nieuw of niet.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
eelke
Berichten: 46
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: beilen

nieuw of niet.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-02 19:38

mijn merovetc as je het zo schrijft zadel. is naar als het goed is 3 jaar geheel uit model in de zitting zit een bult en de boom is niet goed meer hij is nu voor de 2e keer naar de fabriek Frusty en ik kan kiezen of een nieuwe voor de helft van de prijs of opsturen naar de grote fabriek waarbij het zeker is dat het geld kost en niet zeker of er wat aangedaan wordt.

wat zal ik us doen.


* Ellen *

Berichten: 1672
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Ommen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-02 20:00

moeilijke keuze...

je kunt eenhele boze brief schrijven waarin je eist dat het zadel wordt gerepareertwant je hebt voor kwaliteit betaald

heb je trouwens contact gehad met de fabriek of met de ruitersportzaak?

ik had een keer leren rijlaarzen waar wat mis mee was. ik ging toen naar de ruitersportzaak en kreeg via hun nieuwe van de fabriek. het scheelt volgens mij als je ze bij een ruitersportzaak koopt die een grote afnemer is van die fabrikant.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-02 08:04

Ik zou met geen van beide genoegen nemen. De 'levensverwachting' van een zadel is veel langer dan drie jaar, dus na drie jaar zou dit zadel er nog niet zo aan toe mogen zijn.
Ik zou een nieuw zadel eisen, of anders in ieder geval dat dit zadel geheel kostenloos gerepareerd zou worden. Zij hebben immers een wanprestatie geleverd, dus die moeten ze maar goedmaken.

Heb je een rechtsbijstandsverzekering? Daar zou ik in m'n brief meteen melding van maken, dat heeft nl. doorgaans wel het gewenste effect. Laat je niet naaien door die leverancier hoor!


Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-02 17:44

M'n broertje zal het er wel niet mee eens zijn, maar ik zal even een update geven Haha!
We hebben eens nagevraagd bij de zadelmaker en die vond die ook niet correct. Dus is de ruitersportzaak weer gaan onderhandelen met de importeur en gaat het zadel nu toch opgestuurd worden. Ik ben benieuwd wat het wordt! Ze moeten er gewoon wat aan doen. Er zit 5 jaar garantie op de boom, als ze daar niet voor in kunnen staan moeten ze die garantie gewoon niet geven.

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: YandexBot en 89 bezoekers