flair haar manen laten groeien?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

flair haar manen laten groeien?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-02 13:58

Op deze foto heeft ze vrij lange manen...

Afbeelding


niet echt duidelijk maar duidelijker heb ik niet, op de meeste foto`s staat ze in de wind.


XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-02 14:01

Ik vind van wel, maar ik ben sowiezo een voorstander van lange manen *LOL*

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-02 14:01

Ligt eraan hoe haar manen groeien. Lange manen KUNNEN heel mooi zijn, maar alleen als ze niet piekerig worden, en dat hebben veel paarden dus wel. En het ligt eraan wat je met je paardje doet. De halslijn komt doorgaans veel mooier over met korte maantjes, en het geeft een overall verzorgder beeld...

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-02 14:04

Flair heeft dikke manen dus geen sliertjes, ik kan van een meisje die haar als 3/4 jarige heeft gereden wel foto`s vragen, toen had ze hele lange manen. Maar verder zag ze er niet uit Haha!

Ik kan ze natuurlijk laten groeien, en als het geen gezicht is kan ik ze er altijd weer afhalen...

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-02 14:10

flair schreef:
Ik kan ze natuurlijk laten groeien, en als het geen gezicht is kan ik ze er altijd weer afhalen...

Precies, lekker laten groeien, en mocht het er niet uitzien, kan je ze er altijd weer afhalen!

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-02 14:18

ja dat doe ik denk ik ook wel, even elke maand een manenfoto maken en vergelijken. Mogen jullie zeggen wanneer het niet mooi meer is.

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-02 18:41

Ik zou haar maantjes lekker kort houden *LOL* Ik ken haar nog met lange manen en ik vond het echt niet mooi!
Met die korte maantjes heeft ze een veel 'frissere'(kan vandaag niet zo lekker uit mijn woorden komen Haha! ) uitstraling Party!!

Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-02 18:47

Levi heeft best wel piek manen, ziet eruit als punky haha maar toch denk ik niet dat korte manen bij hem passen...

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

blieb01

Berichten: 1526
Geregistreerd: 05-04-02
Woonplaats: De Weere

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-02 23:56

Laat die manen maar lekker groeien en haal er regelmatig een borstel over/door heen. Dan blijven ze er verzorgt uitzien.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-02 08:35

Ligt eraan wat je nog met haar wil gaan doen vind ik?
Je rijd geen wedstrijden meer hè? Of heb ik het nu verkeerd?
Nouja, in ieder geval, als je wedstrijden rijd zou ik ze zeker kort houden. Anders ook maar da's mijn mening, houd niet van lange manen.. Schijnheilig

paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-02 10:54

ik vind korte manen er veel vlotter uitzien, bij bijna elk paard, maar dat is je eigen mening.

Dniesy

Berichten: 2140
Geregistreerd: 02-12-01
Woonplaats: Hoorn (NH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-02 13:13

Ik vind lange manen mooier..........

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-02 16:45

Ik laat ze gewoon groeien, trek er wel regelmatig een stukje af zodat het een beetje verzorgd blijft. En als ik het niet mooi meer vind dan haal ik het er toch gewoon af...

Ik rijd idd geen wedstrijden dus het is voor het vlechten niet nodig om ze kort te trekken.

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-02 20:11

Lijkt me idd het mooiste, lange manen. Maarja, k vind lange manen nou eenmaal super mooi!!

Tiko is BOKTTINKER 2003!!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-02 20:45

flair schreef:
Ik laat ze gewoon groeien, trek er wel regelmatig een stukje af zodat het een beetje verzorgd blijft. En als ik het niet mooi meer vind dan haal ik het er toch gewoon af...

Ik rijd idd geen wedstrijden dus het is voor het vlechten niet nodig om ze kort te trekken.


dat vind ik een hele goede keus!
te lang is niet mooi, die van mijn pony werden ook zo slierterig om het zo te noemen en nu heb ik ze geknipt , meer dan de helft(ja geknipt Schijnheilig ) omdat ze anders zo slierterig en dun waren

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BlueStocking, Brittneyx, joyce83, Oehlala, xJolijn en 165 bezoekers