Zijn hier nog U2 fans???

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
MaiNat
stokpaard connaisseur

Berichten: 3474
Geregistreerd: 29-10-02
Woonplaats: Niedorp

Zijn hier nog U2 fans???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-04 23:09

Hey ik vroeg me af of ik de enige ben die U2 luisterd. In de zoekmachine vind ik er niets over. Las namelijk net op de site dat er een nieuw album uitkomt! Het nieuwe liedje Vertigo is al uit, vind het super nieuws want hafd er al lange tijd niets meer van gehoord. Ik vroeg me ook af welke nummers jullie het mooist vinden. Zelf vind ik de nummer van ongeveer 1980 het beste. Ben beniuwd!

Shetter Fly
Gebruik NOOIT Fenylbutazone, lees stuk onderaan m'n profiel.
[ITP] Cursus: Dump je baasje en [ITP] Cursus: Hoe overleef je de hongerwinter? en [ITP] Fly van luxepaard naar werkpaard!


SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 23:11

ik ben heel lang liefhebber geweest, bij concerten geweest ook.

Amor Vincit Omnia

MaiNat
stokpaard connaisseur

Berichten: 3474
Geregistreerd: 29-10-02
Woonplaats: Niedorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-04 23:14

Gaaf!! Z'n concert lijkt me echt geweldig. Moet je er volgens mij wel vroeg bij zijn voor kaartjes. Maar er staat dat je liefhebber geweest ben, nu niet meer?

Shetter Fly
Gebruik NOOIT Fenylbutazone, lees stuk onderaan m'n profiel.
[ITP] Cursus: Dump je baasje en [ITP] Cursus: Hoe overleef je de hongerwinter? en [ITP] Fly van luxepaard naar werkpaard!

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 23:15

Ben ook behoorlijk weg geweest van U2, vooral Boy en War vond ik goed. Na de Joshua Tree konden ze me niet meer zo boeien.

Digitale tekeningen van je huisdier of paard: www.HHD-Foto.eu

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 23:16

jazeker wel hoor zo nu en dan luister ik nog een cdtje. bij 1 concert (zooropa geloof ik) stond ik heel dichtbij het podium dat was heel gaaf.

Amor Vincit Omnia

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 23:17

Craignethan schreef:
Na de Joshua Tree konden ze me niet meer zo boeien.
het is iets anders geworden, maar jij vind "one", "better than the real thing", "who's gonna ride your wild horses", "love is blindness" allemaal niet zo goed?

Amor Vincit Omnia

MaiNat
stokpaard connaisseur

Berichten: 3474
Geregistreerd: 29-10-02
Woonplaats: Niedorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-04 23:18

Ja daarna is het eigelijk minder gegaan met U2 maar als je One hoort, ben ik blij dat ze niet gestopt zijn. Vind het wel nog steeds betere muziek dan wat je nu hoort op de radio.

Shetter Fly
Gebruik NOOIT Fenylbutazone, lees stuk onderaan m'n profiel.
[ITP] Cursus: Dump je baasje en [ITP] Cursus: Hoe overleef je de hongerwinter? en [ITP] Fly van luxepaard naar werkpaard!

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 23:41

SuperPepeijn schreef:
het is iets anders geworden, maar jij vind "one", "better than the real thing", "who's gonna ride your wild horses", "love is blindness" allemaal niet zo goed?


Nee Haha! Te soft, te commercieel, ik weet het niet. Vind het echte oude werk gewoon beter.

Digitale tekeningen van je huisdier of paard: www.HHD-Foto.eu

MaiNat
stokpaard connaisseur

Berichten: 3474
Geregistreerd: 29-10-02
Woonplaats: Niedorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-04 23:44

One vind ik toch wel 1 van de beste nummers ever!

Shetter Fly
Gebruik NOOIT Fenylbutazone, lees stuk onderaan m'n profiel.
[ITP] Cursus: Dump je baasje en [ITP] Cursus: Hoe overleef je de hongerwinter? en [ITP] Fly van luxepaard naar werkpaard!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 00:19

Meld zich. Helemaal super...
Mijn vriend heeft alle cd's en dvd's. Hij is helemaal groot fan.

UK_eef

Berichten: 4217
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Gemeente Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 11:25

Jaaa ik ook! Helemaal top!

dekoezegtboe

Berichten: 3568
Geregistreerd: 15-12-03
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 11:29

ja one is echt super en with or without you ook!!
die nieuwe is trouwens ook goed Haha! ik heb hem gister van mijn broertje gekregen via de mail!!

Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he

MaiNat
stokpaard connaisseur

Berichten: 3474
Geregistreerd: 29-10-02
Woonplaats: Niedorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-09-04 11:32

Ja Vertigo! Ik heb de clip ook al gedownload!

Shetter Fly
Gebruik NOOIT Fenylbutazone, lees stuk onderaan m'n profiel.
[ITP] Cursus: Dump je baasje en [ITP] Cursus: Hoe overleef je de hongerwinter? en [ITP] Fly van luxepaard naar werkpaard!

Jan_ty

Berichten: 1081
Geregistreerd: 05-04-04
Woonplaats: Oost-Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 12:10

Ja ik ben ook fan, ik raak nooit uitgeluisterd op hun cd's... With or Without you vind ik de mooiste... Het lijkt me echt fantastischt om een keer een concert mee te maken... Hyper! Is dat liedje, Vertigo, de nieuwste??

Lente!

dekoezegtboe

Berichten: 3568
Geregistreerd: 15-12-03
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 12:11

jeps die is van het nieuwe album dat binnenkort uitkomt Haha!

Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he

Jan_ty

Berichten: 1081
Geregistreerd: 05-04-04
Woonplaats: Oost-Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 12:13

Oeh! gaaf zeg.. Die moet ik hebben!! Haha!

Lente!

Miss_Blimm
Berichten: 4429
Geregistreerd: 03-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 13:10

Jah hoor, onwijs lekkere muziek om op te zetten zo af en toe in de auto Lachen om mee te blerren Haha!

MaiNat
stokpaard connaisseur

Berichten: 3474
Geregistreerd: 29-10-02
Woonplaats: Niedorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-09-04 14:11

Het grappige is dat ik u2 tot een paar jaar terug een stel (te) oude rockers vond. Toen luisterde ik een cd van me vader > The joshua tree en toen kwam ik er achter dat dat ook van u2 was! Echt een verassing en nu heb ik gelijk de andere cd's ook maar aangeschaft.

Shetter Fly
Gebruik NOOIT Fenylbutazone, lees stuk onderaan m'n profiel.
[ITP] Cursus: Dump je baasje en [ITP] Cursus: Hoe overleef je de hongerwinter? en [ITP] Fly van luxepaard naar werkpaard!

noekie_smile
Berichten: 524
Geregistreerd: 08-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 14:40

Ik heb nu de oude cd's van me pa gejat Bloos ik vind ze echt geweldig Tong uitsteken Sunday bloody sunday blijft ook werelds *LOL* En natuurlijk with or without you OK dan! Where the streets have no names, New years day, I still haven't found what I am looking for en running to stand still (die is vooral om de tekst: Cry without weaping, talk without speaking, screaming without raising your voice.
En ook de soundtrack van the gangs of new york is echt geweldig: The hands that build new york

Maar ook de zanger Bono zo'n geweldige vent! Ik heb die documentaire op MTV gezien dat hij naar afrika ging over dat Aids project! En bij Oprah een keertje echt geweldig!


Guess001
Berichten: 5160
Geregistreerd: 09-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 15:15

Ben ook fan! *LOL*
Vooral ook van de wat oudere nummers, ze hebben ook een tijdje gehad (rond discotheque enzo) dat ik er niet zoveel meer aan vond.
Mijn 'favo's zijn toch wel new years day sunday bloody sunday(deze vooral ook om het hele verhaal erachter) en One natuurlijk en die vooral vanwege de herinneringen van hun fantastische concert!!!! (2001) OK dan!
Oh wat was dat geweldig zeg, helemaal top! *LOL*
Lekker al die oude nummers die weer voorbij kwamen.
Vind Bono ook een superkerel, geweldige gast! Ook tijdens dat concert weer, aandacht voor serieuze zaken in de wereld etc. OK dan!

Marinx
Berichten: 113
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Bij Duitse grens

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 17:18

Ik vind hun muziek al jaren geweldig! Ben een paar jaar geleden naar een concert geweest en dat was onvergetelijk... Hun oude werk vind ik iets beter, maar nog steeds zijn ze nu 1 van de betere bands in mijn ogen. Leuk dat hier nog meer U2-lovers zijn.

To bok or not to bok... that`s the question Lachen

Dioxide

Berichten: 7666
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: FL360

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 20:35

Jaaah! U2, uiteraard helemaal geweldig! Ik blijf Sunday Bloody Sunday en Discotheque de leukste nummers vinden Lachen

We'll ride the spiral to the end and may just go where no one's been

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 10:38

Ik vind One een van hun mooiste, Please ook, en dan dat liedje wat ik helaas bijna nooit hoor, "All I want is you", met die clip die zich afspeelt in het circus, als een dwerg valt op een jonge vrouw die werkt aan de trapeze die in een ongelukkige relatie zit met haar collega. En in "who's gonne ride your wild horses" hoor je echt verlatenheid, hartzeer. Schitterend lied.

Sunday bloody sunday is HEEL opzwepend, prachtig gedaan. Yep, kan U2 goed waarderen.

De hond is de betere mens

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 11:11

Iemand gisteren ook nog die docu op MTV gezien?

Spikers

Berichten: 2205
Geregistreerd: 28-11-03
Woonplaats: Way up north

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 15:22

Ik was een diehard fan van het eerste uur heb ook al die elpees nog, toen kwam Rattle and Hum uit op cd en die heb ik toen nog gekocht en toen was de liefde ineens over.

Agilitydogs get over it