GPG versus beweegbare Sprenger beugel

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 02:20

Margreth schreef:
Hoi Mik, Solvej heeft zoals je weet ook last van haar knie(en) en twijfelt ook over welke van de twee soorten beugels ze moet pakken. In het boekje van Divoza staat bij beide dat ze rug en knie ontlasten. Dus de keuze is lastig. Zo te horen zou ook mijn voorkeur uitgaan naar de GPG's.


Nooit getwijfeld, wilde altijd al de Sprenger beugels Knipoog Vind ze heel fijn rijden, maar mijn mening heb je zo straks al uitgebreid gehoord.

Nog bedankt dat je mn haren zo mooi hebt gedaan kreeg meteen complimenten van mn schoonfamilie Haha!


supersambo

Berichten: 2133
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: waar mijn bed slaapt.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 08:27

nog even iets wat betreft de gpg ...zorg wel dat je het nieuwe model hebt
bij het oude model loopt de beugelriem onder een buisje.. die verlies je heel snel..het neiuwe model is ook mider gevoelig voor stof

If blood will flow when flesh and steel are one. Drying in the colour of the evening sun
Tomorrow's rain will wash the stains away. But something in our minds will always stay


Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-04 09:50

Oke bedankt allemaal.
Ik rijd dit weekend naar Emmers in Hamont en dan laat ik me daar nog eens goed informeren.

Tsja eigenlijk zou ik inderdaad beide beugels moeten kunnen uitproberen, maar zo rijk ben ik nu ook weer niet en hier in de buurt rijdt niemand met die "dingen", dus lenen kan ik ze ook niet.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Jos_1, linda75, Paloma_Janet en 23 bezoekers