Inwoner Buren mishandelt koetsier

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Inwoner Buren mishandelt koetsier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-02 12:26

Number: 141 Category: BIN Priority: 3 Date: 16 apr 02 Time: 11:12 Words: 79
Author: SPAAK 813 Name: CRIMI16 KOETSIER

Inwoner Buren mishandelt koetsier
ZOELEN (ANP) - Een 30-jarige inwoner van Buren in Gelderland heeft maandagavond een koetsier uit Zoelen mishandeld. Hij sloeg de koetsier een gebroken neus. De Burenaar is aangehouden en ingesloten.


De Burense automobilist passeerde de koets met hoge snelheid. De Zoelense koetsier gaf met zijn zweep aan dat het wel wat minder kon. Daarbij zou hij de auto geraakt hebben met de zweep.

De Burenaar stopte, reed haar achteruit en parkeerde zijn auto dwars voor de koets. Hij trok de Zoelenaar, die als tweede koetsier op de bok zat, van de koets en sloeg hem in het gezicht. Daarna stapte hij in zijn auto en vertrok. De politie hield hem enkele uren later in Buren op grond van het signalement van de koetsiers aan

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-02 12:27

Wat een achterlijke idioot die Burenaar Extreme duivel

Hier kan ik nou zo pissig om worden,
mijn bloed kookt Boos!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-02 12:51


jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-02 13:22

Ongelovelijk he?
Echt om woest van te worden, het zal je maar gebeuren!! Scheve mond

Nog mazzel dat er verder niets gebeurd is. (noujaa..., beetje raar geformuleerd) Ik bedoel eigelijk dat het paard rustig is gebleven en hij bv niet de koetsier gepakt had!

Sjonge jonge jonge..... Echt weet even niet wat ik zal schrijven, wat een *****

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-02 13:23

Prisca schreef:
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=50154

Doet me wel heeeeel erg aan dit verhaal denken of niet ??

Frusty


Ja, speciaal voor Buitenzorg Haha! Nee even zonder dollen. Er zijn dus ook mensen die je gewoon op je snufferd meppen...

Ik had gister weer eens een stijgbeugel-tegen-auto- portier-akkefietje, het was een flinke klap en een kras van een halve meter. Meneer in auto reed gewoon door. Achteraf gezien had ik dus aangifte moeten doen van doorrijden na aanrijding. Weet alleen nog dat het een groene auto was... de wereld op de weg wordt steeds gekker Huilen

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-02 22:48

Prisca schreef:
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=50154

Doet me wel heeeeel erg aan dit verhaal denken of niet ??

Frusty


Ik was het deze keer niet! Haha!

Maar absurd, en dan doet de politie dus wel wat! Kortom, eerst het letsel, voor dat er actie komt. Wat nou als je als enkel koetsier (met een groom achterop bv) van je wagen afgetrokken wordt? Heb je wel een stuurloos span!

Ongelooflijk! Wat een l*llen op deze wereld.........

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-02 10:24

Sibold schreef:
...Ik had gister weer eens een stijgbeugel-tegen-auto- portier-akkefietje, het was een flinke klap en een kras van een halve meter. Meneer in auto reed gewoon door. Achteraf gezien had ik dus aangifte moeten doen van doorrijden na aanrijding. Weet alleen nog dat het een groene auto was... de wereld op de weg wordt steeds gekker Huilen


Meneer zal bij het uitstappen wel gezien hebben aan zijn heilige Koe , wat er aan de hand was *LOL* ! Je kan toch alsnog aangifte doen? Maar goed... als er met jou en jouw paardje verder niets aan de hand is.... meneer heeft z´n straf iig al wel gekregen Tong uitsteken !!!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-02 10:32

Ongelofelijk... het wordt dus echt actietijd nu...

Ik snap die mensen werkelijk waar niet. En dan te bedenken dat ik daar hemelsbreed een paar km vandaan woonde! Gelukkig had ik toen nog geen paard!