update bokkers lucky

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-01 09:26

lucky is al weer wat opgeknapt. (lichamelijk dan) hij is iets aangekomen en is vrolijker dan ooit. hij loopt vrolijk bokkend in zijn weitje. is alleen nog heel erg bang. de veearts moest van de week even komen en toen ze de mok wilde bekijken aan zijn achterbeen gaf hij uit angst spontaan een trap. zodra mijn scheerapparaat klaar is moet ik hem scheren en wassen met betadine shampoo. dan doorg maken en de korstjes enaf halen. dan hydrocortyderm erop. ik heb een heel groot flesje gekocht. nou maar hopen dat die sedalin lang werkt want het zal wel veel tijd kosten om hem te scheren en wassen. ik zoe alleen zijn benen. zijn huid moet ipnieuw behandeld met imaverol; omdat het toch weer terug komt. toch zie ik dat ie veelgelukkiger is. het meisje is van het weekend nog wezen kijken en vond dat ie er goed uitzag. hmm zij had hem in december gekocht. dan is ie nog niet echt hard opgeknap vond ik. nu is ie dikker en veel vrolijker. het gaat nog een hoop tijd kosten. maar die tijd heb ik en ik gun het hem. ik wil sunny ook door hem laten dekken als het gaat. krijg ik een bont darmoor/ tinker/welshje


LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-01 09:30

hahaha, lekkere kruising!!!!!
Denk je dat lucky het dan nog red om sunny dit jaar nog te dekken?
Hoe groot is lucky nu? (misschien leuk voor hon?)

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-01 09:42

hij si nu even groot als sunny. ik denk dat hij het in principe makkelijk moet kunnen. qua kracht is hij al weer behoorlijk bij. ach en als het niet gaat dan niet. het lijkt me wel eluk om een kruising te hebben van die twee maar het hoeft niet. ik heb ook nog wat andere hengsten van mijn vriendin die ik kan gebruiken.

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-01 10:17

fijn dat het al zo'n stuk beter met hem gaat!
sterkte er nog mee!

Petra S
Berichten: 4
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Ankeveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-01 10:28

Hoi,

je kan ook Koeiendroog voor de mok gebruiken. Is een goedje wat ze voor koeien gebruiken als ze moeten stoppen met melk geven, smeren ze op de uier, zit antibiotica in en het werkt goed. Bij ons op stal wordt het ook gebruikt als een paard vrij zware mok heeft. We kunnen het krijgen via de dierenarts. Misschien is het iets. Zelf heb ik gemerkt dat met hydrocorthyderm het vrij lang duurt voor het over gaat. In ieder geval succes met Lucky

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-01 10:53

Fijn om te horen dat het goed gaat.

met HCD moet het wel lukken, als je goed wast, droog maakt en de korstjes eraf hebt moet de huid gelijk al wat beter aan gaan voelen.

HCD bevat prednison, daarom is het niet raadzaam om het langer dan 3 a 4 dagen te gebruiken. Meestal is dit ook niet nodig.

janna

Berichten: 4536
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-01 11:29

d
Laatst bijgewerkt door janna op 03-02-22 18:54, in het totaal 1 keer bewerkt

-

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-01 11:30

Citaat:
Op 2001-05-02 11:28, schreef Petra S:
Hoi,

je kan ook Koeiendroog voor de mok gebruiken. Is een goedje wat ze voor koeien gebruiken als ze moeten stoppen met melk geven, smeren ze op de uier, zit antibiotica in en het werkt goed.


Dat spul zocht ik het werkt echt super en is ook niet duur. Ik zou het proberen Lonneke hoe sneller hij van de mok af is hoe beter het is voor hem.

Gr pris

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-01 11:32

Goed zeg! Blij dat hij zo opknapt. Zij had hem in december gekocht en hij was nog zo? Dan is er toch iets niet goed gegaan denk ik.. Naja, nu gaat het wel goed, gelukkig!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-01 11:45

het word vast een prachtig hengstje. ik wet nog niet of ik hem straks kan gaan houden. ik wil natuurlijk verder met welshjes fokken en zovel stallen heb ik nou ook weer niet. nu 2 straks 3 en bij de buren nog 2. en ik heb wel lan maar daar mag ik alleen tot eind okt. op. ik hoop dat de mok gauw over is. ik moet eerst nog mijn tondeuse terug krijgen. die word gemaakt en geslepen

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-01 11:46

Super dat het zo goed gaat. Dat is nou eens goed nieuws wat we hier erg graag horen!

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...


Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-01 11:55

leuk dat het zo goed gaat!!

Hardcore-Soldier
Hardcore-fan#18
Respect2all

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-01 12:20

Das nou nog eens leuk om te horen Lachen Ik ben blij dat het beter gaat met Lucky. Heeft ie wel verdiend zou ik zo zeggen Lachen
groetjes, Caballo Party!! Party!! Party!!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-01 13:27

Fijn voor Lucky, tip voor de Sedalin...
geef het 2 uur vantevoren als hij nog ontspannen is anders heeft het weinig zin.
Party!!

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Ineke2

Berichten: 33042
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-01 18:06

Fijn dat ie zich weer wat vrolijker voelt!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Duhelo, FCSA, Maanon_, QueenBeeBee en 33 bezoekers