Weekje koks op ponykamp (veel foto's)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Faline

Berichten: 7803
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Weekje koks op ponykamp (veel foto's)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-04 18:35

Ben een beetje laat met de foto's Knipoog Maar ja het zijn er nogal wat en had nog geen tijd gehad die er op te zetten.
Mn zusje, een vriendin en ik zijn in de zomervakantie voor een weekje naar Nijmegen (nou ja vlak onder nijmegen was het, in Wijchen.) geweest om te helpen bij een ponykamp. Wij waren de koks Haha! (we moesten voor zo'n 50 mensen elke dag koken)
Nou was een weekje hard werken, ik had nog nooit zulke BIG pannen gezien *LOL*, maar we hebben vooral heel veel lol gehad Knipoog
Volgend jaar gaan we zekerweten weer Haha!

Super gezellige stalletjes Haha!
Afbeelding

Goldy in haar logeerstal Lovers
Afbeelding

Van buiten zien de stalletjes er ook super gezelli uit! Lovers
Afbeelding

Nog een keer Goldy Lovers
Afbeelding

een na oudste paardje van stal; 34! De oudste (37) heb ik geen goeie foto's van jammer genoeg.
Afbeelding

Onze camper waar we in sliepen. (Oude camper, staat daar al jaren, rijd niet meer Knipoog)
Afbeelding

Kijkje over t erf, Links bovenin de kleine bak, dan de tipi waar een paar mensjes van de leiding in sliepen en dan de grote bak.
Afbeelding

Daarbovin sliep ik, dit is dus binnen in de camper. (t was daar echt een bende, zonder al onze rotzooi alleen al dus met onze rotzooi erbij.. Nagelbijten / Gniffelen *LOL* We zijn overigens de eerste nacht gelijk op spinnenjacht geweest, men wat een spinnen zaten daar... Nagelbijten / Gniffelen Een paar nachten later kwamen we nog een tegen... leek bijna wel een vogelspin zo groot! En mn zusje mocht alles gaan vangen Tong uitsteken want wij durfden niet *LOL*
Afbeelding
Afbeelding

Dit was met een show. Weet zo niet meer wat voor ras die paarden waren, in iedergeval waren ze heel apart.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Tja, wij waren dus de koks uit friesland en dan krijg je dit soort tafrelen *LOL* (Zie je dat grolsch etiketje daar trouwens? Die werden door een van de leiding (zie foto iets verder naar beneden, samen met onze vriendin) echt overal op geplakt, ook onze auto was de dupe Tong uitsteken)
Afbeelding

mn zusje is hier iets aan t voorproeven geloof ik *LOL*
Afbeelding

De macaroni waar nog saus overheen moet Haha!
Afbeelding

Een van de eigenaren/leiding met onze vriendin en collega kok. (Daar hebben we nog een lol mee gehad *LOL*)
Afbeelding

Mn zusje uit dr dak om elf uur s avonds. *LOL* dit was op de bonteavond, stonden we om elf uur nog warme chocolade melk en knakworstjes klaar te maken Cool
Afbeelding
Afbeelding

En een groepsfoto van alle leidingen (en eigenaren + kids) Wij staan trouwens aan de andere kant van de camera voor t geval je ons zocht Knipoog
Afbeelding

Nadir

Berichten: 12720
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 18:48

Het ziet er gezellig uit...
Je kan in ieder geval niet uit je bed vallen... Clown

Wat gingen jullie met dat nep paard doen wat buiten staat?

Tienn
Berichten: 3557
Geregistreerd: 04-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 21:04

ziet er gezellig uit idd!!
wel een eng bed zeg Tong uitsteken
mooie stallen hebben ze daar!

Faline

Berichten: 7803
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-04 19:39

Jah daty bed was idd wel grappig, kon er iig niet uitvallen en had meteen mn avond en ochtend gymnastiek gehad met erin en eruit klimmen Tong uitsteken
Dat nep paard was gewoon voor de lol, gingen we verder geen speciale dingen mee doen.
Maar het was idd heel gezelli. We zijn ook nog een keer meegeweest de bossen in daar, alleen Goldy stapte veel sneller dan de manege paardjes dus mn zusje op een iets sneller manege paard en ik op Goldy mochten toen zelf op pad Tong uitsteken Vooral leuk in bossen waar je nooit komt. Zeiden ze nog laat die pony (manege) maar lopen die weet de weg wel Knipoog Jah, de kortste weg naar huis kregen we even later door Tong uitsteken Dus toen zijn we zelf maar wat door t bos gaan touren. Cool

Mo_I_Rana

Berichten: 7503
Geregistreerd: 09-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 19:41

wat een mooie stallen
zag er leuk uit