Op naar het dierenasiel

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sushilla

Berichten: 729
Geregistreerd: 11-06-04
Woonplaats: Gelderland

Op naar het dierenasiel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-04 19:47

Al een tijdje was ik weer op zoek naat een nieuwe kat. Na langer dan 2 jaar verdriet gehad om onze vorige lieve kater die overeden was door de buurvrouw Huilen (kon zij ook niets aan doen) hadden we toch besloten om een nieuwe te nemen omdat vooral ik gek ben van dieren. Ik heb wat advertenties geplaats ( ook hier op bokt) en ben een beetje wezen surfen op het internet.

Toen ben ik toch ook een kijkje gaan nemen bij het dierenaciel. Mijn voorkeur was toch wel een rood katertje. Ik had gebeld en ze hadden net een dag nog een rood katertje binnen van 6 maanden oud. Bij het asiel aangekomen was er veel gehuil van katten en geblaf van honden, waar ik al erg een zwak voor heb. Toen we bij de afdeling katten kwamen kwamen er gemengde gevoelens naar boven al die lieve katjes die je zo vragen aankijken van "neem mij mee".

Uiteindelijk kwamen we bij het rode katertje. Hij was nog een beetje schuw want hij was er nog maar een dag , maar wel echt een leukerdje! Het was toch wel een beetje moeilijk te kiezen met al die vragende katten om je heen. Uiteindelijk had ik mijn besluit genomen en werd het toch het rode katertje, genaamd DJ. Haha! Ik kan hem nog een andere naam geven natuurlijk, maar opzich vind ik deze wel erg goed bij hem passen. Donderdag of vrijdag kunnen we hem op komen halen, want hij moet nog eerst alle entingen ( of had hij al gehad geloof ik), chip etc.

Toen ik terug liep langs alle katjes keek ik nog even rond, wat ik maar beter niet had kunnen doen. De tranen sprongen me in de ogen ik wou ze allemaal wel meenemen. Maar ik heb er nu in iedergeval 1 een goed tehuis kunnen geven en die andere katten hebben het daar vast beter dan op straat alleen.

Ondanks alles heb ik toch nog een leuk lief katje waarmee ik vast en zeker veel plezier mee zal beleven. Als hij er is zal ik wat foto's van hem maken.

Wat vinden jullie trouwens van zijn naam?


Pauline
Berichten: 12186
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 20:33

Sneu is dat ja, al die dieren die met je meewillen...Laat je hem wel castreren? Dat voorkomt weer nieuwe volle hokken Knipoog

Leuke naam hoor, wel grappig. Ben benieuwd naar de foto's!

Sushilla

Berichten: 729
Geregistreerd: 11-06-04
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-04 20:44

Ja ik laat hem wel castreren, ik krijg er namelijk een "tegoedbon" bij voor castratie.

Useful

Berichten: 1483
Geregistreerd: 14-06-04
Woonplaats: Middelburg & Zwartewaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 20:49

Leuke naam..! En veel plezier er mee.!

    06-03-1997 Peppertree 15-06-2004, Rust zacht
Use B+10
Zazou B+11, L1+13, L2+14


Sushilla

Berichten: 729
Geregistreerd: 11-06-04
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-04 21:12

dankje, ja dat zal vast wel lukken Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 bezoekers