vandaag hypo drama leeg gekocht :0

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
kvika

Berichten: 3764
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: stompetoren

vandaag hypo drama leeg gekocht :0

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-02 22:48

Bloos nou het valt nog mee, maar een nieuw bit, tiedeman teugels, zadel nieuwe singel stoten op laten maken, neopreem singeltje erbij Haha!

tja naar nu kan ik weer ff vooruit.

het bit wat ik gekocht heb is trouwens een auritaan bit ( of hoe je dat ook schrijft) nou mensen daar gaat je geld wel snel door op Boos! die dingen kosten een fortuin, je kan beter een gouden bit kopen volgens mij.

maar kvika was er erg blij mee. lekker op kauwen en zo ook liep ze makkerlijker nagevelijk mijn schat Lovers

tja....


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-02 08:09

Hihi, altijd prettig, ruitersportzaken leegplunderen. Dat is ook één van mijn hobbies.... Haha!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-02 08:18

Hihi, ik herken mezelf.... Gisterenavond nog even naar de ruitersportzaak geweest. Ik heb mezelf ingehouden, heb alleen een nieuwe Gogue en hoevenvet met laurier gekocht. Normaal ben ik meteen 50 Euro kwijt als ik eventjes ga "kijken".

Toos paardloos

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-02 10:55

imker schreef:
Hihi, ik herken mezelf.... Gisterenavond nog even naar de ruitersportzaak geweest. Ik heb mezelf ingehouden, heb alleen een nieuwe Gogue en hoevenvet met laurier gekocht. Normaal ben ik meteen 50 Euro kwijt als ik eventjes ga "kijken".


Kijken kost toch niks, zei mijn moeder altijd Haha!

germie

Berichten: 25916
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-02 11:34

Nou, als je aurigan te duur vindt, cyprium bevat 5 % meer koper en is stukken goedkoper. Ik heb een dubbelgebroken cyprium trens voor 40 gulden. (bij de hippo kost deze trouwens wel 85 gulden) En dat is veel minder dan aurigan (150 gulden). Onthou dat maar voor de volgende keer.

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-02 12:22

Tja, maar ik ben gehandicapt, heb nl. een gat in mijn hand.... Passen precies mijn eurootjes door!!! Haha! Haha! Haha!

Toos paardloos

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-02 12:59

Bij een aurigaan bit moet je de eerste week even de mond van je paard nekijken. Tijdens het rijden veranderd de zuurtegraad in de mond van het paard en daar kan ie op reageren.(op het koper) ze kunnen er brandblaren door krijgen. Komt gelukkig niet vaak voor. maar kijk toch eff voor de zekerheid.(vertellen ze er meestal niet bij in de ruietrsportzaak)

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-02 13:00

ja ik heb ook altijd dat probleem even kijken. maar ondertussen heb ik alweer wat gekocht Haha!

Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-02 14:23

Ik vidn dat ik mezelf over een paar weekjes als ik klaar ben met school wel mag trakteren op een bezoekje aan de ruitersportzaak. Kijken wat ik nu weer voor iets ' handigs-dat-ik-echt-moet-hebben' tegenkom. Maar ik wil eindelijk eens een nieuwe rijbroek! Is al tijdje geleden haha. Tong uitsteken

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-02 14:35

Ik moet zo ff kijken voor een nieuw halster, Bill heeft de zijne gisteren gesloopt Boos!

Goedgekeurd onderschrift :)


Ineke2

Berichten: 33096
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-02 17:19

Ojee weer veel geld uitgegeven Scheve mond
Maarja het gaat naar een goed doel Knipoog Lovers

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

DubbelFun

Berichten: 88622
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-02 17:31

Jurga schreef:
Ik vidn dat ik mezelf over een paar weekjes als ik klaar ben met school wel mag trakteren op een bezoekje aan de ruitersportzaak. Kijken wat ik nu weer voor iets ' handigs-dat-ik-echt-moet-hebben' tegenkom

Wat te denken van 'baby-spullen' Knipoog

carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-02 18:02

germie schreef:
Nou, als je aurigan te duur vindt, cyprium bevat 5 % meer koper en is stukken goedkoper. Ik heb een dubbelgebroken cyprium trens voor 40 gulden. (bij de hippo kost deze trouwens wel 85 gulden) En dat is veel minder dan aurigan (150 gulden). Onthou dat maar voor de volgende keer.


Aurigaan bitjes kun je ook wel kopen voor 50 gulden hoor. Dan heb je gewoon een simpel, dubbelgebroken bitje.
Maar ik denk dat je met het aurigaan bit van 150 gulden een K&K bit bedoelt. Een K&K bit is inderdaad een stuk duurder, maar ik zweer erbij! De K&K bitten hebben een andere draaihoek als 'normale' dubbelgebroken bitjes van Aurigaan, en liggen daardoor heel anders in de paardenmond.

Eerst had ik ook een simpel dubbelgebroken bitje van Aurigaan van 50 gulden. Nu heb ik een K&K, en ik wil echt nooit meer anders! M'n paardje loopt er echt 100 x beter op.

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

kvika

Berichten: 3764
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-02 18:31

Heike schreef:
Bij een aurigaan bit moet je de eerste week even de mond van je paard nekijken. Tijdens het rijden veranderd de zuurtegraad in de mond van het paard en daar kan ie op reageren.(op het koper) ze kunnen er brandblaren door krijgen. Komt gelukkig niet vaak voor. maar kijk toch eff voor de zekerheid.(vertellen ze er meestal niet bij in de ruietrsportzaak)


oooh Verward bah echt!! nou zal eens goed gaan kijken dan wil niet dat mijn meisje dat overkomt hoor

ja carola het is zo een k&k bitje met die speciale draai.

kvika lig er gisteren al best lekker mee

tja....

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-02 18:33

Ik ga ook altijd 'even kijken', maar kom dat toch weer met tassen vol naar buiten. Haha!

wendy1

Berichten: 1006
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: hoogvliet/rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-02 19:23

Ik werk in een ruitersportzaak,en dat kost ook heel veeeeel geld Haha!
ik zie altijd wel weer iets nieuws wat binnenkomt en weer iets wat erg handig is Haha!

Lieke

Berichten: 11350
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-02 21:26

Hey dat ken ik ook
gister ook even geweest, voor strikjes.
kwam terug met strikjes, stiekjes, hoofdstel voor een verzorgpoony, halstertouw, longeerbitje en zweep Bloos

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-02 14:09

Ik vond Hypo dit jaar veel minder dan het vorig jaar Boos! Alles was even onduidelijk Lachen
Maar oke, ik (mijn moeder ) heeft zowat ook drama leeggekocht Lachen

Maar ja weet je tenminsten ook waar voor je werken moet he *LOL*

Z1+4 !!!!
reserve kampioen M2 dressuur!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Alexios, Christel1, Floko, Hobbyhorse, Ik_is_Ik, J30d, jaap_2005, Knorretjee, kwinney, MallyBelly, Milow2018, Pantykous, Sababber, Vagabondo, YvonneV en 92 bezoekers