E.R afgelopen vrijdag

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cowgirl

Berichten: 23736
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

E.R afgelopen vrijdag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-02 18:03

Ik ging een avondje foto's kijken het had de video geprogrammeerd voor ER.
Heeft dat @#$%^&*()*&^%#@ ding het dus niet gedaan.
En het was nog wel de 150ste aflevering. Extreme duivel Extreme duivel Frusty Frusty Frusty

kan iemand me even updaten Party!!

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.


Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-02 18:35

En mij!! Ik was naar een concert en ik was de hele dag van plan de video in te stellen maar ben dat uiteindelijk natuurlijk vergeten.....
Wie heeft het gezien?????

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-02 19:03

Jullie hebben echt heel veel gemist. Eigenlijk teveel om te vertellen. De bisschop is dood, nadat hij de biecht afgenomen had van Luca(?) die vertelde over zijn vrouw en dochtertje die omgekomen waren.
Er was een groot treinongeluk gebeurd met heel veel gewonden, en de vriendin van Green (waarom ben ik nou alle namen vergeten????) kreeg terwijl ze 2 benen moest amputeren van iemand die onder de trein lag, weeën bij een zwangerschap van 25 weken, dus die moest zo snel mogelijk weer naar het ziekenhuis, waar het gelukt is de weeën te stoppen, en Carter moest in zijn eentje via de telefoon met Benton de amputatie afmaken.
Het was een beetje chaotische aflevering met veel terugblikken, maar wel indrukwekkend vond ik. Maar goed nou weten jullie nog bijna niets, maar er zijn vast wel mensen die nog een boel aan te vullen (en corrigeren) hebben.

Navragen is beter dan afvragen.

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-02 20:50

ja, Luca was zo zielig, toen hij bij dat trein ongeluk mensen moest redden moest hij steeds aan z'n eigen gezin denken.

er was een klein jongetje die zat vast ergens onder, net als het kind van Luca had gezeten...

het was wel een bloederige aflevering, en in der daad erg chaotisch..


N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-02 20:55

HEEL chaotisch, en had carter de amputatie niet gedaan met een kettingzaag? en toen ging uh... (hoe heet die kale l.u.l ook alweer?) Romano heel banketstaaf doen

Doe wat je niet laten kunt... Maar laat wat je niet doen kunt...

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-02 14:59

Berdientje schreef:
HEEL chaotisch, en had carter de amputatie niet gedaan met een kettingzaag? en toen ging uh... (hoe heet die kale l.u.l ook alweer?) Romano heel banketstaaf doen


ja, klopt, toen zei weaver(geen idee hoe je dat schrijft..): "goed werk hoor", waarop Carter zei: ja, dat weet ik...
lekker arrogant..maar oke..

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-02 15:11

die Romano is echt een ZAK!! met zijn gouden stethoscoopje.... Ik zou hem zo zijn dikke nekje om willen draaien, arrogante *PIEP*!!!
End degene die dan dat treinongeluk veroorzaakt heeft, die wilde zichzelf van kant maken, wat een stomme manier zeg, nu heeft ze weet-ik-hoeveel mensen naar de grazige weiden gestuurd.

Toos paardloos

Cowgirl

Berichten: 23736
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-02 17:17

Ja dfaar was ik al bang voor dat ik weer eens iets chaotisch heb gemist Boos! Extreme duivel

Kan er nog steeds niet over uit Boos!

Dat chaotische van ER is juist zo goed.
Vooral die aflevering dat Lucy dood ging, volgens mij heb ik toen 50 minuten mijn adem ingehouden Haha! Heel goede aflevering!!

En wat ook zo fijn is :GEEN RECLAME oliebol TUSSENDOOR Haha! Haha! Haha!

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

Silvia

Berichten: 3271
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-02 19:09

Het aparte was dat ze begonnen met het eind.
Bij de eerste beelden had ik zoiets van huh Verward , ik heb toch geen aflevering gemist? Na een paar minuten kwam het verlossend antwoord in beeld: 7 hours earlier.... En toen begon de hele toestand van treinramp, Lizzy met weeen, Dr. Green die een spygologische test moest doen en daarvan baalde als een stekker, oja, dat jochie dat nog maar net gered kon worden; zijn moeder was ook opgenomen. Zij had ook dringend hulp nodig maar ze wilde dat haar zoontje eerst geholpen werd. Gelukkig zijn ze beiden er goed (?) door gekomen. Tja, en op het eind zag je weer de beelden van het begin maar dan door een andere camera opgenomen.
Je wist dus wat ze gingen zeggen maar toch zag je andere beelden.
Helaas voor jou heb ik vrijdag "live" gekeken en niets op video opgenomen. Anders neem ik het altijd op. Huilen

Mahatma Gandhi: "De wereld biedt genoeg voor ieders behoefte, maar niet voor ieders hebzucht."

Siempie

Berichten: 30293
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-02 19:22

je hebt inderdaad iets gemist. Was een hele goede aflevering

Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-02 23:05

Ik heb hem nog liggen hier op video, maar daar heb je vrees ik niet zo veel aan. Maar goed, als het je echt te veel wordt dat je het gemist hebt...... Haha!

Navragen is beter dan afvragen.

Cowgirl

Berichten: 23736
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-02 15:46

stuur maar op Haha!

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Athena1982, Maliboe, Zira1994 en 187 bezoekers