Stomme lessen ook!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Sooff
Berichten: 2987
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Voorburg

Stomme lessen ook!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-04 20:16

Waar zal ik eens beginnen...
Ik rij dus sinds een paar weken in een andere les, maar ik krijg les avn een nogal bitchie persoon.. En aangezien ik niet echt de dapperste ben, ben ik elke keer aan het stressen, doe ik eht wel goed? En het lijkt wel of ze mij niet kan uitstaan. Ik begin echt de lol in het rijden te verliezen... Ik wil het liefste naar een andere les, maar er is nergens plek, alleen in andere lessen van die bitch Huilen Er is ook een manege naast mijn manege, maar daar is het best klein, en een erg kleine bak. Daar zou ik gelijk kunnen beginnen. Maar ik zit echt nu al te stressen voor de les van volgende week, ik ben echt bang voor d'r Scheve mond Maarja, wat zal ik nu doen?
Doorgaan bij die bitch, met als kans dat ik echt de balen krijg van paardrijden, of naar die andere manege? Verward Die andere manege is wel een stuk goedkoper, dat zou mij wel aardig wat geld schelen.. Lachen


krummel

Berichten: 1150
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Op stal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 20:22

Ik zou naar die andere manege gaan dan maar wat kleiner als je maar plezier hebt in het rijden toch. En als je daar meer op je gemak bent en het scheeld je heel wat geld is dat toch mooi meegenomen.


          :¨·.·¨:
          `·.
          Crumble

Sooff
Berichten: 2987
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Voorburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-04 20:27

Ik ga denk ik een proefles rijden daar, alleen staat die stal niet al te best bekend, omdat die andere manege heel groot en netjes en duur is, en dat andere maar een "muf stalletje". Ook die paarden op die manege waar ik nu ben, vind ik sommige eng Scheve mond Ze bijten en schoppen, en al die kids lachen me uit als ik niet zo goed durf enzo.. Scheve mond

Ellebel
Berichten: 4202
Geregistreerd: 15-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 20:34

Liever een muf stalletje dan een kakboel met bitchy instructrices lijkt me. Lessen zijn al duur genoeg, kun je maar beter een beetje plezier er in hebben

Only two things are infinite: the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former - Albert Einstein

Sooff
Berichten: 2987
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Voorburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-04 20:37

Jullie hebben geen idee hoe blij jullie me maken, weet je! Ik trek me gewoon niks meer aan van die zeikende klasgenoten dat ze pony's daar mishandelen, ik ga het gewoon een keer proberen daar Lachen Hier zijn de lessen 10,-, waarschijnlijk wel duurder, bij die andere manege zijn ze 7.- Lachen En aangezien wij het niet zo breed hebben, zou het wel wat schelen Lachen

sammetje

Berichten: 1654
Geregistreerd: 09-12-03
Woonplaats: nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 20:39

Ik zou lekker naar een andere manege gaan als ik jou was! Het is je hobby en dat mag af en toen heus wel eens niet leuk zijn maar het is niet de bedoeling dat je zo met tegenzin gaat.

Er zijn toch nog wel meer maneges in de buurt? Anders moet je misschien iets verder gaan reizen, naar Den Haag of Voorschoten bijvoorbeeld?


Sooff
Berichten: 2987
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Voorburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-04 20:53

sammetje schreef:
Ik zou lekker naar een andere manege gaan als ik jou was! Het is je hobby en dat mag af en toen heus wel eens niet leuk zijn maar het is niet de bedoeling dat je zo met tegenzin gaat.

Er zijn toch nog wel meer maneges in de buurt? Anders moet je misschien iets verder gaan reizen, naar Den Haag of Voorschoten bijvoorbeeld?



Hey, jij komt ook uit Voorburg! Haha! Heb jij een eigen paard, en zo ja: waar staat ie? Misschien weet jij een leuke manege in de buurt Lachen Ik reed vroeger bij Manege de Vreehorst in voorschoten, het was geweldig daar Lachen Alleen is het wel best ver rijden op de fiets, mijn moeder wil me niet brengen...

sammetje

Berichten: 1654
Geregistreerd: 09-12-03
Woonplaats: nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 21:21

Ja ik woon ook in Voorburg! Ik heb een eigen paard maar die staat niet in voorburg maar in Wassenaar. Ik kom oorspronkelijk ook niet uit Voorburg dus ik weet verder niet echt maneges in de buurt. Vreehorst ken ik wel, is toch wel te fietsen? Of niet? Succes in ieder geval.

LBLGypsyCobs

Berichten: 8886
Geregistreerd: 01-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 21:25

Wel typisch trouwens dat alleen in de lessen van dat kreng plaats is.
Betekent toch dat er meer liever niet bij haar rijden.

'Als het regent in mei, is april voorbij'

Sooff
Berichten: 2987
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Voorburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-04 21:26

sammetje schreef:
Ja ik woon ook in Voorburg! Ik heb een eigen paard maar die staat niet in voorburg maar in Wassenaar. Ik kom oorspronkelijk ook niet uit Voorburg dus ik weet verder niet echt maneges in de buurt. Vreehorst ken ik wel, is toch wel te fietsen? Of niet? Succes in ieder geval.



Je zoekt zeker niet toevallig een verzorgster? Pling Maar Vreehorst is best ver, ik woon zeg maar in omg. Essesteijn, als dat je wat zegt Haha!

paardjuh

Berichten: 3987
Geregistreerd: 26-12-03
Woonplaats: Vasse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 21:27

ik zou naar de kleine manege gaan, tenminste proef rijden.
ze kunnen dan wel roddels verzinnen over die stal, maar je moet het zelf beleven.
misschien valt het allemaal wel mee op de kleine stal.
en doordat r een kleine bak is ga je misschien veel buitenrijden.
een proefles is nooit weggenomen!

Trotse Mama van Mendy 09-03-2011

paardjuh

Berichten: 3987
Geregistreerd: 26-12-03
Woonplaats: Vasse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 21:28

en idd, ik betaal ook ficks bij een groep waar ik niks leer.
zoek een andere manege, maar vindt nix in de buurt:(

Trotse Mama van Mendy 09-03-2011

Sooff
Berichten: 2987
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Voorburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-04 21:39

paardjuh schreef:
en idd, ik betaal ook ficks bij een groep waar ik niks leer.
zoek een andere manege, maar vindt nix in de buurt:(


Ja, maar mijn les is denk ik boven mijn niveau Scheve mond Al die kids rijden al jaren bij haar, en ze doen heel andere dingen dan in mijn vorige les. das wel leuk, alleen gaat het niet al te best dus omdat ikd ie dingen gewoon niet ken, ik moet dat nog leren enzo, voel me net een beginner! Scheve mond

Ellebel
Berichten: 4202
Geregistreerd: 15-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 21:47


Only two things are infinite: the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former - Albert Einstein

sammetje

Berichten: 1654
Geregistreerd: 09-12-03
Woonplaats: nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 22:10

Ponyvriendin schreef:
Je zoekt zeker niet toevallig een verzorgster? Pling Maar Vreehorst is best ver, ik woon zeg maar in omg. Essesteijn, als dat je wat zegt Haha!


Ha ha... nee sorry, ik zoek geen verzorgster. Is trouwens ook een piepeind fietsen vanaf voorburg hoor. Heb ik gisteren voor de gein eens gedaan. Is toch zeker 35/40 minuten fietsen. Omgeving Essensteijn zegt me weinig. Ha ha... woon hier nog niet zo lang.

Ik hoop dat je een verzorgpony vindt, ik weet hoe moeilijk het is!

Wat betreft die manege, ik zou gewoon is bij die andere manege gaan kijken (is dat stal ebsi, of hoe ie ook heet) en trek je lekker niets aan van wat andere zeggen. Het gaat om jouw hobby toch!

sammetje

Berichten: 1654
Geregistreerd: 09-12-03
Woonplaats: nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 22:14


truusbertha

Berichten: 162
Geregistreerd: 21-07-04
Woonplaats: Dieren (joepie eindelijk!!)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 00:58

Eh, die bitch kan niet in jouw hoofd kijken. Zij heeft vast niet door hoe jij je voelt, zo te horen is ze daar ook niet mee bezig. Bel haar een keer op buiten de lessen. Vraag of je haar gelegen belt, dan kan ze aangeven of ze het goed vindt dat je belt.
Zeg dan dat je het heel leuk vind om te rijden, maar dat je je onzeker voelt en dat je voor jouw gevoel weinig positieve feedback krijgt.
Zeg gewoon wat je voelt. Misschien komt het helemaal goed en als je nog steeds niet klikt kan je alsnog op zoek gaan naar een andere rijles!
Succes!!!!

www.trec-soeren.nl

Sooff
Berichten: 2987
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Voorburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-04 08:45

sammetje schreef:
Ik heb nog iets gevonden wat misschien wel wat voor je is.

http://www.Double-Touch.nl

Is in Leidschendam.



Dat ziet er vet uit! Lachen Alleen het e-mailadres kan ik niet vinden, die link werkt niet bij mij Verdrietig Maar ik zou erg graag western willen rijden, ik wist helemaal niet dat dat in de buurt was! Lachen Maar ik weet ook niet waar die manege ligt, daarom wil ik ze ff mailen.. Weten jullie wel het e-maildres van hun? Lachen

Sooff
Berichten: 2987
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Voorburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-04 08:46


Ellebel
Berichten: 4202
Geregistreerd: 15-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 08:58

bij paardjuh in de buurt, is wel heeeeeeeeel ver fietsen vanaf voorburg

Only two things are infinite: the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former - Albert Einstein

CalvinM

Berichten: 1195
Geregistreerd: 26-08-04
Woonplaats: hengelo (gld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 09:15

eibergen ligt niet al te ver bij mij vandaan.... in gelderland haha dat zal wel niet helemaal de bedoeling zijn Knipoog

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 09:22

Ponyvriendin schreef:
Alleen het e-mailadres kan ik niet vinden, die link werkt niet bij mij Verdrietig

Link werkt bij mij ook niet, maar als het goed is, is het double-touch@hetnet.nl Knipoog

MirZam

Berichten: 5843
Geregistreerd: 22-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 09:35

je moet doen wat je zelf het beste vind.. en als ik jou verhaal zo hoor denk ik dat je op deze manege strax helemaal geen lol meer in het paardrijden kan hebben. ik zou zeggen ga lekker naar die andere manege en wie weet si er ooit nog plaats in een andere les..

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 10:14

denk toch wel dat bij jou op de manege een lichtje moet gaan branden, doordat de bitchy lesgeefster, altijd wel plek heeft, en bij de andere lesgeefsters altijd vol is. Probeer wel aan tegeven, waarom je weg gaat, wie weet heeft dat mens het niet eens door. Is daar echt helemaal niemand waar je je verhaal aan kwijt kan. Zo niet dan zou ik ook idd naar de andere manege gaan. Je moet wel lol in het rijden houden. Succes

Griendheuvels Kate onze eige Shire Topper

miepmiep
Berichten: 2348
Geregistreerd: 20-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 11:41

Ik zou sowieso bij de manege-eigenaar aangeven dat je het niet naar je zin hebt in je les, en graag in een andere les zou willen rijden. Is dat niet mogelijk, dan geef je gewoon aan dat je een andere manege gaat zoeken. In de buurt van voorburg/den haag zijn er zat (hij weet toch ook niet dat je gaat fietsen?) Hij raakt vast niet graag een klant kwijt...

Ikzelf geef vaak de voorkeur aan wat kleinere stallen/maneges. De sfeer is er heel vaak gezelliger, omdat de mensen elkaar beter kennen. Dan neem ik een kleine bak voor lief hoor!

Vroeger reed ik ook op een grote, nette manege, maar zo onpersoonlijk als de pest! Voelde me er totaal niet thuis...
Nu rij ik bij een kleinere stal, maar ik zit wel 2x in de week gezellig in het clubhuis na te beppen met mensen uit mijn groep. We zien elkaar ook wel buiten de manege. Ik rij met veel verschillende niveaus in een groep, maar er wordt goed lesgegeven en ik leer echt elke les weer bij. Ik kan vaak niet wachten om weer te gaan rijden!
Mijn advies: Ga lekker kijken bij die kleine stal. Misschien is het wel niet zo nieuw, groot en netjes, maar dikke kans dat het er heel gezellig is!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amaniblauw, Bielsje, bora, Char_elle, Chicken01, ComscoreBot, Cowgirl, Ik_is_Ik, Mar_M, Plus_en_Min, Sanet, Schrompeltje, schumiegirl, tjee en 147 bezoekers