Voor het eerst op Eddie gezeten!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
blieb01

Berichten: 1526
Geregistreerd: 05-04-02
Woonplaats: De Weere

Voor het eerst op Eddie gezeten!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-02 19:57

Nou vandaag was het dan zover. Na gister bij Anneke op de meeting te zijn geweest gingen we (Beertje en ik) vandaag maar met Edinburgh aan het werk. Eerst maar lekker gelongeerd zodat hij lekker los was. Daarna nog een paar keer gehangen om te kijken hoe hij was. Hij bleef rustig stappen en was ook lekker relaxed. Beertje had hem vast aan de longe en gaf mij ff een beentje. Ik zat nog geen seconde of meneer flipte gelijk. Hij stijgerde en rende gelijk met rare kleine sprongetjes. Ik bleef eerst nog zitten maar ben er toch maar afgesprongen toen ik het hek op ons af zag komen. Ik rolde gelijk bij Eddie vandaan en meneer stond ook gelijk weer stil. Na eerst ff een rondje met hem te hebben gestapt ben ik toch maar weer ff gaan hangen. Hopelijk gaat het volgende keer beter.


obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-02 20:11

hey.. knap dat je het geprobeerd hebt, ik had het je niet na gedaan in ieder geval.. nu maar hopen dat hij het de volgende keer iets meer snapt.. hou je ons op de hoogte hoe het gaat? gr sandra! Lachen

keep calm, I'm engaged!!! <3

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-02 20:20

Toch maar even snel geprobeerd dus Verward Lachen

Ik zei het gisteren toch nog, lijkt mij wel iets te spannend om voor de allereerste keer op een paardje te zitten Knipoog

blieb01

Berichten: 1526
Geregistreerd: 05-04-02
Woonplaats: De Weere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-02 20:31

Ach hij was zo kalm en rustig maar schijn bedriegt Haha! . Volgende keer maar weer proberen en hopen dat hij het snel door heeft, ik laat me namelijk niet graag vallen Knipoog .


carola

Berichten: 8681
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-02 21:05

haha, wat leuk! Toen ik 'eddie' las, dacht ik meteen: "hè? Mijn paard?". Mijn paardje heet namelijk ook Eddie, nou ja, eigenlijk Adventure, maar eddie is veel makkelijker... Haha!

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

blieb01

Berichten: 1526
Geregistreerd: 05-04-02
Woonplaats: De Weere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-02 21:09

Eddie heet officieel Edinburgh, het is een volbloed arabieren hengst van 3 jaar.

carola

Berichten: 8681
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-02 21:19

haha, Adventure is een volbloed arabier van 6 jaar, en sinds een jaartje een 'je-weet-wel-hengst'

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-02 10:47

Wat leuk dat jullie het al geprobeerd hebben!
Alleen jammer dat hij zo flipe en je er af viel.
Ach de aanhouder wint! Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 2IJsjes, fro, schumiegirl, Vagabondo en 36 bezoekers