dik oog

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Asmila

Berichten: 518
Geregistreerd: 15-10-03
Woonplaats: Nijmegen

dik oog

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-04 21:52

mijn pony heeft sinds 3 dagen een erg dik oog (erboven)aan het oog zelf is niet zoveel te zien alleen een beetje rood als je zn ooglid optilt. Het wordt nu wel iets minder...Weet iemand wat dit kan zijn?gestoten, een virusje of zo, en heeft iemand anders hetzelfde? Ik vraag het eerst maar hier, voordat ik er een dierenarts bijhaal, heb namelijk niet het gevoel dat het heel ernstig is..of denkt iemand dat ik dit het beste wel kan doen?

Mijn nieuwe aanwinst: Bas! (Florencio x krack c)



Cheveyo

Berichten: 17591
Geregistreerd: 03-07-03
Woonplaats: aan het eind van de regenboog!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 23:37

Mijn paardje had 1 dag zonder vliegenmasker buiten gestaan en had daarna gelijk een erg dik oog. Heb het gespoeld met koude kamillethee toen was het de volgende dag bijna over. Mocht je het zeker willen weten of er niks anders aan de hand is dan kan je beter de DA even bellen.

On the 7th day God created horses, on the 8th he painted the good ones
by Warriorgirl Graphics • Fotografie Feather's Ranch • Onze stal
[WN-ITP] ♥ Bombarie's 2e Halterles ♥

ellepel

Berichten: 47213
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 06:47

als het erg droog is buiten,kan het ook komen vanwege zand in de ogen.
ik heb zelf altijd ene tube vitamine-a zalf van caf+ liggen, die kun je kopen bij elke dierenarts en kost ongeveer 5 euro.

als er iets is met het oog van mijn pony ,doe ik er altijd wat van die zalf in, en dan trekt het wel weer weg.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AchillesKA, aniekjee7, daphiena, herr_balou, Jodym, joyce83, jugito, Linde_C, maartje0987, Misslev, nadcha, nps, Vadiz, W1ckedWitch en 28 bezoekers