van HI Prepay naar HI Abonnement? Ervaringen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

van HI Prepay naar HI Abonnement? Ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-04 17:58

Ik ben aan het twijfelen of ik dat zal doen...

Momenteel gebruik ik HI Prepay. Ik koop zo af en toe een kaart, en hou op die manier makkelijk mijn belgedrag in de hand. Ik heb in het verleden 2 slechte ervaringen met abonnementsproviders gehad, ik kreeg foutieve facturen, er werd vanalles afgeschreven, allemaal nummers die ik nooit gebeld had, dat soort dingen. Toen heb ik het begrip abonnement eigenlijk afgeschaft, om zo die ellende te vermijden.

Maar volgens mij is een abonnement toch goedkoper. Ik heb het een beetje zitten te vergelijken. En met een abonnement loop ik niet het risico geen beltegoed te hebben, iets wat me nogal vaak overkomt! Bloos Ik bel regelmatig vanaf het werk, ik mail veel, en ik sms af en toe gratis vanaf de site van HI (15 gratis per week). Dus, is het echt nodig?

Wie ervaringen met het overstappen? En speciaal met HI? O ja, hoe lang kan je je telefoon niet opwaarderen en wel gewoon je SIM enzo behouden?

MirZam

Berichten: 5843
Geregistreerd: 22-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 18:46

geen ervaring met de overgnag, marw el met hi abbonement en dat bevalt me erg goed!

Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 19:00

Ik heb al 2 jaar een hi profile abbo gehad en heb net mn abbo weer verlengd naar een hi euro abbo (tenminste ik geloof dat het nou zo word genoemd) ik ben er iig super tevreden over. Kpn heb je ook altijd bereik en is sindskort ook een stuk goedkoper geworden!

La_Vie

Berichten: 3186
Geregistreerd: 23-10-03
Woonplaats: Tussen Hoorn en Enkhuizen ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 19:14

Had eerst ook altijd Hi Prepay en toen m'n telefoon er mee ophield ben ik overgegaan op een 2 jarig Hi 20 abbonement met gratis telefoon.
Het bevalt mij super, de 20 euro wordt iedere maand keurig van m'n rekening afgeschreven en ze hebben een hele duidelijke rekening waarop je precies kan zien hoeveel je gebeld/gesmst hebt.

__Marloes__

Berichten: 7826
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Vierlingsbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 19:36

Ik ben ook sinds een maand overgestapt naar een Hi abonnement. Tot nu toe bevalt het heel goed. Mijn vriend heeft echter hele slechte ervaringen met Hi.

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-04 21:22

Loesjuh schreef:
Ik ben ook sinds een maand overgestapt naar een Hi abonnement. Tot nu toe bevalt het heel goed. Mijn vriend heeft echter hele slechte ervaringen met Hi.


Vertel?