Paard op naam laten zetten..

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Marrepar

Berichten: 13162
Geregistreerd: 23-05-04

Paard op naam laten zetten..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-04 19:21

Ik heb bijou nu 2 maanden, en we willen dr graag op onze naam laten zetten..
Aangezien ze nu nog op de naam van de oude eigenaren staat.
Weet iemand waar je dat kan laten doen / wat je moet doen?
Alvast bedankt Lachen

(p.s heb de zoekfunctie al gebruikt, maar vind niks Tong uitsteken)

♥ Bijou is verkocht!.. L+9 & M1+5
[TK] exclusieve RABOBANK deken


RedFlame

Berichten: 2210
Geregistreerd: 08-07-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 19:23

het licht eraan van welke instantie het paspoort en de papieren vandaan komen, zijn ze van de knhs of nhs dan kan je ze daar gewoon heen sturen met jouw naam en adres, bij het kwpn snap ik ook nog steeds niet hoe het moet maar aan de telefoon zeide ze dat het niet nodig was bij andere weet ik het niet veel suc6 ermee OK dan!

ossenburg

Berichten: 394
Geregistreerd: 26-03-03
Woonplaats: benschop

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 19:24

Als het goed is Haha! , heeft Bijou een paspoort. Hier staat de naam van de eigenaar vermeld.
Dit moet je wijzigen. Bij mijn fries stond in het paspoort een adres van het stamboek (administratie) waar ik de wijziging naar toe moest sturen. Met een week of drie krijg je een nieuw paspoort met jouw naam als eigenaar OK dan!

Succes!!

Doe maar gewoon, dat doen wij ook....


kekaro
Berichten: 8306
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 19:30

ik kreeg toen ik mijn paardje op mijn naam wilde hebben, gewoon hetzelfde paspoort weer terug met een kruis door de gegevens van de oude eigenaar en de mijne erin met een handtekening erachter en een stempel.

♥♥♥♥♥† 15-08-2016 ~Kenny~ mis je stinkertje ♥♥♥♥♥
♥♥♥~ Kleine Kenny ~♥♥♥

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 10:37

kekaro schreef:
ik kreeg toen ik mijn paardje op mijn naam wilde hebben, gewoon hetzelfde paspoort weer terug met een kruis door de gegevens van de oude eigenaar en de mijne erin met een handtekening erachter en een stempel.

Ik ook 2 weken geleden van het KNHS en een rekening van iets van € 20.00 ofzo (maar kan het nakijken als je het wilt weten) Haha!

Dani2
Berichten: 103
Geregistreerd: 15-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 16:16

Volgens mij heb je ook een haf he? Je kunt dan gewoon je papieren opsturen naar het stamboek. Adres staat wel op de site, en dan veranderen ze het voor je. Ik had naar het stamboek gemaild om te vragen hoe ik het moest doen. Ik zou het wel even aangetekend opsturen voor de zekerheid! Kijk anders maar even op de site, en mail even met een van de medewekers, of bellen! Succes!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 132 bezoekers