Edward Gal met XXL (Horse Event)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Coberlina

Berichten: 6637
Geregistreerd: 01-06-02
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

Edward Gal met XXL (Horse Event)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-04 18:16

hey
ook ik heb gisteren de clinic bijgewoond van Anky en Edward. Was wel leuk, en wát een paard!
Sorry voor de niet al te beste kwaliteit van de foto's Hopelijk heeft Yuri zijn foto's ook snel online, die waren echt mooi!
Anky die ging beginnen aan de clinic (deze foto is ontzettend veel vergroot, daarom is hij wazig)
Afbeelding
Binnenkomen (nadat hij er eindelijk op geraakt was, daarom was ie zo laat)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
In de hoop dat je hier iets van kan maken Scheve mond :
Afbeelding
Een staart zit er ook aan
Afbeelding
Zelfs bij topruiters (en amateurs met een digi Haha! ) krijg je soms deze soort foto's Haha! Haha!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
en klaar...
Afbeelding

Deze foto hebben we 's ochtends gemaakt Haha! Edward op weg naar de stallen met XXL met knaloranje bandages *LOL*
Afbeelding
De foto die Yuri ging maken op dit moment was helemaal mislukt (lees: je ziet enkel asfalt Haha! ) omdat ik net op dat moment gilde "neem nu een foto!!" Haha!
xxx

Don't let anyone tell you not to dream... Take your passion and make it happen


Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 18:23

Wow, edje met cap Haha!
En die XXL is écht XXL

:){


Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 18:24

Wat leuk om hier ook foto's van te zien *LOL* Ik heb dit namelijk moeten missen.

Wat mij trouwens opviel (ook nu weer) dat iedereen op horse event, dus ook de topruiters, een cap droegen. Echt een goed voorbeeld OK dan!

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 18:27

Haha Ed met een cap, heb ik werkelijk nog nooit gezien Clown

Super dat iedereen een cap droeg!

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 18:43

Echt leuke Clinic vond ik het, Anky & Edward deden het leuk samen.
Wat een paard en die uitgestrekte draf Kwijl Kwijl:~:~

Sometimes I pretend to be normal. But it get's boring. So I go back to being me!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 18:47

gaaf paard zeg!! en idd goed dat iedereen een cap op had OK dan!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

fresco

Berichten: 4163
Geregistreerd: 23-07-04
Woonplaats: Akersloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 18:56

Wat een paard he? die XXL! En schakelen dat ie kon, voor een zes jarige!
Met een woord geweldig!!!

Buur's Palusha: kleinste Lichte Tour NRPS pony van Nederland!
Loopt nu Intermediaire 1, al 65,39% gescoord!!
http://www.stalbuur.nl
BUUR'S PALUHSA NATIONAAL KAMPIOEN NRPS 2011!
ONZE SPONSOR: MB RUITERSPORT!!

MiepprinZ
Berichten: 1507
Geregistreerd: 10-03-03
Woonplaats: Coevorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 19:14

Hoi hoI!

Het was idd een super clinic! Ik kon veel herkennen in het rijden van een groot paard, helaas kan die van mij niet zo verzamelen!

Ik heb ook nog foto's ik zal kijken of ik die online kan krijgen vanaaf!

X Miep

:D :D :D In het bezit van: PrinZ (v. Flemmingh) en een mini-me-PrinZ: DublinZ (v. Universeel) :D :D :D

Unity
Berichten: 2116
Geregistreerd: 14-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 19:34

Het is en blijft een gaaf paard!!
Vond het van de winter alleen heel opvallend dattie zo slap was achter.

Miss_Blimm
Berichten: 4429
Geregistreerd: 03-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 19:40

Mooooi paard zeg Lachen

Dioxide

Berichten: 7666
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: FL360

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 19:43

Ohhh wat een lekker ding (euhh... dat paard he! Haha!)
Ik had Edward helemaal niet herkend zo met cap op en die kleding Tong uitsteken

We'll ride the spiral to the end and may just go where no one's been

Lenn

Berichten: 5331
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 19:54

Unity schreef:
Het is en blijft een gaaf paard!!
Vond het van de winter alleen heel opvallend dattie zo slap was achter.

Ja dat viel me nou alleen in de galop op, maar dat zei hij zelf ook dat dat nog wat training nodig had.
Maar dráven dat ie kon!! Dan pakte ie m wat terug na het strekken of tijdens dat schakelen en hij zat echt te dansen gewoon.. geweldig zeg, dat het publiek mee ging klappen op zijn maat. Alleen als hij zo spectaculair deed was er geen een pas hetzelfde, beetje aftasten nog denk ik.

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 19:59

Antoinette schreef:
Wat mij trouwens opviel (ook nu weer) dat iedereen op horse event, dus ook de topruiters, een cap droegen. Echt een goed voorbeeld OK dan!



Het viel mij juist op dat er zo WEINIG mensen een cap droegen op Horse-event.
Bij de rassendemonstratie reed de mevrouw op de Fries bijvoorbeeld zonder cap en zo heb ik er nog heel wat meer zien rondrijden, vooral op het losrijterrein

Achter op het terrein was er voor kinderen de mogelijkheid om pony te rijden. Dit ging dus allemaal zonder cap en zonder goed schoeisel. Dat vond ik een heel slechte zaak.
Juist op een evenement als dit waar veel jeugd rondloopt, hoort er niet zonder cap te worden gereden.

The best thing for the inside of a horse is the outside of a stable.
Jacob R. Ludlow,1897

Y_DG

Berichten: 4400
Geregistreerd: 19-06-03
Woonplaats: Beveren (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 20:28

hey kim wat een mooie foto's Knipoog ik ga zo snel mogelijk mijn foto's op internet zetten... Moet nog wel een keuze maken tussen 91 foto's van XXL Bloos en ik moet nog te weten hoe ik een filmpje op bokt moet zetten Verward Haha!

Sall

Berichten: 6703
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 20:32

Wow, dat dier is ècht XXL! Edward Gal lijkt in ene toch een stuk 'kleiner'... Haha!
Mooi dier hoor, blijft Edward hem rijden? Mooie combinatie!

op zoek naar bijzondere kunst? www.paulinezeij.nl

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 20:33

Het was echt een leuke clinic! Echt heel grappig af en toe Haha!...
Anky: "Eej ed, dat bondje is KEI LELIJK" Haha!

Enjoy the little things. One day you will look back and realize they were the big things!

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 21:30

irene schreef:
Het viel mij juist op dat er zo WEINIG mensen een cap droegen op Horse-event.
Bij de rassendemonstratie reed de mevrouw op de Fries bijvoorbeeld zonder cap en zo heb ik er nog heel wat meer zien rondrijden, vooral op het losrijterrein


Oh? Verward
Ik heb ook geen rassendemonstraties gezien. Maar in de Bit-ring had iedereen netjes een cap op.
Mischa Koot, Albert Voorn (ook als hij niet te paard zat Haha! ), mensen die bij Albert een clinic mochten rijden en zo te zien Edward ook.

Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 21:31

en wederom zie ik weer sluipreclame voor Anky dekjes....

Tinker Lowara; M1+2 eindstand, Tinker Arwen; M1+15 eindstand, Tinker Elke; M2+6/M1+11,Tinker Maeve L2+2 eindstand, Tinker Sansa te klein gebleven :+

Ramsesje
Berichten: 624
Geregistreerd: 16-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 21:33

leuke foto's

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 21:48

Op zich vond ik de clinic van Anky met Edward wel aardig om te zien, alleen die zogenaamd leuke grapjes waren zo overduidelijk afgesproken dat ze niet leuk meer waren Knipoog
Overigens heeft mijn dochter samen met haar vriendinnetje nog wel een vraag aan Anky kunnen stellen tijdens de clinic, dat was wel weer leuk Haha! Anky wist namelijk niet zo goed hoe ze het antwoord in kindertaal moest geven Haha!

The best thing for the inside of a horse is the outside of a stable.
Jacob R. Ludlow,1897

Coberlina

Berichten: 6637
Geregistreerd: 01-06-02
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-04 22:28

Iowara: ik denk dat die zo wel genoeg verkochten! Toen yuri en ik gingen kijken bij de Horselover stand, was er enkel nog army green te verkrijgen, en waren er in totaal nog zo'n 15 over. Terwijl er 's ochtends meer dan 50 pads lagen!

Irene: zat jij toevallig op de tribune op de voorlaatste rij?? Zo ja, dan hebben wij achter jou gezeten Haha! Want ik weet dat er 2 meisjes voor ons naar beneden zijn gegaan en een vraag gaan stellen zijn. Weet alleen niet meer wat Scheve mond
xxx

Don't let anyone tell you not to dream... Take your passion and make it happen

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 22:51

KimS schreef:
Irene: zat jij toevallig op de tribune op de voorlaatste rij?? Zo ja, dan hebben wij achter jou gezeten Haha! Want ik weet dat er 2 meisjes voor ons naar beneden zijn gegaan en een vraag gaan stellen zijn. Weet alleen niet meer wat Scheve mond
xxx


Daar zat ik inderdaad Haha! Vraag ging over de tong die naar buiten ging tijdens het rijden. Het meisje wat de vraag stelde heeft sinds kort een nieuwe pony die dat ook doet. Dus ze wilde wel eens van Anky weten hoe ze dat moest oplossen Haha!

The best thing for the inside of a horse is the outside of a stable.
Jacob R. Ludlow,1897

Pascha

Berichten: 4289
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 22:56

Ja, Albert Voorn moest zaterdag wachten voordat hij met de clinic beginnen kon, en toen stond die al te wachten met zijn cap op!!
We dachten dat de cap misschien zo strak zat, dat hij die thuis opzet, en weer afzet, als hij 's avonds weer thuis komt.... Haha!

Coberlina

Berichten: 6637
Geregistreerd: 01-06-02
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-04 23:04

hey
ik wist niet dat je op bokt zat! Anders had ik even hallo gezegd Haha!
Ik heb nl enkel Mireille gemeet, en de rest had ik geen idee van Scheve mond

Iedereen die ik zag rijden, had inderdaad een goedgekeurde cap op. Ik dacht alleen die met die friezen niet. Voor de rest niemand zonder cap gezien op zondag. Oja, behalve die western-mensen, die reden met zo'n hoed. (lekker veilig Tong uitsteken )
xxx

Don't let anyone tell you not to dream... Take your passion and make it happen

HippoLogic

Berichten: 9558
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Vancouver, BC, Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 23:15

Citaat:
Antoinette schreef:

Wat mij trouwens opviel (ook nu weer) dat iedereen op horse event, dus ook de topruiters, een cap droegen. Echt een goed voorbeeld



Het viel mij juist op dat er zo WEINIG mensen een cap droegen op Horse-event.
Bij de rassendemonstratie reed de mevrouw op de Fries bijvoorbeeld zonder cap en zo heb ik er nog heel wat meer zien rondrijden, vooral op het losrijterrein

Achter op het terrein was er voor kinderen de mogelijkheid om pony te rijden. Dit ging dus allemaal zonder cap en zonder goed schoeisel. Dat vond ik een heel slechte zaak.
Juist op een evenement als dit waar veel jeugd rondloopt, hoort er niet zonder cap te worden gereden.


Het viel mij ook op dat er best veel mensen zonder cap reden. Ik heb twee maal mensen van hun paard af zien vallen: beide hadden geen cap op (hoe dom kun je zijn). Gelukkig vielen ze beide niet hard of op hun kop. Vanuit mijn eigen standpunt: ik zou het heel erg vervelend vinden om iemand met een flinke hoofdwond te zien. Toch vind ik -zeker met clinics- dat de ruiters/amazones een voorbeeldfunctie hebben. Een cap zou verplicht moeten zijn op een evenement.

XXL was echt een super groot paard: heel indrukwekkend, vooral de uitgestrekte galop was heel gaaf om te zien. Ik heb wel genoten van dat paard. *LOL*

Wordt lid van de HippoLogic Clicker Training Academy HippoLogic Clicker Training Academy voor online R+ cursussen, live groepscoaching en onze Clicker Community <3 met gelijkgestemden .


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 58 bezoekers