Mondoni africa zandkleurig

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Mondoni africa zandkleurig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-02 11:12

Heeft iemand de Mondoni Africa zandkleurig. Wordt die snel vuil en verkleurt deze snel. Wat zijn goede kleuren die lang goed blijven.


Billy

Berichten: 20699
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-02 11:28

Ik heb m
Hij wordt wel snel vuil, maar dat heb je met een lichte kleur. Ik ben ook niet zo netjes Tong uitsteken
Verkleuren heb ik nog niet gemerkt, wel gaat het kunstleer een beetje pillen

Goedgekeurd onderschrift :)

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-02 11:49

als die erg vies is, moet je hem in de Biotex doen, dan gaan de vieze plekken er beter uit

Gr kathelijn

germie

Berichten: 25887
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-02 12:32

Ik heb die broek gehad, ja lees gehad, beviel niet, verkleurde veel, werd steeds lichter. Verder was die broek na een jaar volledig af, ik reed er iets van 3 keer per week mee. Ik koop 'm dus niet weer. Heb liever Horka of Eurostar.

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-02 12:34

Mondoni's verkleuren gewoon snel, kwaliteit is gewoon niet top, maar goed in verhouding met de prijs. Vooral de donkerdere kleuren worden snel vaal, of daar valt het in ieder geval meer op dan bij lichte.
En of een broek snel vies wordt zal denk ik van je eigen gewoontes afhangen, al heb ik gemerkt dat een broek van een modern, synthetisch materiaal langer schoon blijft (voor 't zicht in ieder geval) dan een katoenen broek zoals een mondoni. Op die gladdere materialen hecht vuil zich slechter.

Nulla tenaci invia est via

germie

Berichten: 25887
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-02 12:35

Vooral die HOrka's met Teflon blijven lang schoon, hecht praktisch niets aan.

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-02 13:26

Ik heb hem al een jaar of 3, verkleurt niet (goed wasmiddel gebruiken), kan in de droger en vies worden, tsja ligt eraan hoe netje je op jezelf bent. Mijnes wordt niet zo snel vies.
Ik heb de africa overigens ook in het roest, wit en blauw en allemaal even goed.
Viv

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-02 15:44

Margreet schreef:
Mondoni's verkleuren gewoon snel, kwaliteit is gewoon niet top, maar goed in verhouding met de prijs. Vooral de donkerdere kleuren worden snel vaal, of daar valt het in ieder geval meer op dan bij lichte.


Nou ik heb er geen last van ?? Misschien een ander wasmiddel gebruiken.
Ik heb die roestbruine en die ziet er nog super uit. Ik heb hem nu ruim bijna een jaar en hij blijft super en zit lekker.

Ik denk niet dat je een pikeur moet verwachten maar om nu te zeggen dat hij slecht is nee absoluut niet.

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS


carola

Berichten: 8681
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-02 15:51

Mmm... ik heb ook zeer slechte ervaringen met Mondoni. Ik heb één maal zo'n broek gehad, en nooit weer! Wat een crime zeg...
De broek zat wel redelijk lekker (niet echt fantastisch ofzo), maar hij verkleurde heel erg snel en binnen 2 maanden kon ik hem weggooien omdat de gaten erin kwamen van de slijtage. Ik moet daarbij wel eerlijk zijn om te zeggen dat ik de broek de hele dag aan had, en daarmee zo'n 6 uur per dag op het paard zat. De broek had dus wel veel te lijden.
Dat kan een Mondoni broek dus niet bolwerken.

Maar ja, echt topkwaliteit mag je natuurlijk niet verwachten voor dat geld.

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-02 15:52

Ik heb net de blauwe besteld. Zie je niet zoveel vuil op Haha!. Ik ben benieuwd hoe deze zal zitten.

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-02 15:55

Prisca schreef:
Ik denk niet dat je een pikeur moet verwachten maar om nu te zeggen dat hij slecht is nee absoluut niet.


Heb ik dat gezegd dan? Verward

De verhouding tussen prijs en kwaliteit is prima. De kwaliteit is niet top, maar de prijs ook niet.

Wasmiddel is overigens Robijn.

Nulla tenaci invia est via

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-02 16:12

Inderdaad is de kwaliteit in verhouding met de prijs, lijkt me niet meer dan logisch. Het is voor 95% katoen, en dat verkleurt gewoon snel. Een dure Eurostar die grotendeels van katoen is verkleurt ook, dus dat ligt niet speciaal aan Mondoni. Mensen die 1 of 2x in de week rijden hebben er een fijne broek aan, die dus uiteraard ook langer goed blijft dan bij mensen die er dagelijks in lopen.

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-02 18:38

Ik heb 2 mondoni africa's. Heb ze afwisselend aan, draag dezelfde broek ca 2 weken (4 a 5 keer per week, gedurende 3-6 uur ongeveer, afhankelijk van de dag).
Ok, ze pillen vrij snel, maar de gaten vallen er niet in. Ik heb een donkerblauwe en een rookblauwe (grijs). de donkerbluwe is nu 1.5 jaar, en ja, je ziet zeker dt ie niet nieuw meer is, maar hij ziet er verder nog goed uit. Hij zit nog steeds heerlijk. Voor mij geen andere meer!

Ik heb in het verleden een Eurostar Corsica (rib) gehad, en die vond ik vreselijk! Ik hou regelmatig behoorlijk water vast (afhankelijk van de cyclus) en dan paste ik er gewoon niet meer, rekt nauwelijks mee. Bovendien was ie van boven vrij wijd, dus had ik telkens het idee dat ie me half op de kont hing.

Daarna een Eurostar start, maar daarmee reed ik me door in de knieholtes, ook niet echt aan te raden... Ligt dus nog voor oud in de kast....

Nee hoor, mijn volgende broek wordt weer een Mondoni Africa, nu nog de kleur uitzoeken...

Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-02 20:32

Ik heb ze ook, een groene (waar nu, na twee jaar intensief gebruik, echt de gaten invallen) en een rookblauwe, die nog vrij goed is. Maar nu ik een Eurostar en een Kentucky ernaast heb, heb ik ze niet vaak meer aan.....wat ik eigenlijk wilde zeggen, zo'n zandkleur vind ik niet zo mooi. Ik vind het van veraf dan altijd net alsof iemand in z'n blote k*nt loopt Haha! Kusje Extreme duivel .....maarja, smaken verschillen, je moet het helemaal zelf weten natuurlijk!

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: greendragon, Guusje1 en 38 bezoekers