Jollybal/skippybal

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Jollybal/skippybal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 09:37

Mexx ging vorrige week helemaal uit zijn dak met een strotouwtje, hij had de grootste lol.. maar vind dat een beetje 'eng' ... heeft iemand ervaringen met een jolliebal of gewoon een skippybal uit de speelgoed winkel? hebben jullie paarden daar lol mee? of liggen die dingen nutteloos in de wei?


Bayja

Berichten: 4268
Geregistreerd: 07-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 09:43

Ik heb zo'n jollybal in de stal liggen. In het begin gooide javelin de bal steeds over de stal en stond er mee in zijn mond te zwaaien maar nu ligt ie nutteloos in de stal Haha!. Een vriendin van me heeft een jong paard en gewoon een skippybal in de wei en die is er helemaal gek mee. Rennen, spelen, schoppen, heel leuk om te zien Haha!

^&+ 20 mei 2016

brechje

Berichten: 1648
Geregistreerd: 09-10-02
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 09:50

Ik heb de jollybal voor micha in de box hangen, vind ze helemaal geweldig

Koudbloedigheid dat is pas het mooie leven! 'shed a tear because i'm missing you, but I'm still alright to smile'profiel under construction

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 10:02

Ik heb gewoon een skippybal in de wei liggen.
Met een shet zou ik wel een kiezen met 2 handgreepjes ipv een gesloten handvat zodat z'n pootjes er niet in klem in komen te zitten

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 10:05

Wise heeft 2 jollyballen.. Hij loopt er altijd mee te slepen. Ik heb wel een klein balletje gekocht, dat vind hij veel leuker op de een of andere manier Haha!
Hij had ooit een skippybal, maar die had hij na 2 weken in 3 stukken door de hele stal liggen, dus die krijgt hij niet meer..

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

Suusjeher
Berichten: 3701
Geregistreerd: 28-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 10:11

Ik heb zo'n jollybal in de stal liggen voor Max. Ik kan er niet echt aan ontdekken dat hij er wat meedoet.
Laat hem maar rustig liggen, komt vast een dag dat hij er wat mee doet.

Mac

Berichten: 11649
Geregistreerd: 09-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 11:02

Ik heb er ook 1 voor Shane, maar hij doet er niks mee . Hij gaat helemaal uit zijn noot met een halstertouw, maar dat durf ik hem niet zonder toezicht te geven.

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 11:03

Ik hing wel eens een gewone bal in een hooinet op in de stal. Een week is dat interessant en daarna keken ze er nooit meer naar om.

eknein

Berichten: 4347
Geregistreerd: 01-05-04
Woonplaats: Vries

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 11:05

sico, heeft ook een skippybal in z'n stal hangen.. af en toe speelt i er mee, maar niet vaak geloof ik

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 11:11

De jaarlingen vinden de skippybal leuk en spelen er ook mee (wei/paddock), de grote vinden er niet veel aan!

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

capopjekop

Berichten: 30626
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 11:20

ik had een jollyball in de stal hangen, maar amber vond er niks aan. ze stoote er alleen haar hoofd maar aan. toen had ik hem er los inliggen. een keertje hadden ze hem vast en toen lag ie daar maar.


Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23400
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 13:12

ik had bij Sharif vorig jaar een bal in een hooinet in zijn stal hangen, geweldig om naar te kijken, elke keer bijten naar dat ding en die kwam dan natuurlijk 3x harder terug, en dan werdt ie boos (en ik maar lachen).
Nu ze buiten blijven krijgen ze geen bal, ze staan met 3 pony's en ik zie ze al dat ding elke keer onder het schrikdraad door meppen....

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

qwinty

Berichten: 2212
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 13:38

mijn verzorg paardje heeft een klein balletje in de wei en vind het leuk om te voetballen *LOL* dus dat doe ik dan af en toe es met hem


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Liv, Anne_vD, beegee, Esther, Kabayo, Keizerinnnn, lina1998, miereneter, Symke, troi, Varekaj en 100 bezoekers