Titanic

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Titanic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-02 16:29

Was vandaag een beetje ziek, dus ja wat moet zo'n dag de hele tijd doen, terwijl je toch te moe bent om iets te doen??? Internetten... ja heel leuk, maar niet als je geen kabel hebt Extreme duivel
Dus heb Titanic maar weer ff voor de 1.000.000.000.000.000 ste X gezien.
En dan ben je wel ff zoet hoor... Schijnheilig
Maar wa'k eigelijk ff kwijt wou, is dat ik na al die keren m gezien te hebben nog steeds zwaar onder de indruk ben...
*it's no lie!!!*
Raar??? of hebben jullie ook van die dingen, zoals films muziek of computergames oid die je na de miljoenste keer nog steeds leuk vind??
Nou ja Titanic heeft natuurlijk ook niet voor niets 11 oscars gekregen, maar ja niet iedereen vind m na zoveel keer gezien te hebben nog steeds leuk. En ik weet wel ceker dat hoevaak ik m gezien heb of nog zien zal, dat ik altijd onder de indruk zal blijven van Titanic....
*misschien beetje vaag verhaaltje, maar remember, ben ziek dus dan mág je vaag zijn Knipoog *
*en ja aan bokt blijf je ook zo kleven hoor Schijnheilig *


Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-02 16:47

Ik ken het gevoel. Ik vond de titanic ook zo mooi.

Ik heb ook bij sommige muziek stukken.

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-02 17:43

Heb Titanic nou ook al voor de 10e keer ofzo gezien. Heb ik touwens ook met Pearl Habor. Ik denk dat het komt doordat het waargebeurd is en dat maakt altijd indruk bij mij.

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-02 09:21

Manon schreef:
Heb Titanic nou ook al voor de 10e keer ofzo gezien. Heb ik touwens ook met Pearl Habor. Ik denk dat het komt doordat het waargebeurd is en dat maakt altijd indruk bij mij.


Ha.... Manon, dat zijn de films die ik ook al vaker heb gezien Lachen ! Naar "Titanic" ben ik 3 keer in de bios geweest Bloos en Pearl Harbor heb ik 1 keer in de bios en al tig keer op video gezien! (Zou Ben Affleck daar wat mee te maken hebben Bloos , ´t is wel een hééél lekker ding Kwijl !)

Oops, sorry Volcano, heb helemaal vergeten te vragen hoe het met je gaat?! Al weer wat beter, iig beterschap en geniet anders maar van het ziek zijn en de video´s Knipoog !

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Barb

Berichten: 12076
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-02 10:10

En zijn jullie ook al naar de musical Titanic geweest??
Wat vonden jullie daar van??

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-02 10:16

Met Titanic heb ik het niet zo...
Vorige week waas hij bij BBC en toen heb ik wel weer gekeken, maar dat geeft me niet hetzelfde gevoel als bijvoorbeeld Braveheart Cool

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-02 10:51

Ik heb het niet met Titanic, wel met de film The Big Blue (gaat over 2 "free"-divers, die heb ik inmiddels wel 20 keer gezien en sinds kort heb ik hem ook op DVD. Slijt de video tenminste niet Haha!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-02 10:54

Ik heb het met meerdere films, de video's zijn grijsgedraaid en daarom heb ik ze maar snel als DVD gekocht (uit USA, want hier zijn ze niet te krijgen)

Sarah, plain and tall
Field of Dreams
The Far Pavillions

Dances with wolves is nog niet op DVD uit. Daar zit ik met smart op te wachten

Je suis Charlie.

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-02 12:00

Titanic pas voor de tweede keer gezien, nu hier op TV..

De film die ik het meest heb gezien is The Wall van Pink Floyd:

- Finland (Finse en Zweedse ondertitels)
- België (Franse en Nederlandse ondertitels)
- Zwitserland (Duitse en Italiaanse ondertitels)

Verder ook wel tig keer de video gezien, heb ook de DVD en een video van dat concert bij de Berlijnse muur...


Overigens was er iemand die ET al meer dan 100 keer gezien heeft en in het Guiness book komt geloof ik.. Als je Titanic 1 miljoen miljard keer gezien hebt, dan heb je daar dus meer dan 3 miljoen miljard uren aan besteed. Ik geloof dat de film 5 jaar uit is, dus hooguit 50000 uren (zwaar afgerond), dan heb je dus al die tijd continue naar die film zitten te kijken, en wel op 20 miljard TV schermen tegelijk Haha!


Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-02 12:33

'Coyote ugly', 'gone in 60 seconds' en 'five inside' heb ik trouwens ook tig keer gezien. Maar 'Titanic' blijft toch favoriet! *'the basketball diaries' en 'the quik en the dead' zijn trouwens ook hele goeie films!*
'Titanic' heb ik 5 keer in de bios gezien Frusty Bloos En als ie ooit nog een keer gaat draaien met kerst ofzo, ga ik gegarandeerd weer! Haha! *heb dr bijvoorbaat al zin in!* Kwijl

Corona

Berichten: 781
Geregistreerd: 01-08-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-02 13:38

Ik heb het niet zozeer met Titanic, maar wel met Disney´s ´Aladdin´. die heb ik al 14 keer gezien.
De Geest: ´Aladdin? Noemen ze je Al of zeggen ze gewoon Din?´ Aladdin tegen Jasmine: ´Vertrouw je me?´
Samen zingend: ´Vlieg met me mee....´
Jago: ´Jafar! Ik zit klem!´
Dat soort stukjes vind ik echt grappig. Mijn neef kan heel goed stemmetjes en dan lig ik echt in een deuk.
Misschien een beetje kinderachtig, maar ik ben nu eenmaal een echt Disney-fan.
Andere favorieten Toy Story 2, Dinosaur, Tarzan, Lion King 1 en 2. Geweldig!!

Bon Jovi rules!

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-02 14:14

Om te lachen vind ik Scary Movie 1 en Mr. Bean erg leuk *LOL*

Cowgirl

Berichten: 23721
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-02 14:44

Ach ja de Titanic is eigenlijk zo'n standaard liefdes verhaal waarbij er eentje dood gaat.

Maar de hele entourage om de film heen is gewoon super.
De kleding, de details op het service, de hele opbouw van de boot.

Welke film ik ook prachtig vind is Dances with Wolves.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-02 18:50

weet je welke disney films ik ook wel leuk vind?
De Lion king
pocahontas
ook honden gaan naar de hemel (is very grappig!)
en Ariel (de zeemeermin)
en disney filmpjes zijn niet kinder achtig, da's gewoon een kwestie van smaak... toch?! Haha!
Komedies zijn ook geweldig!
Eigelijk ben ik best wel een film fanaat... ik hou alleen niet echt van die slappe actiefilms, maar dr zijn wel leuke bij!

o ja nog 2 films die nooit saai worden; The Sound of the music en D-Day,
wel oude films maar dat maakt eigelijk niet uit bij goeie films!

missy_m

Berichten: 2160
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-02 19:00

Sjuimpje schreef:
Met Titanic heb ik het niet zo...
Vorige week waas hij bij BBC en toen heb ik wel weer gekeken, maar dat geeft me niet hetzelfde gevoel als bijvoorbeeld Braveheart Cool


BRAVEHEART!! die is net zo mooi! die heb ik speciaal op video gekocht.. ook 'raise the red lantarn' kan ik tig keer kijken (vast onbekend Haha! )

Don't hate me cause you ain't me!

littleroosie

Berichten: 6052
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Re: Titanic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-02 19:36

*volcano* schreef:
vind m na zoveel keer gezien te hebben nog steeds leuk. En ik weet wel zeker dat hoevaak ik m gezien heb of nog zien zal, dat ik altijd onder de indruk zal blijven van Titanic....


Komt door de acteurs die in de film spelen Haha!

Insta: stal.de.bonte.dijk
Insta: pretty.by.roos - pmu in Wolvega
Vino van de Bonte Dijk B+4

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-02 20:03

haha, jaa idd dat heb ik dus ook vaak. Vroeger als ik net een nieuwe film had ging ik hem altijd heel vaak achter elkaar kijken. Nou bij de Titanic heb ik dat toch vaak gedaan. Maar ik had hem laats ook gezien en net als jij vond ik het weer prachtig.

Corona

Berichten: 781
Geregistreerd: 01-08-01
Woonplaats: Vianen

Re: Titanic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-02 21:25

littleroosie schreef:
Komt door de acteurs die in de film spelen Haha!


Ja, ligt het aan mij of is Aladdin gewoon een enorm lekker ding??
In de DD van een hele tijd terug stond dat zijn uiterlijk is gebasseerd op dat van Tom Cruise. Dat is ook een lekker ding en mijn zusje en ik vinden Aladdin ook echt een hunk!
Verkikkerd op een tekenfilmfiguur.......tja, je kan niet allemaal normaal zijn!

Bon Jovi rules!

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-02 14:17

Even een aanradertje: A TIME TO KILL met Matthew McConaughy. De film is gemaakt naar het boek van John Grisham, en deze film is zoo ontzettend mooi....!

En dan nog een: American History X: heel realistisch, heel hard, maar heel erg waar en dus heel mooi..

En muziek? Ik heb speciale herinneringen aan liedjes, bijv. Kiss from a Rose, van Seal, Niemand van Marco Borsato, Keep on lovin' you van REO Speedwagon en Poison van Alice Cooper. En ook: Eye of the Tiger van Survivor, Total eclipse of the heart van Bonnie Tyler, The Rose van Bette Midles, Binnen van Marco Borsato, enz enz enz.
Hebben jullie ook van die liedjes, dat je als je ze hoort je helemaal blij word van binnen, of juist superverdrietig?

xx Pneekz

She got home late, she got home late
She drank so hard the bottle ached

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-02 14:27

GREASE!!!!

No hour of life is wasted that is spent in the saddle
- Winston Churchill

Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-02 19:45

nou ik heb dat bij braveheart
maar wij kijken hem altijd als tie op de tv is
maar dat komt ook omdat mijn vader uit schotland komt
en als je die film hebt gezien weet je ook meteen waarom de meeste schotten de engelsen niet mogen
maar ik heb em denk al 15 x gezien maar het gaat niet vervelen
maar misschien ook door mel gibson *hint**hint* Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Nadia_, _Utah_, Avelienvd, DotBot, Dyphusion, estell__, Fenn, GoogleAdsense, Ik_is_Ik, judithM, larapurdy, Levita, LiDi, MagicBullet, Marcato, MarjanB, Nathalie18x, Nescio18, RoronaZorro, Seventeen, Shetloveerrr, Steenbok12, thequeensmum, Toffeltje, willievdh, x_Rebecca, xLauLaUx en 56 bezoekers