Foto's van oude filmpjes

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Foto's van oude filmpjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-04 20:51

Vanmiddag was het een goed weertje voor opruiming in de kast, wat kun je anders doen als het de hele dag loopt te regenen? Maar ik kwam echt leuke dingen tegen, dingen die ik weer eventjes kwijt was en weer érg leuk waren om weer terug te zien Lachen.

Ik kwam namelijk het filmpje tegen van de keer dat ik bij Ivanka ging kijken, voordat ik haar kocht zegmaar. En ik was het alweer helemaal vergeten, maar er gebeurde toen nog zoiets grappigs.
In de wei ernaast stonden paarden en een shetlander en die shet was nogal in een uitbreek-mood. En meneertje kwam gelijk achter mij en Vank aan, kijk en huiver Tong uitsteken
(De foto's zijn dus van een filmpje op tv gemaakt, dus vandaar de mindere kwaliteit Knipoog)

Here he comes...
Afbeelding

Afbeelding

Ivanka loopt onverstoorbaar verder...
Afbeelding

Totdat mij vertelt werd dat er iets achter haar kont hing en ik zette Ivanka stil:
Afbeelding
Afbeelding

En de shet ging er weer snel vandoor Tong uitsteken
Afbeelding
Afbeelding
(Mijn zus lag hier helemaal dubbel, vandaar dat we er niet helemaal op staan Knipoog)

Daar had ze nog de Kieffer Silverline hoofdstel (die ik er in eerste instantie bij zou krijgen, maar daar was haar vader het niet mee eens.. ass Tong uitsteken)
Afbeelding

En toen was ik het filmpje van de wedstrijd van vorig jaar aan het bekijken, daar ook nog een paar foto's van gemaakt Tong uitsteken
En daar had ik Ivanka al wel een stuk beter aan het lopen, toen ik ging kijken bij haar ging het opzich ook wel redelijk.. maar ja, de knoppen zien te vinden, dat duurt wel even Knipoog.
Afbeelding

Halthouden en groeten was dit vast en zeker Tong uitsteken
Afbeelding

Middendraf, jammer dat die foto niet scherper kan, ziet er wel gaaf uit Kwijl
Afbeelding

Even een bewijsje tussendoor dat Ivanka ook wel eens kan protesteren Schijnheilig Hier bespeuren wij namelijk het begin van een bok Tong uitsteken
Afbeelding

Maar uiteraard; de rest van de proef helemaal braaf Lovers
Afbeelding

En de laatste keer halthouden en groeten Doei, doei
Afbeelding

Sorry voor de grote hoeveelheid, maar ik verveelde me vanmiddag Bloos

Whild

Berichten: 3920
Geregistreerd: 26-03-03
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 21:34

Jammer van de ietwat mindere kwaliteit, maar evengoed leuke foto's Lachen

En die Shet is echt geweldig gewoon Haha!

c_alsemgeest

Berichten: 20666
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 12:34

hahha dat shetje erachteraan Haha!

ricky_lover

Berichten: 694
Geregistreerd: 05-09-04
Woonplaats: plaatsnoord.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 12:58

hihih echt grappig trouwens mooie foto's