Getver, ik heb echt geen zin in vanmiddag

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Getver, ik heb echt geen zin in vanmiddag

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-02 09:06

Ik ga er van uit dat er niks te zien valt op Pablo's foto's. Hij zal zich vast wel verdraaid hebben ofzo. En dan is hij met een paar weekjes wel weer de oude. Maar in mijn achterhoofd blijft de hele tijd een stemmetje dingen zeggen als:"ja maar wat als er wel wat op de foto te zien is? Wat zal er te zien zijn en dan? Zou hij daarom zo vaak kreupel zijn geweest en zou daarom dat en daarom dit?".
Ik weet dat ik me nu nog niet druk moet maken maar soms overvalt het me opeens. Ik ben dit gewoon zo zat, ik doe zo mijn best voor mijn paard, ik zou niet weten wat ik nog meer kan doen en toch heeft hij steeds wel iets.
Getverdemme en ik moet zo wat eten want anders ben ik straks helemaal kapot voor dat we al bij de kliniek zijn maar ik ben nog steeds misselijk (buikgriepje oid). Omdat ik nog wat verhoging heb zal ik me wel extra druk maken. Straks echt wat proberen te eten (beschuitje) en dan zie ik het wel.
Voordat we op pad gaan doe ik hem eerst even in de wei (wel aan een longeerlijn zodat hij niet gaat rennen) om Pablo wat te kalmeren want gisteren was hij behoorlijk fel.


Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-02 10:06

Ik wil je echt heel veel sterkte wensen. Ik weet dat het eng is om foto's te laten maken en dat je geen idee hebt wat hem eigelijk mankeert. Sterkte straks! Houd je ons op de hoogte?
Lovers

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-02 10:16

We zullen allemaal voor je duimen dat het allemaal goed is.

Maar aan de andere kant vinden ze hopelijk wat maar dan iets kleins en onschuldigs waarom ? Je weet anders nog niets en blijf je rommelen en je blijft onzeker. Zoooo balen allemaal.

Succes vanmiddag Lovers .

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-02 11:01

Prisca schreef:
Maar aan de andere kant vinden ze hopelijk wat maar dan iets kleins en onschuldigs waarom ? Je weet anders nog niets en blijf je rommelen en je blijft onzeker. Zoooo balen allemaal.

Daar heb je helemaal gelijk in. Ik wil graag weten wat er met hem aan de hand is. Maar dan wil ik wel dat het iets onschuldigs is...
Het gaat echt weer super vandaag.

Ik heb net gehoord dat het slecht gaat met mijn opa. Hij is een paar weken geleden 80 geworden en dat hebben we gevierd met een familiebijeenkomst, harstikke leuk. Iedereen was er. En nu heeft hij vorige week een hartaanval gekregen. Gisteren hebben we gehoord dat er een adere is dichtgeslibt en zijn hartspier is beschadigd. Nu net mailde mijn tante dat het vannacht weer niet goed met hem ging. Hij heeft een bloedverdunner gekregen maar het is maar de vraag hoe lang de beschadigde hartspier het houdt.

Bah ik heb helemaal geen zin om te zeuern maar ik vind het wel fijn om het van me af te bokken.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-02 11:04

Jakkes Katrien het zit je echt niet mee.
Ik zal vanmiddag aan jou en Pablo denken en heel erg hopen dat alles goed is. En heel veel sterkte met je opa.

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-02 11:05

Och jeetje... er gebeurd nu wel opeens alles tegelijk Verdrietig . Wordt je opa dan ook nog geopereerd? Ik zal wel voor je duimen dat alles goed gaat, zeker ook met Pablo! Sterkte iig!!!

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/


Monica

Berichten: 3253
Geregistreerd: 05-10-01
Woonplaats: Jirnsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-02 12:17

o wat vervelend Verdrietig ik hoop dat het allemaal meevalt!!
sterkte iig Lovers Verdrietig

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-02 13:04

Jeetje wat een ellende achter elkaar! Veel sterkte en laat wel even weten hoe het is gegaan!

Nikita

Berichten: 950
Geregistreerd: 07-09-01
Woonplaats: Velp

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-02 13:18

Veel sterkte hoor en ik hoop dat je wat meer duidelijkheid krijgt over wat ´ie nou precies heeft. Vreselijk om niet te weten wat het precies is en ´s nachts als je in je bed ligt te tobben breng je ze onderhand al wel drie keer weg omdat je jezelf de kop helemaal gek zit te maken.

SUC6!!

Wie met beide benen op de grond blijft staan, komt niet ver..

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-02 14:11

Alle ellende komt altijd tegelijk meisje. Da's helaas altijd zo! Ik zal voor je duimen vanmiddag! Heel veel sterkte!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-02 16:30

Dat is geen gezeur hoor Katrien!
Heel veel sterkte! Ik hoop dat het iets onschuldigs is bij Pablo en dat het ook weer beter mag gaan met je opa.
Bokt is er voor je Lovers

:evaw:


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie