Wat heb ik toch een fijn paard!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Wat heb ik toch een fijn paard!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-02 17:14

Wat heb ik toch een fijn paard! Echt waar!
Vandaag kwamen er mensen van de onderlinge paardenverzekering. Die komen dan twee keer per jaar je paard schatten. Je moet je paard dan voorbrengen in stap en in draf.
Morgen heb ik weer wedstrijd dus moest ik vandaag ook nog vlechten. Ik besloot om maar te beginnen met een flinke poetsbeurt. (Er kwam me toch een berg haren van Laiser af....) Daarna begon ik met vlechten. Ik vlecht altijd met naald en draad dus dat duurt ietsie langer dan gewoon, maar het is wel veel mooier!
Ik had er net vier vlechten in knotten gedaan en toen kwamen de schatters. Dus stopte ik met vlechten, ze vroegen nog of ik dat speciaal voor hen had gedaan?
Het voorbrengen ging heel netjes. Laiser stapte flink door en ook de draf was energiek. Kortom ik was tevreden. Over een tijdje krijg ik te horen op hoeveel hij geschat is en of dat dat hoger is dan de vorige keer.
Vervolgens ging ik weer verder met vlechten. Laiser bleef deze keer keurig stil staan en stond zelfs een beetje te doezelen. Dromen
Na het vlechten ben ik gaan rijden. (De schatters waren immers geweest en daar hoefde ik dus geen rekening meer mee te houden.)
Laiser was heel allert. We reden in de binnenbak en buiten de bak was er van alles te horen. Maar na een paar minuten liep Laiser weer zoals hij normaal in de binnenbak loopt.
Het ging steeds beter en hij voelde geweldig los aan. Alles deed hij heel soepel en ook de overgangen gingen netjes. Als hij morgen zo ook loopt ben ik dik tevreden. Kwijl Cool
Morgen moet ik zo rond 11.00 uur en 11.30 een proef rijden. Duimen jullie weer voor ons? Pling

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-02 13:06

ik duim voor je hoor!! Haha!

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-02 13:43

wat goed!
enne,....wat is je topper waard?