les van barry schuurman?? even reageren..

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

les van barry schuurman?? even reageren..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-02 09:50

Hallo Ik wil graag les krijgen bij mij thuis, nu heeft iemand barry schuurman aanbevolen.
Wie heeft hier ervaring mee, positieve of negatieve!
Laat het me maar even weten.
Ik heb zelf gehoord dat hij goed les geeft, maar dat hij het liefst alleen quaters ziet( die heb ik dus niet). Is dit zo??
Graag reacties hierop!!
Dank jullie wel
groetjes

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl


DubbelFun

Berichten: 88631
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-02 10:11

De manier waarop iemand les geeft moet jou aanspreken en het moet je paard liggen c.q. het gewenste resultaat opleveren. Dit kan dus per persoon/paard verschillen.

Wil je weten hoe Barry les geeft ga dan eens in Amersfoort kijken als er les is of vraag een proefles van hem daar op een paard van hun.

Ik heb Barry wel eens met een jong paard bezig gezien en dat ging heel rustig en netjes, les van hem heb ik niet gehad of gezien.

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-02 14:29

Ik heb een paar keer met Fly bij Barry getraind, en dat is héél goed bevallen! Fly was(is) een moeilijk paard dat snel 'over de zeik' is (excusé le mot) maar doordat hij erg rustig blijft en ook een rustige manier van aanpak heeft klikte het erg goed. In slechts een paar lesjes hebben we erg veel vooruitgang geboekt!
Op mijn aanraden trainen de nieuwe eigenaren van Fly nu ook bij hem.
Maar zoals Sugarmiss al zei: het moet klikken...

"Als je stopt met behandelen en deze klacht komt terug, dan heb je dús de oorzaak niet weggenomen. ~ Francis

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-02 15:46

Ja ik ken dat soort paarden , leuk he?!
Mijn pony is ook erg apart, als je iemand niet kent, moet je ook van d'r afblijven. heel apart, maargoed het is zeker belangrijk dat hij rustig blijft dat is wel beter.
Hoeveel vraagt hij voor een les?
En waar zit hij precies in amersfoort? Ik werk namelijk in amersfoort op de hoef (industriegebied).
Bedankt voor de reacties.
P.s. kennen jullie misschien ook meirelle van soldt?
Ik krijg op het moment les van haar vader jan. maar die gaat emigreren naar frankrijk deze zomer

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

Monnik

Berichten: 1795
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Hillywood

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-02 16:57

De manege van Barry en Melhika ligt aan de Leusderweg in Amersfoort. Hemelsbreed niet zo verschrikkelijk ver van de Hoef af.
Bij mij op stal (Soest) staan 2 mannen die les van Barry krijgen. Zij moeten echter met hun paard naar hem toe en hij komt niet bij ons op stal. Weet je dus wel zeker dat Barry ook op lokatie komt?

[BB-ITP]Aussie puppies aan het spelen
De website over mijn Aussies Face, Jay & Ike, mijn paardjes Jacqie & Jamai en mijn Siberen Noor & Chip: Chiësvar's Aussies, Quarters en Siberen.

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-02 20:50

De stal van Barry ligt direkt onder aan de afrit van de snelweg. Vroeger zat NedPoint daar...
Mireille moet ook erg goed zijn, maar ik ken haar niet persoonlijk. Zou je even aan Karina moeten vragen, die kent haar goed.
~Francis~

"Als je stopt met behandelen en deze klacht komt terug, dan heb je dús de oorzaak niet weggenomen. ~ Francis

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-02 21:40

DOEN!!
Barry geeft heerlijk les, rustig en zeer gedegen zonder enige dwang.
Hij weet een paard goed in te schatten en je dmv de kleinste details grote verschillen te laten merken.
Hij komt alleen niet bij je thuis, althans niet bij mij want ik woon boven Amsterdam, helaas... Huilen

Ik wou dat ik de mogelijkheid had om vaker naar hem toe te gaan.

Let horses whisper in your ear and breathe on your heart

mehlika

Berichten: 1821
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: zuidwolde drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-02 22:19

Ik zal ff een beetje opheldering bieden.
Barry geeft alleen les op onze stal aangezien we het door drukte niet redden om ook nog op locatie les te gaan geven.
Mocht je desondanks toch willen komen kijken, ben je altijd welkom

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-02 23:52

Ik zal zeker een keertje komen kijken, ik wil graag verder komen met mijn pony, maar niet alleen voor een wedstrijd, het belangrijkste vind ik dat ze goed in d'r vel zit, en dat gaat gelukkig steeds beter!!
Thanks voor de reacties!!

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

Pigino
Berichten: 603
Geregistreerd: 06-11-01

les van barry

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-02 08:05

hoi je moet zeker gaan kijken naar BARRY!!!!!!!hij heeft 2 van onze jonge hengsten ingereden en dat is heel goed gegaan!hij geeft zeer goed les! hij is zoals eerder al gezegd erg rustig. Pling Party!! zker de moeite waard om eens te gaan neuzen bij hem succes!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 bezoekers