paard in wildrooster met dodelijke afloop...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
guidolover

Berichten: 1642
Geregistreerd: 26-09-01
Woonplaats: St. Maartensdijk (zeeland)

paard in wildrooster met dodelijke afloop...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-02 20:41

afgelopen weekend was het weer zover....


in de omgeving van guido zijn stal is heel veel natuurgebied en daarbij dus ook veel wildroosters...
mn vader is bij de brandweer en werd opgepiept met het bericht dat er een paard vast zat in een wildrooster. toen hij het adres doorkreeg was hij bang dat ik het was, want dat is heel dicht bij guido's stal, en ik rij vaak in die omgeving....
hij was dus als een gek naar mijn stal geraced maar guido stond gelukkig gewoon op stal...

hij ging naar het ongeluk toe en er was een vrouw dat met haar paard daar in het natuurgebied wilde rijden. ze wilde met haar paard over het wildrooster heen maar haar paard kwam er met zijn been tussen zitten; al zn pezen afgescheurd!! de DA kon hem niet meer helpen en moest hem een spuitje geven... Huilen Huilen

het ergste van alles komt nog; naast dat wildrooster zit een hek (weet ik dus uit ervaring omdat ik daar ook altijd rijd) wat gewoon open kan!!!
de meeste hekken kunnen daar niet open en zitten met een slot dicht maar deze dus niet...

ik snap gewoon niet dat er nog steeds mensen zijn die proberen met hun paarden over wildroosters te gaan. dit gaat zo vaak fout!! Huilen Huilen
met de verschrikkelijkste gevolgen...

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-02 20:46

WAT ERG!!!!!!!
Klinkt misschien super stom, maar ik ben ook regelmatig (nouja 3a 4 keer) met Tiko over een wildrooster geweest. K denk altijd: die spijlen zitten zo dicht bij elkaar, daar komt ie toch niet tussen!!!!!!

K denk nu dus wel ff wat beter na !!!!!!!
Wat erg!

guidolover

Berichten: 1642
Geregistreerd: 26-09-01
Woonplaats: St. Maartensdijk (zeeland)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-02 20:59

bij ons achter die wildroosters zou je echt gaaf kunnen rijden maar ik doe het gewoon niet.... als het fout gaat ben je je paard kwijt en dat heb ik er dus echt niet voor over.

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-02 21:08

Tjee zeg!

Was het iemand die ik ook ken?
Erg hoor!

Kan ik met mijn aanspanning door dat hek heen? Want we moeten snel eens samen het natuurgebied in!

guidolover

Berichten: 1642
Geregistreerd: 26-09-01
Woonplaats: St. Maartensdijk (zeeland)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-02 21:36

Buitenzorg schreef:
Tjee zeg!

Was het iemand die ik ook ken?
Erg hoor!

ik weet nog niet wie het was en of ik die ken, dus weet ik ook niet of jij die kent Haha!

Kan ik met mijn aanspanning door dat hek heen? Want we moeten snel eens samen het natuurgebied in!

ehm.. door dat hek zou wel kunnen maar daar nog voor zit nog een hek waar je wel langs kan met je paard maar ik vrees niet met je aanspanning Huilen kunnen we die kar niet eroverheen tillen?!! Haha!