kopers voor haike

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

kopers voor haike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-04 19:54

Hoi,

zaterdag werden we gebeld door mensen van onze club die graag een keertje naar haike wilde komen kijken, en dochter rijden. Meteen maar een afspraak gemaakt voor de dag erna, wonen toch bij ons in het dorp. Aangezien haike niet de makkelijkste is en het meisje pas 10 jaar is en met haar kleine ponytje nooit zo serieus lijkt, dacht ik dat het niet zou klikken, maar proberen kan altijd.
Zondag hadden we afgesproken bij de club, en ze wilde er meteen zelf op. Ik gaf een beetje les en al heel snel had ze haike heel lekker aan het lopen, veel beter als verwacht. Meisje vond haike heel erg leuk, evenals haar moeder. Weer een afspraak gemaakt voor vandaag (donderdag).
Vanmiddag kwam het meisje alleen naar ons toe, ze zou mee helpen poetsen en zadelen zodat ze kon zien hoe haike dan was. Ook heeft ze haike zelf naar de club gestapt (ik lopend erlangs) waar haar moeder stond te wachten. Weer ging het rijden heel erg goed en het meisje was er helemaal verliefd op: 'mam, ze is echt keilief!!' terwijl ze om haike's nek hing. Daarna wat foto's gemaakt voor het thuisfront en ze heeft hem weer naar huis gestapt. Thuis nog even flink gekroeld en in de wei gezet. Natuurlijk wilde ze nog even mijn prijzen zien die ik met haike heb gewonnen, en nog wat foto's. Ook kreeg ik nog een zelfgemaakt scoubidoo-arbandje met kraaltjes, omdat ze het zo leuk vond dat ze op haike mocht rijden, vond ik echt heel erg lief Lachen

We hebben afgesproken dat ze haike maandag nog in de les rijd om te kijken hoe dat gaat met andere pony's (hoewel er vanmiddag al een 3-jarig paard aan de longeerlijn aan het stuiteren was). Maar waarschijnlijk zouden ze dit weekend nog bellen of ze haike wel of niet kopen. Ik denk van wel. Aan de ene kant zou ik het heel erg vinden als ze weg is, aan de andere kant weet ik waar ze terecht komt en zie ik haar nog minstens 2x per week op de club, en scheelt het voor mij een hoop werk waar ik eerlijk gezegd niet altijd even veel zin en tijd voor heb.

Zodra ik meer weet zal ik het melden.
Laatst bijgewerkt door haike op 23-09-04 20:33, in het totaal 1 keer bewerkt


rakkertje

Berichten: 271
Geregistreerd: 21-03-04
Woonplaats: ergens in een hutje op de veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 20:10

wel leuk dat het zo goed klikt. hopen dat ze der dan kopen. je kan der wel gelukkig nog elke week zien.

hou vant leven hou van de zon geniet nog maar even

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 20:40

Leuk zeg dat het meisje er meteen zo gek mee is. Fijn dat Haike zo braaf was. Dat is natuurlijk wel ideaal voor een 10 jarige.
Ben benieuwd wat het word!

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 11:41

Fijn at het zo goed ging met dat meisje.
En dat ze goed terecht komt en jij dr nog kan zien.
Hopen dat de koop doorgaat OK dan!

Rona, Linanda en Oackly

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-04 18:58

Donderdag wordt ze gekeurd, als ze goed gekeurd wordt kopen ze haar! Dus nog even hopen!

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 17:56

Oh spannend dus, maar wel jammer dat ze dan weggaat!

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 18:05

OOw fijn dat het zo goed ging met dat meisje Haha!
Jammer dat ze weggaat maar je kan dr wel blijven zien!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 18:17

leuk dat t zo goed klikt met haike en dat meisje Lachen en fijn dat ze in de buurt blijft!

ben t geloof ik een beetje vergeten, maar had haike een tijd geleden niet een ernstige blessure oid, waardoor jij met oki verder bent gegaan? als dat idd zo is, is het super om te horen dat haike weer helemaal is opgeknapt!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-04 21:53

Renske20 schreef:
ben t geloof ik een beetje vergeten, maar had haike een tijd geleden niet een ernstige blessure oid, waardoor jij met oki verder bent gegaan? als dat idd zo is, is het super om te horen dat haike weer helemaal is opgeknapt!


Dat klopt, ruim een jaar geleden heeft ze met haar been in de draad gezeten en een aantal maanden op rust gestaan, daarom ben ik met oki begonnen. Haike is nu al weer een hele poos weer gezond en heeft er ook nooit meer kreupel op gelopen. Is idd fijn dat het weer zo goed gaat, mijn laatste wedstrijd met haar, en weer eerste na haar blessure, had ik weer een dikke wp.
De evt. kopers weten dit trouwens allemaal, dat zou dus geen reden meer kunnen zijn.


Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 07:41

Klinkt allemaal heel goed. Dan krijgt Haike misschien ook meer aandacht.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-04 22:35

Heike schreef:
Klinkt allemaal heel goed. Dan krijgt Haike misschien ook meer aandacht.


Idd, dat zou ook veel eerlijker zijn voor Haike. Morgen word ze gekeurd, spannend!

ushuaia
Berichten: 65
Geregistreerd: 02-06-04
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 23:51

Heel veel succes morgen! Zal duimen!

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-04 17:44

ushuaia schreef:
Heel veel succes morgen! Zal duimen!


Het heeft geholpen! Met de klinische keuring was ze niet helemaal 100%, daarom zijn er nog foto's gemaakt. deze waren allemaal goed, dus ze is verkocht!!!

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 09:06

Dat zal nog wel vreemd zijn.. Aan de ene kant fijn voor je, maar het zal een dubbel gevoel zijn?
Wanneer gaat ze weg? Of is ze meteen mee gegaan?

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-04 16:34

Fabiënne1 schreef:
Dat zal nog wel vreemd zijn.. Aan de ene kant fijn voor je, maar het zal een dubbel gevoel zijn?
Wanneer gaat ze weg? Of is ze meteen mee gegaan?


Ze gaat wss zondagmiddag, maar ze is nu ook al weg omdat ze nog een zadel moeten hebben en ze dat nu zijn passen (mijn eigen zadel houd ik voor oki).
Denk toch dat ik er wel even een traantje om zal laten, ook al blijf ik haar nog 2x per week zien op de club. Zal wel raar zijn, niet meer van mij.

regina

Berichten: 2316
Geregistreerd: 04-09-04
Woonplaats: Kesteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 16:45

fijn dat het goed klikt!

dan heb je er tenminste een goed gevoel over!

xxx ilona

Regina, Wrangler, Aurelia-Aimée, Elgin en Palona :+:
Regina op 1 juni bevallen, bonte hengst! regina @ [KS-ITP] Geboren: schattige NSPS bonte hengst!
Shetlandbokker #3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Kn8rretje, Laj1, maj0, Noblesse_, Vinny12511 en 120 bezoekers