens in Schagen staan. maar ik zou graag wat meer willen weten over die stal als jullie wat weten over haar zeg het dan even!!

Alvast Hartstikke bedankt !!!!!!!



LotZZ!! Off!! KisseZZ!! AnD!! HuGGS!!! Simone

I love keegan AND lotje maar er is 1 paard die ik nooit zal vergeten en dat ben jij daisy. daisy jij bent het paard die altijd in mijn hart zal blijven bestaan!!!

LotZZ!! off!! KisseZZ!! ............moi!!



blieb01

Berichten: 1526
Geregistreerd: 05-04-02
Woonplaats: De Weere

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-02 23:22

Kun je ook iets meer info geven? Hoe ze er uit ziet hoogte en hoe ze op stal is? Hoe is ze met rijden?

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-02 23:48

Franse merrie Haha!

Als je haar zo graag wilt vinden zal je eerst haar afstamming moeten weten, ze is frans gefokt en daarom noemden ze haar (de) Franse merrie.
Moet je een beetje hetzelfde zien als wanneer je een paard naar de afstamming of kleur noemt.

Verder is een kleur, stokmaat, leeftijd evt. aftekeningen ook wel handig om te weten.

Ik kan je nu al vele Franse merries opnoemen en velen met mij denk ik...

Marlies
Berichten: 65
Geregistreerd: 11-03-02
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-02 14:39

Simone,

Ik sta zelf ook bij Rob Mulder en als je echt wilt weten waar Franse merrie naar toe is gegaan, kun je dat het beste aan Rob zelf vragen. Het enige dat ik erover heb gehoord is dat ze voor de fok gebruikt gaat worden. Ze heeft namelijk twee jaar geleden ook al een goed veulen gebracht.

Groetjes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 152 bezoekers