POLL : interesse in handgemaakte westernpads ??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 

Is er interesse in handgemaakte westernpads ?? en zo ja welke voorkeur.

Poll eindigt op

Nee geen interesse.
18 (36%)
Ja wel interesse; voorkeur voor een Neopreen - vilt kombinatie
8 (16%)
Ja wel interesse; voorkeur voor een Schaapvacht - neopreen kombinatie
11 (22%)
Ja wel interesse; maar mijn voorkeur staat er niet bij
12 (24%)

Totaal aantal stemmen: 49


DubbelFun

Berichten: 88477
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

POLL : interesse in handgemaakte westernpads ??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-04 13:33

Wie heeft er interesse in handgemaakte pads en zo ja welke soort pad heeft de voorkeur.
De pads worden op maat gemaakt, dus de afmeting is naar keuze en ook voor de samenstelling kan gekozen worden uit diverse samenstellingen: zie de pollvragen.
De uitvoering kan in square, roundskirt, you name it.
De pads worden met voorgevormde rug gemaakt, waarbij op de schoft een ventilatie kanaal komt. De 2 delen worden met Latigo leren stroken aan elkaar vast gezet. Prijs € 150 - € 200.

Deze Poll blijft 10 dagen 'open'.


Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 13:38

Hmm, als ik zeg, ja ik heb wel interesse, moet ik er dan ook meteen eentje kopen Verward ?

Feel the fear and do it anyway
~Accept the things you cannot change and fight for everything else~

westernworld

Berichten: 1285
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 13:39

mmmmmmmmmmmmmmm moet dit niet naar commerciel????????????

DubbelFun

Berichten: 88477
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-04 13:45

Jeddah: nee je hoeft er niet meteen 1 te kopen. Het is nl alleen een marktonderzoek om te zien of er interesse in is en als de keuze er niet bij staat, wat men dan wel zo willen.

Rinus: ik ben niet de verkoper als je dat bedoeld. Ik open deze post voor iemand anders en dat is ook de reden dat er dus geen naam bij staat.

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 13:46

westernworld schreef:
mmmmmmmmmmmmmmm moet dit niet naar commerciel????????????

Hangt er natuurlijk vanaf of de plaatser van dit topic er commerciele bijbedoelingen mee heeft Knipoog

Heb je ook voorbeelden SM? Ik vind het een beetje moeilijk om het zo te beoordelen zonder ook maar iets gezien te hebben...... Verward

DWSS
Berichten: 667
Geregistreerd: 04-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 13:47

Citaat:
Heb je ook voorbeelden SM? Ik vind het een beetje moeilijk om het zo te beoordelen zonder ook maar iets gezien te hebben...... Verward
IDEM Schijnheilig

Tenfold
Berichten: 1267
Geregistreerd: 04-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 13:51

Ik zie op basis van de beschrijving nog geen voordelen ten opzichte van de vele pads die al op de markt zijn. Behalve als iemand een afwijkende maat wil, maar waarom zou je dat nodig hebben? Misschien dat wat voorbeelden kunnen helpen om een beter beeld te krijgen.

Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience!

DubbelFun

Berichten: 88477
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-04 13:52

vera schreef:
Hangt er natuurlijk vanaf of de plaatser van dit topic er commerciele bijbedoelingen mee heeft Knipoog

Natuurlijk als je het zo bekijkt zijn er commerciële bijbedoelingen. Maar als je niet weet wie de maker is kun je iemand er ook niet van 'beschuldigen' commercieel te zijn.

Citaat:
Heb je ook voorbeelden SM? Ik vind het een beetje moeilijk om het zo te beoordelen zonder ook maar iets gezien te hebben......
Ik weet niet of er al prototypes zijn, maar eea is gevraagd en indien er foto's zijn worden die hier door mij geplaatst.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48203
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 15:09

ik heb op de laatste optie gestemd.... ik heb nl. geen idee welke van de 2 opties met interesse het paardvriendelijkst is (lees: het beste vocht opneemt)

Maar de interesse is er hier iig wel! Lachen en dan in de vorm van mijn Bob Marshall... dus denk aan de vorm van een skito pad.. Haha!

Sander16v
Berichten: 80
Geregistreerd: 20-11-03
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 15:12

Sugarmiss schreef:
Natuurlijk als je het zo bekijkt zijn er commerciële bijbedoelingen. Maar als je niet weet wie de maker is kun je iemand er ook niet van 'beschuldigen' commercieel te zijn.
Zeg Sugarmiss, dit is niet helemaal correct van je. Regelmatig spreek jij mij aan op commercieel gedrag omdat ik het over een ( in jouw ogen commerciele) zadelmaker zou hebben. In die topics heb ik zijn naam nooit genoemd. Ook ben ik niet gebonden aan deze persoon. Dat jij het laatste nog steeds niet wilt geloven is niet mijn probleem.

Maar wat zie ik nu?? Datgene wat jij mij (en waarschijnlijk ook anderen) verbiedt, doe je nu zelf. Sterker, je hangt er ook ook nog eens een POLL aan.

Dat noemen ze meten met 2 maten en sterker nog, "normale" gebruikers kunnen geen poll aanmaken om eea te promoten, is dit dan geen (mis)gebruik van je macht als moderator???

DubbelFun

Berichten: 88477
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-04 15:22

Ik promoot niks, ik vraag of er een markt/interesse voor zou zijn.
Ik verkoop niks, de vraag werd mij gesteld of er anoniem een poll voor geopend kon worden. Als er meer bokkers zijn met een gelijk idee wordt dat ook in behandeling genomen.

En ik kan als moderator een Poll openen ja, moddie-powerrr
Als jij dat met 2 maten meten vind gun ik je die lol.
Zucht Cool

Margee

Berichten: 5710
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 15:31

Wel interesse, heb gestemd op schaap omdat me dat wel lekker leek...... maar volgens mij zijn er meerdere combi's mogelijk zoals schapevacht/wol.
Zal ook van de prijs afhankelijk zijn, ben net weer de schrik van het lezen van de prijs een Airride te boven.

Ik ben dus wel degene die blijkbaar een afwijkende maat wil. Maar ik wil ook een koele rug, een hoge schoft en goede ventilatie.

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 15:42

Ik heb ook gestemd voor de laatste optie. Mijn voorkeur zou zijn schaap/vilt en die staat er (nog) niet bij. Neopreen houd ik persoonlijk niet zo van, vind het te zweterig.

Sander16v
Berichten: 80
Geregistreerd: 20-11-03
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 15:51

Vreemde gang van zaken hoor!

Dit is geen poll om een marktpeiling te houden maar meer om erachter te komen hoeveel je er kan slijten. Jij of die handelaar. Waarom er een prijs bij zetten dan..

Trieste vorm van vriendjespolitiek!


cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 16:17

Nou dan wordt het tijd om je vriendenkring uit te breiden Bloos!

Maar maatwerk lijkt mij wel wat ja. En als je dan ook nog de kleuren kunt uitkiezen etc kan je dat weer mooi op je wedstrijdoutfit afstemmen

Sander16v
Berichten: 80
Geregistreerd: 20-11-03
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 16:28

cornelie schreef:
Nou dan wordt het tijd om je vriendenkring uit te breiden Bloos!


Je hebt er geen idee van Tong uitsteken

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 16:37

En natuurlijk ook de nodige vriendinnetjes Tong uitsteken Clown

Maar een goed wasbare pad is ook wel interessant eigenlijk Dat vind ik van equitex weer een voordeel.

gentille
Berichten: 1466
Geregistreerd: 23-05-04
Woonplaats: veendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 18:03

ik vind ze vrij duur, als je er vanuit gaat dat ik 25 euro zakgeld verdien.
misschien voor m'n verjaardag, anders zou ik liever een niet handgemaakte kopen, die zijn misschien wl net zo mooi
X shannon

http://www.paardenrecreatie.nl
alles voor de recreatieruiter
je kunt nu ook artikelen aanvragen!

Monnik

Berichten: 1795
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Hillywood

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 19:22

Heb ook op de laatste gestemd en ben een voorstander van Cornelie's combinatie.
Schaap shockpad zou voor mij ook erg aangenaam zijn.

[BB-ITP]Aussie puppies aan het spelen
De website over mijn Aussies Face, Jay & Ike, mijn paardjes Jacqie & Jamai en mijn Siberen Noor & Chip: Chiësvar's Aussies, Quarters en Siberen.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48203
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 19:36

een pad met een zelfde soort foam als in een skito, of iig een pad met hetzelfde effect zou ook heel geweldig zijn

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 13:50

Er worden diverse punten opgenoemd waardoor ik hier wel interesse in zou kunnen hebben, oa het maatwerk, en de werkwijze. Over het materiaal ben ik nog steeds niet uit, wat ik het fijnst vind, heb daarom de laatste optie aangevinkt.

Bravura
Berichten: 5944
Geregistreerd: 19-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 17:08

cornelie schreef:
Ik heb ook gestemd voor de laatste optie. Mijn voorkeur zou zijn schaap/vilt en die staat er (nog) niet bij. Neopreen houd ik persoonlijk niet zo van, vind het te zweterig.


Dat zou mooi zijn.

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 19:25

Ik heb op de eerste optie gestemd. Ik vind (en dat is dus persoonlijk Knipoog) dat er genoeg keus is aan pads. Speciaal op maat vind ik overdreven. Ik stoor me totaal niet aan die centimeters die ik overhoud. Bovendien is neopreen-vilt allang op de markt (wat is er anders aan deze? het feit dat ze handgemaakt zijn?) en schapenvacht...sja, hoeft voor mij niet persé.
Daarnaast vind ik het best wel aan de prijs. Ik heb geen problemen met mijn fabrieksgemaakte pads Lachen Vandaar mijn keus voor de eerste optie.

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Margee

Berichten: 5710
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 12:16

XoNo schreef:
Ik heb op de eerste optie gestemd. Ik vind (en dat is dus persoonlijk Knipoog) dat er genoeg keus is aan pads. Speciaal op maat vind ik overdreven. Ik stoor me totaal niet aan die centimeters die ik overhoud.


Het gaat ook om de centimeters die je te kort komt......

Ukster

Berichten: 2773
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 12:18

ik heb geen westernzadel ,maar ik zou me een ons sparen als ik zo'n pad wou kopen.

Beter een pony die steigert, dan een paard dat weigert.
....


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: IASCrawler en 11 bezoekers