je hebt ezels en ezels

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-01 00:23

ach ja misschien de kop wat olasatig uitgekozen.

maar ik heb me vandaag toch gelachen

was net de omheining van de wei aan het maken.
en toen kwam wjerdo aan geraced.
zag net niet optijd de draad, die ik aan het plaatsen was, en zoef er door heen.
ik balen als een stekker, maar goed.
de ezel uit de andere wei gehaald en terug gezet.

10 minuten later, komt Wj weer aan geraced, nu stopt ie op tijd. en steek zo zijn hoofd door de omheining heen.
hij is echt wel slim. en ik balen, want het gras is daar te eiwit rijk, en dat kan erg gevaarlijk zijn.

oke wj weer op de kale wei, en toen kwam florenske aan. steekt haar hoofd, over de omheining heen. en knalt er zo door heen,
kon ik weer opnieuw beginnen Boos! Frusty Frusty

nu heb ik een stuk van +- denk ik 25 meter, afgezet, met 5 draaden boven elkaar, en de hoogte is 1,60.
was het zo zat Scheve mond\
nu kwam ik vannavond om te voeren, en ze stonen alle 4 gewoon op de kale wei, ik helemaal blij, mijn kunstwerk uhm, heeft gewerkt !!!!!!

ut ziet niet uit, maar oke hihi Schijnheilig Schijnheilig Knipoog

Z1+4 !!!!
reserve kampioen M2 dressuur!!


jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-01 08:37

Hihihi, ik ken dat! LAstig he, die paarden dieoveral onder/over/doorheen gaan!
Berber heeft er ook eenhandje van, hoeveel stroom er op staat maakt niet uit.
Wij hebben dus ook regelmatig bouwwerken zoals bij jouw!

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-01 09:51

hihihi grappig hoor!!!!!! Lachen Lachen Lachen
Ach, Soraya was ook een ster in ontsnappen! Voordat je het wist was ze al weg! Ze moest op een gegeven moment een deur met 3 sloten hebben en werd alleen losgelaten in de buitenbak als er iemand bij stond.
Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!!


Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-01 10:16

Mijn oude pony Camelot was supergrappig met ontsnappen. Hij kon alleen in de bak los maar daarnaast was dus gras. Echt binnen 10 seconden was hij onder een draad door van 1/2 meter. En hij was zelf 1.50m. Een ontzettende ondeugende en slimme pony was dat.

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-01 15:05

ben dus gelukkig neit de enige hihi

Z1+4 !!!!
reserve kampioen M2 dressuur!!

paardengek!!!

Berichten: 1601
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-01 22:55

Hahahahaha!!! *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* Haha! Haha! Haha! Haha!

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-01 11:10

haha ik zie het helemaal voor me.

maar ja je hebt een haflinger en die zijn hartstikke eigewijs. gelukkig want dat is meteen ook een leuke eigenschap...

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-01 12:19

Hihi 5 draden!!! Bij ons is dat ook altijd vn dat gesukkel... soms kan je er echt iets van krijgen... Boos!
Maar meestal kan ik er nog mee lachen Haha! Clown Pling

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-01 14:48

nou nu niet meer,

duurt te lang, en de lach is op Haha!
maar we zijn er mee beizg, nieuwe draad binnenkort hooOOOOOOOOOOOOP NU bl;ijven ze staan???????

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-01 17:25

haha, droppie is ook zo leuk daarin, er stond een hekje en dat was net zo hoog als hij,ik dacht nou, dat kan wel,maar nee, hij srpingt er zo over heen!!!die andere pony bleef mooi aan de andere kant, die dacht bekijk het maar daar ga ik dus echt niet overheen springen!!(die pony is groter!!)hihihi hij sprong trouwens wel echt heeeeel stoer en hij haalde het makkelijk, wat een stoere pony is het toch..alleen zo jammer dat als ie moet springen hij het wel doet, maar niet echt goed en niet echt hoog

aglaranna

Berichten: 449
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België, vlaams-brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-01 21:45

Warre kruipt ook overal onder of over!! Niet te doen, al een paar keer geweest dat de buren kwamen zeggen dat er een paard aan de kant vd straat stond te grazen. Maar ja, die fjorden gaan toch maar tot waar er gras is, en niet verder Vork Vork

cya

Die fjorden, die gaan nog al, hé!!! Knipoog yeahhaaaaaa

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-01 21:50

Ja heel handig die beesten die door de omheining knallen }> Wij moesten pas ook met de twee Lipizzaners een enting halen dus bleef mevrouw de Fjord alleen over in het stuk weiland dat we net hadden afgezet. Gelukkig is het weiland behalve schrikdraad ook nog afgezet met een hele houten omheining dus ze blijven altijd binnen dat stuk. Maar ja, mevrouw wilde dus niet alleen achterblijven en HOPPA nog geen minuut later zagen we vanaf de weg dat ze al in het stukje land stond waar we net nieuw gras hadden gezaaid. Extreme duivel Draad weer gemaakt, Fjordje weer terug... Volgende dag, we fietsen de oprit op en ja hoor, stond ze weer. GRMMMMM. Maar op de een of andere manier kon ze niet meer terug naar het gedeelte met de andere paarden dus Fjordje liep wel te balen als een stekker. Haha! Gewoon lekker genegeerd, nog even een tijdje laten staan daar, ondertussen lekker tutten met de andere paarden en toen pas IJsco eruit gehaald. Die was de hele dag chagrijnig maar heeft het niet meer in haar koppie gehaald om nog een keer uit te breken naar het andere stuk Tong uitsteken


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Coline28 en 135 bezoekers