navelpiercing???

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
lennekuh
Berichten: 26
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: omgeving Eindhoven

navelpiercing???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-02 20:56

Ik wil n navelpiercing Haha! Cool en duz zou ik graag ff willen weten hoe de ervaringen met (navel)piercings zijn? en waar mensen dat juist goed of niet goed hebben gedaan (in omgeving Eindhoven), en hoe duur is dat ongeveer?

* * *PB me alsjeblieft ff als je 2 jonge ruwharige caviaatjes hebt * * *


Doompie

Berichten: 10
Geregistreerd: 02-01-02
Woonplaats: apeldoorn

Ik heb een navelpiercing!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-02 21:17

Hey!
Ik heb een navelpiercing, ongeveer nu anderhalf jaar...
ging er alleen maar eigenlijk heen om te kijken maar toch maar laten zetten...
was heel zenuwachtig maar valt eigenlijk heel erg mee ,
je moet dan op zo'n stoel gaan liggen , en doen ze allemaal heel schoon enzo... en eerst zetten ze een stip op de plek waar ie doorheen moet als het dan goed is zetten ze een klemmetje erop en prikken ze de naalderdoor heen , en dan een buisje en schuiven ze de piercing erdoor heen en maken ze die vast , duurt ongeveer maar 5 minuutjes , en doet eigenlijk helemaal geen pijn , ...
De prijs verschilt per piercing , of je een staafje of ringetje neemt... en wat voor een , ik had een staafje met een paars diamantje , en koste 161 gulden best duur dus...
maar het is wel heel gaaf, hopelijk heb je hier wat aan , en succes ermee he!
groetjes dominique

Aranka

Berichten: 266
Geregistreerd: 15-12-01
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-02 21:43

Ja ik heb ook een navelpiercing, doompie heeft al precies beschreven hoe t gaat maar ik vond het niet echt pijn doen maar lekker is natuurlijk anders. die van mij was 150 gulden, had een ringetje van titaan.
die van mij is ook nooit rood of onstoken geweest ofzo! heb m in alphen laten zetten. ben er heel blij mee!
groetjes Aranka

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-02 06:33

Je moet m laten zetten bij Tatoo Dragon, die is heel goed.
Lachen

vlieg

Berichten: 2908
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-02 07:51

Mijne deed wel pijn en ik heb er alleen maar last van gehad, is er nu ook na 3 jaar weer uit (gelukkig)....m'n tong en m'n wenkbrauw deden geen pijn.
Ik vind een navelpiercing trouwens ook niet meer zo leuk, iedereen heeft er al eentje.... Gaaaap

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-02 09:18

Ik heb er ruim 1,5 jaar geelden 1 laten zetten. stelt echt niets voor en doet geen pijn.
Wel goed schoonhouden trouwens want een ontsteking is geen pretje.

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

angelfire

Berichten: 4715
Geregistreerd: 26-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-02 10:34

he wat grappig ik wou ook net een topic maken over naveliercings!!
want ik wil er ook heeeel graag 1 en het mag van mijn mams Lovers Pling
maar....
kijk de pijn opzich lijkt me niet heel erg alleen als je naar de naald kijkt maarja dat moet ik dan maar niet doen
maar als je je niet ontspant... heb je toch meer pijn?
ik ben altijd heeeel erg zenuwachtig Verward
heeft er iemand nog ontspannings tips ofzo?
en als je hem laat zetten heb je dan eerst een ringetje?of kan je gelijk al een staafje nemen?en wat voor materiaal kun je het beste nemen?
en ik heb ook gelzen dat je dan een tijdje niet meer mag zwemmen en in saunas en bubbelbaden etc.
maar voor hoelang is dit dan?!?
en er gaat ook een buisje doorheen ofzo?
hoe gaat dat en halen ze die er ook weer uit?

Valerie

Berichten: 8604
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-02 10:56

angelfire schreef:
en ik heb ook gelzen dat je dan een tijdje niet meer mag zwemmen en in saunas en bubbelbaden etc.
maar voor hoelang is dit dan?!?

ik geloof 6 weken.

ik wil er ook heel graag 1tje maar het mag niet van m'n ouders, ik mag niet eens een 2e gaatje (m'n ouders vinden het allemaal maar ordie Scheve mond Frusty )slaat echt nergens op maar ja.

mijn vriendin zegt dat het pijn doet waarneer het ringentje door je navel word gedaan, maar ik ga me ouders nog wel ff een keertje lief aankijken, mischien dan Haha!

angelfire

Berichten: 4715
Geregistreerd: 26-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-02 11:12

haha ik zei tegen mijn ma mag ik een navelpiercing?
zei zo ohh jahoor waarom niet enzi haha wel flex
maja ben wel beetje bang voor die pijn... maar ik denk dat het gewoon tussen me oren zit!! *LOL*

Corona

Berichten: 781
Geregistreerd: 01-08-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-02 11:26

hoi, ik heb er nu twee jaar eentje. en hij is nooit ontstoken geweest ofzo.
alleen het zetten vond ik dus wel heel pijn doen. bij sommigen krijg je een verdovende creme of een echt verdoving, maar dat had ik niet. deed echt zeer joh!! ik kon de eerst week geen broek over mijn navel doen of normaal zitten.
maar het is de moeite waard, ik vind het gewoon erg mooi staan (als je een mooi buikje hebt). ik was toen net 18 kilo afgevallen (van 73 naar 55 kilo) en erg trots op mijn buikje, daar om heb ik hem laten zetten.

Bon Jovi rules!

angelfire

Berichten: 4715
Geregistreerd: 26-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-02 12:12

ohja.. ik heb nog een vraagje...
hoe duur zijn ongeveer die staafjes per stuk??
want ik heb al een hele mooie gezien!!alleen issie wel een beetje duur Huilen
Afbeelding en deze Afbeelding Pling


angel
Berichten: 1564
Geregistreerd: 15-04-01
Woonplaats: ~~*APELDOORN*~~

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-02 15:09

hay lenneke en angelfire en de rest
hier is al vaker een topic over geweest (heel vaak)
dus je kan ook nog ff (als extra) ff trugzoeken via de knop zoeken
verder ik heb er nu vanaf afgelopen 12 april een navelpiercing een jaar lang!! Party!! Party!! Heb er geen pijn geen ontsteking of wat dan ook van gehad duss naja pb me maar voor vragen dan wil ik wel ff antwoorden
ow en angelfire omdat jij ook in apeldoorn woont ik heb hem laten schieten in de mate op het plein de maat??
naja das een vrouw en een man samen (of course hellemaal onder de tatoos en piercings Knipoog) maar ze doen het heel hygienisch enzo heb namelijk ook bij de ggd geinformeerd en bij hun zelf en lieten ze alles zien dat de naalden nog verpakt zaten en dus niet eerder gebruikt waren blablabla dus een tip eerst informeren bij ggd en dan bij je piercer zelf!Kuz angel
PS: mijne lijkt heel erg op die 2e van jou alleen gewoon diamantje geen chinees teken erin en die kan je in apeldoorn op markt (tegenover oranjerie) of bij ursalla kopen voor 7 euro!!!!!! mijn duurste gaf lichtjes allerlei kleuren hihi maar ben hem kwijt geraakt toen ik echt heel erg bezopen was dat ik zelfs in slaap ben gevallen op de grond bij dat feest terwijl die ma binne kwam Bloos ahum!
PS: het zetten en die piercing erbij kostte me 100 gulden piercing zat er geloof ik bij inbegrepen bij de maat in de mate!

Suc6!

<font color=black><b><i>Hardcore 4 life!
</b></i>

vlieg

Berichten: 2908
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-02 17:21

angelfire, die 2e piercing is niet zo duur hoor, die is iets van 10 a 20 euro in de winkel, de eerste heb ik nog nooit gezien, maar ik denk dat die wel een stukkie duurder is....

angelfire

Berichten: 4715
Geregistreerd: 26-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-02 19:40

ja dat klopt die is 44,99 euro
en die 2e is 21,99 euro dus dat valt wel mee
ik denk dat ik die ga kopen

en als je hem gaat laten zetten, krijg je een navelpiercing of moet je er zelf 1 meenemen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-02 21:57

die eerste die heb ik!!!!! waar heb je die gevonden op internet?? ik heb hem gekocht bij tatto fashion in rotterdam. ik vind hem echt super gaaf maar soms doet ie een beetje pijn als ik zit een mijn buik prikt op het kroontje!! groetjes [naam]

angelfire

Berichten: 4715
Geregistreerd: 26-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-02 14:26

vonneke schreef:
die eerste die heb ik!!!!! waar heb je die gevonden op internet?? ik heb hem gekocht bij tatto fashion in rotterdam. ik vind hem echt super gaaf maar soms doet ie een beetje pijn als ik zit een mijn buik prikt op het kroontje!! groetjes yvonne



uhhh het plaatje heb ik van de otto(dat dikke boek met kleren enxo)
en van dat prikken in je buik door die puntjes... daar zat ik ook al aan te denken
als je bukt dan... Frusty dat is wel poedersuiker lijkt mij
maar hij is zeker mooi!! *LOL*
en ik denk dat ik me navelpiercing vrijdag of zaterdag laat zetten en anders in de vakantie over anderhalve week Party!!
maar ff een vraag:
Moet je zelf een staafje/ringetje meenemen??

Druif_01

Berichten: 8810
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-02 15:58

Nathalie schreef:
Je moet m laten zetten bij Tatoo Dragon, die is heel goed.
Lachen

die is inderdaad heel goed, mijn vriendin heeft hem daar ook laten zetten en heeft helemaal geen ontstekingen of niks gehad, terwijl de meeste dat wel hebben.

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

angelfire

Berichten: 4715
Geregistreerd: 26-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-02 06:36

Party!! ik ga hem morgen laten zetten Party!!
spannnnend!! Kusje

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-02 07:35

angelfire schreef:
ohja.. ik heb nog een vraagje...
hoe duur zijn ongeveer die staafjes per stuk??
want ik heb al een hele mooie gezien!!alleen issie wel een beetje duur Huilen
Afbeelding en deze Afbeelding Pling


Heb eerst maar een half jaar geduld voordat je met die staatfje bezig gaat houde want je eerste staafje/ringetje moet er minimaal 6 maanden inzitten. Ze raadden 9 aan.

Stafjes varieren van 15 piek tot 300 denk ik

Zoiets als jij laat zien gok ik op 80 en 40.

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-02 10:30

Ik heb de mijne nu anderhalf jaar en ik heb er veel prut uit gehad....als ik in bad ben geweest, ongesteld ben, eens blijf haken, er zand in komt, een te strakkebroek aan heb....

Het ergste was eens een hele fikse ontsteking omdat hij zwaar was blivjen haken en het goud erg fout reageerde op de wond (of andersom)...mijnGod die piercing knalde bijna mijn buik uit zo zwol het op. Nu weer mijn oude titanium ringetje erin en nu gaat het weer heel goed, of eigenlijk voor het eerst goed sinds ik hem heb.

het zetten viel reuze mee, en ondanks het eerste jaar ellende ben ik er errg blij mee want ik vind het gewoon erg mooi!!! Ik heb een banaantje met steentje.

angelfire

Berichten: 4715
Geregistreerd: 26-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-02 13:43

Party!! *jeej* Party!!
Ik heb hem net laten zetten!!
het deed helemaal geen zeer en ik merkte niet eens dat de piercing er doorheen ging!
dus... als je een navelpiercing wilt, gewoon doen!!
en heel goed ontspannen en goed blijven ademhalen en dan komt het goed!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Akshay, Charaz, Fly_high, gillian, Ginny135, Googlebot, JoT, Mirranda, Mo_86, Mutti, Rijsa, Soepblik, Traiectum en 57 bezoekers